• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motoristi Turussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Heippa Jenni, olen lukenut sun postauksias täältä muutamia, asun itsekkin Kaarinassa ja ajan 1000 Suzukilla ja usein ei kyytiläistä ole, vaan yksin tosin on aika hyvä ajaa ja nautin siitä, mutta sun ajatuksia on kiva lukea, olen uusi täällä mutta eiköhän se tästä.....

pasinger, kiitos !

Jotenkin lähti käsistä tämä homma ja unohdin itsekin, etten suoranaisesti kyytiä etsinyt niinkään. Tuntuu hyvältä nähdä moottoripyöriä, kuunnella.
Se on tärkeintä, ja tuntuu mukavalta kun annatte positiivista palautetta.
Tämä kirjoittelu on ollut minulle tärkeää ja antoisaa.
En kai halua olla sinkkuna tässä, vaan ihmisenä joka rakastaa moottoripyöriä.

Minulle saa tulla juttelemaan moottoripyöristä jos minut tunnistaa, ihmisenä. Se on kiehtova aihe. Minä en moista tule koskaan saamaan, nautin teidän puolestanne, mikäli tilaisuus tulee.

Kiitän, tämä on ollut hienoa, ja olette olleet ymmärtäväisiä minua kohtaan.

Musiikkivisa:

Tunnistatko mahdollisesti tästä tämän päivän biisistäni, kuka on se soololevyn tehnyt kitaristi, joka on innoittanut minut alunperin koko hommaan?

Die alive

Jos tunnistat, olen saakutin ylpeä itsestäni.

Ja, kaikesta huolimatta, mopoilkaa henkenne edestä
tounge.gif
inlove.gif

smile_org.gif
vähän toi mun biisi vaeltaa, mutta, köh, anteeksi kun ylennän itseni paikalle jota en ikinä ansaitse:

Zakk Wylde, book of shadows.

Kyseinen artisti herätti minut kitarasaundiin ja tyyliin kappaleellaan too numb to cry.

Rämpytykseni ei missään nimessä ole kuin rämpytystä, mutta tiedättepän miten HALUAISIN soittaa jos osaisin.

Too numb to cryhan on levyltä ainoa biisi missä kitara ei niin soi, vaan vielä parempi soitin eli piano
wink.gif
 Mahtava biisi ja levy kyllä.

Sun pitää Jenni ottaa makkarankäristysreissuille kitara mukaan, miksei sitä kaiken hyvän (mopot, luonto, makkara, seura ja nuotio) sekaan lisäis vielä livemusiikkia
smile_org.gif

Vielä koppa olutta ja kotiin seuraava päivä (kun/jos ajokunossa) kun on istunut notskin ympäri koko yön
wink.gif

Mikuni, tein siitä biisistä kitaraversion, mistä kilahdin totaalisesti, soinnutus on mulle sopiva.
*edit: "tein kitaraversion" -ei mulla noin suuria kuvitelmia ole itsestäni. Rämpytin soinnut kitaralla voidakseni laulaa biisin. En tämän elämän aikana pääse Wylden virtuoositasolle, enkä seuraavankaan.*

En tehdessäni enkä nimetessäni tuota biisiä tajunnut, kuinka biisi sivusi "Between heaven and hell"-biisiä. Tajusin vasta kun tänne linkitin.
Pyynnöstä soitan mielelläni.

Adve, kerrassaan hyvä idea minun, ei ehkä kuuntelijoiden kannalta, mutta jos sakki on tasapäisesti tuiterissa, onnistunee ilman suurempia sielullisia vaurioita.
Pitänee vain luoda nuotiolle sopivat kipaleet, ovathan biisini pääsääntöisesti: "musta enkeli saapuu mustasta sateesta, vie musta virta mustaan maahan joka mustana jäädyttää mustan sytämen". Mä olen niin yltiöpositiivinen.
Tänään olen itkenyt väsymystäni alakerran vuoksi. Nyt siellä on hiljaista, taidan nukahtaa.

valivali.
Nyt on sellainen tilanne, ettei ole rahaa eikä ruokaa, joten en varmasti kykene miitteihin.
Lainaa en ota vastaan, sillä en kykene maksamaan takaisin. Ikinä.
Mun pitäisi pärjätä loppuelämä n.800e kuukausituloilla. Sain vamman 13vuotiaana, joten työhistoria palkkatasoineen ei huimaa. 522e vuokra, puhelinlasku... Kansanedustajat puhuvat sairaseläkkeelle pääsemisestä ja vähentävät "etuja", kela vähentää "tukia".

Nähdään seuraavalla ajokaudella. Jos alakerran juoppo antaa mun edes nukkua yöt, saatan olla elävien kirjoissa seuraavan kesän laavulle kitaraani soittamaan.

Nauttikaa elämästä, saunomisesta, oluesta, ja ennen kaikkea moottoripyöräilystä.

Olet oikeassa, Ripley.
Tunnen vain oloni suojattomaksi.
Erittäin.
Sen muurin yli ei toivoakseni helposti päästä, en jaksa taistella, eikä ole varaa tuhoutua.
Mulla on aika vähän tässä elämässä, mitään.

Ystäviä toki, mutta, tarkoitan, mun oma tämä juttuni.
Väsy, väsy ja heikko.

Tämä biisi liittyy tämän paikan (motoristihengen) äärelle sen verran just eikä melkein, että liitän tähän:

Brother

Eikä kai huonompi biisi muutenkaan.
edit: tein juuri hetki sitten.

Hemmetin kaunis ilma, nauttikaa, minä jatkan sinkkuna mualima järkyttämistä, kiltisti...

bowdown.gif
062802moto_prv.gif

inlove.gif

Wice

Tein justiinsa.

Vähän jänskät ajat menossa.

Toivoakseni tämän viestin hyväksymiseen riittää se, että myönnän etten tiedä mihin tie johtaa kullakin
062802moto_prv.gif

Mutkitellen ja silleen.

hmm... nyt vasta kuuntelin ekaa kertaa noita biisejä. Oletko itse tehnyt kaikki?

Kuulostaa todella hyvältä, vaikka en itse just tuollaisesta tyyilajista pahemmin perusta.

Sulla olisi tuolla saralla varmasti mahdollisuuksia paljon. Kaunis ääni ja kaikkee...

Kiitos Sami !

Tuollaista tunnekanavointia vain.
Jokainen biisi kertoo sen hetken tunteet.
Otan kitaran käteen, mikki mikserin läpi cubaseen, ja yksi raita vain, liveraita. Ykkösellä. Sanat ja laulu syntyy sillä sekunnilla.

Päävammaisena voin unohtaa artistielämän. Tunnen Suomen huippumuusikot, olen nähnyt sen elämän hyvin läheltä. En selviäisi yhtä viikonloppua. He maksavat ison hinnan että voidaan kuunnella keikkojaan.

Tää rämpytys on mun juttu, aamukahvi, kitara käteen, ja laulan ulos mitä laulan, välittämättä muusta.

Uh, perjantai. Käyn taas Pulssissa kuntoutuksessa. Karuja asioita kohdattavana. Saatan ehkä eksyä illalla ravintolaan, tarinoita metsästämään. Niitä löytyy. Paljon pieniä suloisia, hyvin vähän muita, enemmänkin vain hetkiä ihmisyydestä.
Olen ulkopuolinen, kännissäkin, huomaan.
Saas nähdä. Elän karuja aikoja. Kaipaan kevennystä.

Mukavaa perjantaita !

No hauskaa syntymäpäivää Jennille nyt kuitenkin! Vois väsätä lahjaks vaikka jonkun biisin, mutta kun ei taidot riitä..
biggrin.gif

Bruumm
062802moto_prv.gif

Kiitos,

Olen totaalisen masentunut ja lähinnä itkenyt koko päivän.
Huomenna sydänfilmi.
Ei ole rahaa, ei seuraa, ei voimia, eikä tulevaisuutta.

Eip siin mitään.
Joskus elämä ei onnistu.

Kiitän onnitteluista,

Ensin koin ihmisten viestein tapahtuvat onnittelut surumielin, kannanhan varsin yksin varsin haasteellisen elämäni. Tein vielä sen virheen että luin paskanjauhanta-osion monikulttuurisuudesta.
Päävamman takia en kykene koskaan töihin. Sairaseläke loppuelämäksi 800e, koska sain päävamman 13-vuotiaana, en ole päässyt rakentamaan työhistoriaa. Sitten vielä havaittu sydänvika.

"äiti, ihastuin tällaiseen Jenniin." "vai niin *musta ilme* mitäs tämä Jenni tekee?"
"ei mitään, sil on päävamma ja se on sairaseläkkeellä, se on läheisriippuvainen invaliditeetin takia, ja jos se käyttäytyy kakaramaisesti, pitää meidän vaan kestää kun se ei mahda sille mitään, ja sil on sydänvika, sitä ei sa stressata. Ihana se on! Nätti ku nappi !" *musta ilme syvenee*

-Sanoi sitten isoveljeni, että enkös minä onnitteluja sitten juuri kaipaakin, enemmän kuin moni muu. Miksen ottaisi vastaan.
Yksi motoristi tarjosi minulle saunan, motoristit tajuaa hyvän päälle! Raahasin kehoni itkuisena lauteille: olutta, jäähyä, takkatulta, takaisin lauteille. Sinne jäi itkut ja hammastenkiristykset.

Kiitän siis onnitteluista !
Kohta polkaisen Turkuun sydänfilmiin.

Back