• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motoristi Turussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jenni
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voi Jenni, kun tuli yks toukokuinen intensiivinen ajokokemus mieleen sun tarinasta. Istahdin kans vauhdikkaaseen kyytiin, lesta (joo eteläpohjanmaalta alunperin) oli mallia liukas ja meikän puo (taivas kun meidän murre on kamalaa) kangashousuis liukui het kättelys kymmenen senttiä. Korjasin asennon liki kuskia, otin ranteestani hoikan kuskin ympäri kiinni ja puristin alakropalla. Ekassa kiihdytyksessä moottoritiellä meinas kypärä lähteä päästä, arvaa nolottiko.
Mutkatiellä laitoin yhellä pätkällä silmät kiinni ja kuvittelin olevani Särkäniemessä. Myönsin kyllä perillä kuskille moisen vasta-alkajan käytöksen. Ei pelottanut, mutta jännitti hiukan hienosti. Sormet piti irrotella yksitellen rannepuristuksesta.
Terveisiä vaan varmalle ja kokeneelle kuskille unohtumattomasta kyydistä!

minni8 !  
033102beer_1_prv.gif

Mukava "kuulla" sinusta!

Oletko saanut kyytiä? Taisi viimeisin kommenttisi olla, että juhannuksen tienoilla?

Mielestäni kirjoitit todella kauniisti, tuli hyvä mieli lukea tuo teksti, en huomannut mitään omituista murrekoiraa.

Ja seuraavaksi piinaankin teitä lapsuuteni iänellä, olin tuolloin melkein tervepäinen:
http://holopainen-mopo.blogspot.com/2010....82.html

Ja huomennahan on TheLastAirbender ensi-illassa ! Suosittelen kaikella vakavuudella, on meinaa dynamiikkaa !
Gash,  
inlove.gif

Laitan teaserin juutuup

Hitto että olenkin rakastunut  
inlove.gif

Olen budo-ihmisiä koko sieluni syvimpiä mutkia myöten.
Herranjumala kun se on kaunista !!!!

Aikido Endo Sensei Tämänkin Sensein opeissa, mahtava - sanoisinko, elämäntapa. Aikidoa ei harrasteta, sitä eletään.

Edit: Ja anteeksi, mutta tässä mielestäni Suomen parhaita:
Mari Lehtinen Juutuupissa, kerrassaan, uhhuh, on se niin kaunista ! *editti päättyy*
*edit_eikä päättynyt: olen treenannut tuon naisen kanssa, sitä huomaa olevansa pyörteessä ja vaikka mitä tekisi, mitä enemmän hyökkää, sitä suuremmalla imulla huomaa olevansa ihan toisessa suunnassa kuin Mari, eikä oikeasti tunne kuin virran virtaavan sisällään, aivan huippu ! -; nyt edi päättyy*

Luulenkohan nyt itsestäni liikoja. Istun shellikahvehel, syreenipuskien edessä, en peräkärryjen luona; olen katsokaan yllätyksellinen.

Ohi on ajanut useampi komea mopo, jotka on vilaisseet tarkastellen peräkärryjä. Tai, ehkä kuitenkin kuskit.

Minä en sitten todellakaan näytä samalta kuin otetuissa kuvissa. Nyt muistuttanen pikkupoikaa, otin sen fledan pois. Törkeä päänsärky, taju lähtee.
"ei nyt, päätäni särkee" on sikäli mielenkiintoinen tapa kieltäytyä siitä parisuhdetapahtumasta, sillä se rentouttaa ja endorfiini katalysoi kivut huitsin nevadaan. Ehkä pikemminkin: "kultu, päätäni särkee" "mikäs siinä, haen öljyä"

Edit: vaikka elinkin torstaissa, eli leffan ensi-ilta perjantaina, ja mulla on keskiviikkona piä kipiä, ei se piäkipu estä keskiviikkoajelua*

Väänsin vanhoista biiseistä tällaisen, sovelluksen:

Halo - make real

Siel on siten kaikki biisit, säälittä ja häpeämättä.
Paljon on vielä tallentamatta, toinen samanlainen.

Mulla ei näitä tehdessä ollut sitten mitään mielenkiintoa tehdä kenellekään biisejä kuin vain purkaa tunteeni ulos, teknisistä seikoista tai mielipiteistä välittämättä, enkä osannutkaan, kunhan tein, tein vain.

Ja ne biisit, mitä tein 15-23-vuotiaana, ei edes tullut tallennettua. Joidenkin mielestä se on merkki jumalan olemassaolosta.

Laitan vielä parit, vaikka ei tämä liity mitenkään mopoiluun:

Tämä on puhdas kitarabiisi, ei tarvi pelätä mun epäviritteistä ääntä:
Odotan

Auh, sade, minut puhdista, päälleni putoa:
Rainpure

Oho, tätä en muistanut !
Kasvu

Ikävän totta, mutta näin se kohdallani vain menee:
Sunset

Tämä kannattaa kuunnella sitten varoen, koska siellä olen minä kaikessa komeudessani, nykyiselläänkin:
Madness

Biisit siis väsätty kutakuinkin 2002-2006, rankkojen myllerrysten alla. Muiden kuin linkitettyjen kuuntelu omalla vastuulla.

Tässä mainitaan tie, ja mopothan kulkevat tiellä?
onko se aasinsilta:

Face alone

Ja sitten.

Tätä ei ole julkaistu missään ennen tätä.
Taustalla on vähintäänkin merkittävä artisti, mutta biisi on kokonaisuudessaan minun.

Kun avaatte tämän, tämä on todella ensimmäinen kerta julkisuudessa, vaviskaa:

Song for Mama

Mopoilkaahan
062802moto_prv.gif
bowdown.gif

ghostface.gif

Päivän biisit ennen kuin lähden pyöräilemään Turkuun:

Surun nimi

Biisi minkä tein TheCats-prokkiksen yhteydessä, mielestäni ihan hyvä.

Instirenttimanttimuuli:
Minun maani

Syntyi sekunnissa kun ukkonen päsäytti sähköt veks, ja jotain tehdäkseni aloin näppäilemään kitaraa.
Taustalla muisto kalastusretkistä papan, Viljo Airon kanssa; elämäni onnellisimpia hetkiä.

Ja siitä tein yhden Minunmaani-sivuston, missä oli tähtitieteet ja kaikki mahdolliset. Se on tainnut jo kadota netin syviin kätköihin, löytynee ainoastaan takeback-masiinalla.
Nykyiset Minunmaani on musiikkipainotteisempia.

Nauttikaa kauniista perjantaista, ja minni8:a onnittelen vähän kateellisenakin  
blush.gif

inlove.gif
bowdown.gif

062802moto_prv.gif

Edit: tässä vielä vanhasta topikista ehkä tuttu biisi, muistin vasta äsken ladata tuonne sivulle:
Sateena langeta
Kauniita muistoja, kauniita, ihmisyydestä *

Koen itseni aika hemmetin säälittäväksi, mutta ilmoittelen taas itsestäni. Hohhoijjaa.

Olen Turun keskustassa pyörän kera. Nyt tuskin erotun tavan massasta. Pyörässä lukee "jenni 070707" harmaakupari naisten fillari.

Jos joku tämän nyt lukeva motoristi haluaa kahvekupposen moottoripyörätarinoinnin merkeissä. Myöhemmin kelpaisi kyytikin.
Sähköposti tavoittaa minut yhtä nopeasti kuin tekstiviestikin armaan kapulani välittämänä.

En odota ihmeitä, mutta mahdollisuuden itselleni tarjoan näin.
*edit: jaksa turhanpäiten postata. Mulla on varsin pitkä, pimeä, synkkä, yksinäinen tie takana. En viitsi rasittaa yksityiskohdilla. Jos ihminen saa sen mitä ansaitsee, olen yhtä arvokas itikka. Koetun kautta. On helpompi sanoa syyn olevan minussa, muusta väittely on turhanpäiväistä julkisesti. Pulssin kuntoutus neuropsykologin luona oli tällä kertaa varsin kivulias. Menin kaupungin piilopaikkaan ja itken tuokion, jaksan jatkaa matkaa kotio. Sehän se tuossa mopoilussa kiehtoo, kun se tyhjentää pään, saa hetken lentää. En minä rakkautta karkuun juokse, mutta minulle on näytetty arvottomuuteni niin usein että pavlovimaisesti pidän sitä perusasetuksena, enkä siksi ole kuin itseni. Minä vain. Minuun saa huoleti rakastua, en tee siitä vielä johtopäätöksiä. Jos minut näkee ja oppii tuntemaan, eikä kanta muutu, on asia toinen. Rakastuminen on hieno tunne, ei sen tarvitse merkitä tekoja tai mitään muuta kuin ilon kehon suloisista värähdyksistä mitä viattomimmalla tavalla. Rakastuminen kai puutarhassa kävelyä, mitä ei omista. Hyvin kuuluu mopojen äänet tähän. Jonkun irtipäässyt heliumpallo kohoaa taivaisiin. Kuivaan kyyneleet ja käpöstelen etiäpäin. Nauttikaa elämästä*

Saako tällä edes säälistä?

Jenni is going to be 34v

Vitsi vitsi. Tein justiinsa tuon biisin, pitäähän sitä mainostaa.

Jep jep.

Nyt häivyn omiin oloihini.
*Edit: Toihan on hyvä toi biisi !
Kuuntelin tänään toisenkin kerran. Seurasin Turussa ihmisiä tapani mukaan, lempiharrastukseni. Ohi ajoi harvinaislaatuisen komeita pyöriä: naiskuskeilla, mieskuskeja naisineen. Nautin tuplakaakaota oldbank terassilla: raskaana olevia naisia, kauniita naisia, monenmoisia kirjavia pareja, rakkautta, ihastusta, hellyydenosoituksia.
Kun pääsin kotio, laitoin cubasen päälle, kitara käteen, ja vetäisin ykkösellä. Yksi ainut raita, eli tavallaan live. Stereo ja efektit copypastella. Aika hyvä kipale mielestäni hetkessä soitetuksi. Kertoo olennaisimman. Teen tänäänkin, en sillä teitä häiritse, laitan feispuukkiin. Siellä onkin pari kaveria täältä, joten...
Sateiselta näyttää, mutta nauttikaa toisistanne."

Heittäydyn hurjaksi ja kysäisen, haluaisiko joku esitellä Turusta jonkun hyvän ravintolan? Nainen tai mies. En ole juuri käynyt ravintoloissa. Tarjoan oluen. Lupaan olla kiltisti ja sopivasti nätti. Ei huvita ähjöttää tänään kotona. Aamuinen biisi mielestäni onnistunut, en jaksa linkittää. Olisi mukava tehdä jotain muuta, eikä motoristihenkinen seura olisi pahitteeksi. Tuo yksi biisi: I was very drunk - on viittaus brittikomiikkaan, itseironiaa.

Kaarinan OldTexasissa olen käynyt pari kertaa, Turun paikoista en tiedä mitään, ellei Koulu, hyvä olutpaikka.

Pave, kyydis olen.

Vähä mul on tappomeikit, lispahti.

Nyt saa tul jutteleen päissäänkin, jos tunnistaa, mitä epäilen. Valkoset farkut ja naurun tunnistaa.

Ja voi olla että riehun, sellae olo, jaksa himmailla.

Pidin kyllä hauskaa, ja jestas mitä näin ja koin. Ja join. Tuli naurettua ja pelleiltyä.
Ilta oli kertakaikkisen hieno.

Tuskin kerron mitä kaikkea tapahtui, tuskin uskoisitte. Mulla on omituinen vaikutus ihmisiin.

Olin kiltti, eikä tarjouksista huolimatta mukanani tullut laumaa 25v poikia ja naista.
Tuskin vähään aikaan lähden, ei tuo maailma ole minua varten. Kokemisen arvoinen tällä kertaa joka tapauksessa.

Moottoripyörät, niistä pidän, ja ne naiset joiden kanssa puhuin mopoista, meni sekaisin ajatuksesta, että voisivat päästä mopon kyytiin.
Minun kaltaisia naisia, jotka himoaa mopon kyytiin mopon itsensä tähden, on ilmeisen paljon.
Sinkku motoristi: markkinat on avoimet. Olisitte nähneet tunteenpalon ja sanojen painot, silmät suurina kiihkosta sykkien minulle kerrottiin, kuinka RAKASTAVAT moottoripyöriä, minua tarrattiin riveleistä ja toisteltiin rakkauden ja ihailun suuria sanoja moottoripyöriin.

Mistä minä kirjoitan tänne kun ajokelit alkaa olemaan ohi, ja järkevä motivaatio on siltä osin ohi?

Vastaajia on ollut oikeasti todella vähän, enkä mitenkään mainittavasti ole saanut olla kyydissä.

Jos lukijoita ei olisi ollut noin paljon (uskokaa, en minä ole noita kaikkia lukukertoja luonut lukiessani omia tekstejäni, vaikka joskus hiukan itseriittoisenoloisesti elänkin) en olisi näin paljoa uskaltanut kirjoitella.

Mikäli vain sallitte, laitan tähän tämänaamuisen biisin viikonlopun tapahtumista, tai siis yhdestä niistä:
Seasalt

Tämä oli mielestäni sen verran hauska, että laitan sen tähän, taisin tehdä lauantai-aamulla:
Maybe it is worth

En ole jaksanut kuin vetää noi livenä. Tänään teki mieli tehdä biisi muista tunteista, mutta kitara ei pelittänyt haluttua tasoa, joten se edellyttäisi koskettimien rakentelua tähän varsin katastrofaalisessa kunnossa olevaan kämppään. Ei jaksa. Ei nyt.

Ikävähän minulla teitä tulee, ja tarkoitan moottoripyörien näkemistä. Olen nauttinut joka kerta, kun moinen eläin liukuu maantietä pitkin ohitseni.
inlove.gif

Pitäsköhän sitten tehhä silleen, että pöräyttää talvikauden aikana pyörän käyntiin aina kerran viikossa ja nauhottaa saundit tänne muiden ihasteltavaksi...
tounge.gif

Köhmä, se olisi todella kilttiä, ja minun kannalta hyvin nautinnollista !

Öiset viestit saivat näem lähteä, vaikkakin viänsin vitsinkin jo sopivasti, jääkööt se. Pyöräilin aamulla ohi ja juttelin koko yön töitä tehneiden kanssa. Surullinen näky. Vitsi koski minua.

Pahoittelen jos viesti loukkasi, tajusin tilanteen vakavuuden, hyvä tuttavani oli töissä siellä, ym. Paikanpäällä vain heitettiin kieroa huumoria, mikä taisi lispahtaa tänne. Koitan ottaa huomioon.

Ihana mopoiluilta tulossa, nauttikaa ja hymyilkää ! Minä lepäilen kotona, vähän ikäviä tapahtumia takana, suruaika. En aio kertoa. Haluan vain levätä.
Mopoilkaa, se on mahtavaa !

Tämän aamun biisi täällä puhutuista aiheista ja kohtaamistani ihmisistä:
Love for sale
Tein just äskö.
Ja editoijille, kyse on rakkaudesta in two way street.
Siitä olen puhunut paljon: pu_hu_nut.

Tällä viestillä, jään odottelemaan seuraavaa mopokautta, ja kirjoitan vasta jos joku muu ihminen kuin minä siihen motivoi.

062802moto_prv.gif

Voikaa hyvin !

seisoksin perinteisellä paikallani OldBank terassilla. Yllättävän paljon moottoripyöräilijöitä tässä sateessa farkut jalassa.
Loin baarimikon kera Graal-drinkin, kokeilkaa jos tähän joskus osutte viihteellä: se on mun keksimä.

Sami, tämä yksinäisyys motivoi kummasti.

Olin tosiaan siellä makkaraa grillaamassa. Hassu letti päässä. Nyt mulla on oma tylsä lyhyt harmaantuva kujeilijapiä.

Kävin perjantaina paikallisessa pubissa. Hitto miten surullisin tarinoin onkaan kuorrutettu nuo ihmiset. Masennuin. Kotiin palatessani mun kimppuun käytiin, viskasin miehen ojaan ja kerroin suolistavani jos ei jatka matkaa taakse vilkaisematta. Purkautui pitkä yksinäisyys ja ravintoloissa kuulemani tarinat. Pettämistä, petetyksi tulemista, lapsia, viinaa, peliriippuvuutta, epätoivoisia kihlautumisia. Tunsin itseni maailmankaikkeuden ulkopuolisimmaksi olennoksi.
Ccdate hakuni ei ole tuottanut sen kummempia ihmisiä. Rehellistä puhetta kyllä, rehellisiä kertomuksia. Vetää alakuloiseksi. Oli ilmainen viikonloppu tuossa palvelussa. Nuorin minusta kiinnostunut 22v, suurin osa 40-50v. Paras oli forssalainen ikäiseni, joka kysyi, tiedänkö kuinka heppoisin perustein ihmiset "kiinnostuu", ei haluta olla yksin, kuka tahansa kelpaa. Tarinoiden puolesta sekä naiset että miehet on hyvin samanlaisia.
Olen hyvin allapäin.

Olisin vain halunnut elää ja nauraa.
Tässä kotekstissa tämä hakuni saa mitä syvimmän motiivinsa. Moottoripyörä ja vauhti, kypärät päässä, sydänsurujen ja elämän ironian ulkopuolella.

Jos jaksatte, kuunnelkaa minunmaani.blogspot linkistä uusin, Mirrow. Onnistuin siinä. Se on just eikä melkein kaiken oman elämäni ydin.

En minä ketään tuomitse, annoin sen päällekävijänkin jäädä henkiin kun tajusi poistua paikalta "make my day", tosin tuumin täynnä vihaa. Kuten aiemmista teksteistä esiintoin, en varmasti ole täydellinen, on vain kovin surullista tuntea itsensä ulkopuoliseksi. En näe peiliä, en kaltaistani. Hmh.

Edellä kertomistani syistä tämä hakuni oli oikeasti ja kaikella vakavuudella vain halua nähdä moottoripyöriä. Rakastan sitä kaikkea mitä moottoripyöräilyyn liittyy, tapaamisissakin olen nauttinut ihmisten asenteesta yli kaiken, on ollut mahtavaa kuunnella niitä tarinoita. Ravintoloissa olen käynyt nyt kaksi kertaa vain siksi, etten JAKSA olla yksin. Huomasin tosin, että sitten vasta olenkin yksin, sielullisessa mielessä. Orgin miittien jälkeen olen aina voinut erittäin hyvin. Siellä olen kohdannut heijasteita omaan peiliini, hyvällä tavalla.

Olen satavarmasti haasteellinen ihmisenä ja naisena, tiedän sen, myönnän ääneen. Olen kuitenkin elossa, ja ajattelin tehdä jotakin elämälläni. En puumana kuolaa yhdenkään miehen perään. Minua ei kiinnosta raha tai ulkonäkö, tai asema. Pari kertaa on ihollani käynyt tilaisuus, mutta keho on hiljaa, oli mies kuinka komea tahansa. Keho tahtoo sen kemian, ja sen löytäminen on pelottavan ja tuskastuttavan toivotonta. En tahtoisi olla yksin, mutta kun ei vain anna ei mitään hetkellinen. Olen kokeillut. Jäin tyhjäksi, ei surua, ei iloa, typertynyt tyhjyys, jopa tyly kylmyys. Hukkaan heitettyä aikaa. Rakastaessani
smile_org.gif
hehheh. Olen toisenlainen.
Siksi kai olen monogaaminen. Jos rakastan, on se aitoa ja teen kaikkeni sen eteen. Voi itku, noinkohan saan rakastaa vielä.
Sillävälin katselen moottoripyörien liitoa ihaillen, ilman taka-ajatuksia.
Pärse, nyt ei ole mukava olo. Lähden pihalle.

Back