Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Autolla liikkuessa törmää usein näihin, jotka eivät osaa ajaa tasaista nopeutta. Vakionopeussäätimellä ajellessa lähestyt edellä ajavaa autoa ja ajat siitä ohi. Kohta ohittamasi auto ajaa ohitsesi hirmu laukkaa ja katoaa horisonttiin. Vähän ajan päästä saavutat taas saman auton ja leikki jatkuu. Saman auton voi ohittaa Tampereen ja Helsingin välillä monta kertaa kokoajan itse tasaisella nopeudella ajaen.Noin yleisesti ottaen, epätasaista nopeutta ajavat ovat puolirikollisia pellejä.
Ennätykseni taitaa olla juuripa samaisella Tre-Hki välillä 8 kertaa ohi samasta autosta ajaen itse vakionopeussäätimellä koko välinAutolla liikkuessa törmää usein näihin, jotka eivät osaa ajaa tasaista nopeutta. Vakionopeussäätimellä ajellessa lähestyt edellä ajavaa autoa ja ajat siitä ohi. Kohta ohittamasi auto ajaa ohitsesi hirmu laukkaa ja katoaa horisonttiin. Vähän ajan päästä saavutat taas saman auton ja leikki jatkuu. Saman auton voi ohittaa Tampereen ja Helsingin välillä monta kertaa kokoajan itse tasaisella nopeudella ajaen.
No, kyllä tota sattuu autollakin. En tiedä miksi joillekin nynneröitsijöille ohittaminen sattuu "johonkin" niin paljon että se kaasupoljin löytyy ohitustilanteessa tai sen jälkeenMinulle on taas kotilot törttöillyt muutaman kerran. Olen ohittanut kyseisen auton niin kuin pitääkin ohittaa. Eli ohitan sen auton ihan reippaasti. Ja annan kummallekkin tilaa eteen sekä taakse. Sitten kun olen hiljentänyt vähäsen vauhtia ja ajan normal nopeutta. Niin se sama auto on taas tullut mun taakse niin eikö se vähän ajan päästä ohita mua uudestaan.
Ja sitten se jää ihan kiusalleen mun eteen.
Ajan vähän aikaa sen takana. Ja ohitan sen uudestaan ja tällä kertaa näytän sille miten pitää ohittaa. Kaasutan sen ohi ja kaasutan toisenkin kerran niin johan se jää reippaasti mun taakse. Eikä enää uskaltanutkaan ohittaa minua. Ähäkutti.
Ärsyttää tuollaiset kotilot. Jotka eivät ohita kunnolla vaan jäävät siihen nokan eteen kiuskaksi.
Jos pitää ohittaa niin ohitetaan sitten kunnolla ja reippaasti
![]()
Ööö... HÄ?Mulle tehää kotiloilla yleensä noin ku rekalla liikkellä ja vilkku jo päällä et tuun takas. nii lähetää viel yrittää jos kerkeis vetää 18m (lähtö nopus 75km/h) muutamassa sekunissa. joku päivä jätän oikeen peilin yöpöydälle!![]()
Myönnän. Mulla ei ole vakionopeudensäädintä käyttämissäni autoissa ja olen huomannut saman. Toki motarilla voisi ajaa tasaisempaakin nopeutta, jos jaksaisi asiasta sen suuremmin välittää. Mielestäni on vähän hölmöä sen tarkemmin syitä tietämättä sanoa, ettei joku osaisi jotain. Vaikka ulkopuolelta se voisi osaamattomuudelta näyttääkin, syy saattaa kuitenkin olla vaikka viitsimättömyydessä, laiskuudessa, halussa seurata jotain muuta kuin nopeusmittaria tai vaikkapa siinä, että mieli siitä, mitä nopeutta haluaa aja, on muuttunut. Tuon ei edes pitäisi motarilla olla suuri ongelma, kun siinä on se toinenkin kaista, jolla pääsee helposti ohitse. Maantiellä en ole vastaavaa huomannut, sillä vaikka nopeuteni varmaankin vaihtelee, autoja tuppaa jäämään tasaiseen tahtiin taakse.Autolla liikkuessa törmää usein näihin, jotka eivät osaa ajaa tasaista nopeutta. Vakionopeussäätimellä ajellessa lähestyt edellä ajavaa autoa ja ajat siitä ohi. Kohta ohittamasi auto ajaa ohitsesi hirmu laukkaa ja katoaa horisonttiin. Vähän ajan päästä saavutat taas saman auton ja leikki jatkuu.
Olinpas hölmö, kun luulin sen johtuvan osaamattomuudesta. Moottoritiellä nykiminen ei todellakaan ole suuri ongelma. Lähinnä huvittavaa.Myönnän. Mulla ei ole vakionopeudensäädintä käyttämissäni autoissa ja olen huomannut saman. Toki motarilla voisi ajaa tasaisempaakin nopeutta, jos jaksaisi asiasta sen suuremmin välittää. Mielestäni on vähän hölmöä sen tarkemmin syitä tietämättä sanoa, ettei joku osaisi jotain. Vaikka ulkopuolelta se voisi osaamattomuudelta näyttääkin, syy saattaa kuitenkin olla vaikka viitsimättömyydessä, laiskuudessa, halussa seurata jotain muuta kuin nopeusmittaria tai vaikkapa siinä, että mieli siitä, mitä nopeutta haluaa aja, on muuttunut. Tuon ei edes pitäisi motarilla olla suuri ongelma, kun siinä on se toinenkin kaista, jolla pääsee helposti ohitse.Autolla liikkuessa törmää usein näihin, jotka eivät osaa ajaa tasaista nopeutta. Vakionopeussäätimellä ajellessa lähestyt edellä ajavaa autoa ja ajat siitä ohi. Kohta ohittamasi auto ajaa ohitsesi hirmu laukkaa ja katoaa horisonttiin. Vähän ajan päästä saavutat taas saman auton ja leikki jatkuu.
Merkkasin ne muutaman myös moottoripyörää ajavan kuljettajan Volvot www.volvolandia.com kilvenalustoilla osoittaakseni kuuluvamme 52.66 % joukkoonAuton merkistä johtuu motoristin käytös.
Ihan sama millä pelillä liikenteessä,niin nää volvo v 70 kuskit
ovat 47,34% kusipäitä.
Tämä kyseinen ei ehkä kuulunut joukkoon.