Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joo ja pohditaan pitäisikö yli kusiaiset kieltää...Näitä onnettomuuksia todennäköisesti torjutaan alentamalla kyseisen kohdan nopeusrajoitusta. Way to go..
Sattuu joo. Mutta jätän kommentoinniin täällä näille jotka tietää enemmän tapahtuneesta kuin minä sillä minä olen vain kuullut kuljettajan kertoman joka eroaa monen muun näkemästä joten varmaan kuski on väärässä enemmistön edessä.Sattukohan ketään tuntemaan ko. kaveria tai minkä ikänen mahtanu olla?
no ainaskin nämä kukkahatut pääsevät yleensä ominavuin kotiin joka alueilta joissa on 60km/h rajoitus.Ilman kopterikyytiä.+1 Vituttaa toi kukkahattujen jeesustelu! Sitä ollaan niin siveyden sipuleita itse aina missään ei rikota lakia ja leikitään vielä kotipoliisia ku tilaisuus koittaa!!! Naurettavaa touhua kun ei ees tiedetä mitä on todellisuudessa tapahtunut. Sitä ku voi sattua joskus omalle kohdallekkin vastaavaa vaikka kuinka nätisti ajelis. Paikalla missä kolari tapahtui oli kaistojenvälissä ainakit torstai iltana aika reilusti hiekkaa.Samaa mieltä!Ikävä uutinen![]()
Aika vähän tietoja onnettomuudesta ja vaikka niiden tietojen perusteella voisi sanoa, että motoristin syy, niin ei kai ole pois suljettu vaihtoehto, että autoilija olisi mokannut tilanteessa. Eli motoristi mennyt vasenta kaistaa ja autoilija lähtenyt vaihtamaan oikealta kaistalta vasemmalle katsomatta sivulle ja motoristi väistänyt tätä vastaantulevien puolelle. Ja sillä hetkellä joku silminnäkijä katsonut, että motoristi lähtee ohittamaan vaikka oikeasti tekeekin väistön. Oli miten oli, niin ikävää joka tapauksessa. Toivottavasti motoristi tulee kuntoon ja pääsee vielä nauttimaan harrastuksesta![]()
Ottaa päähän tuollaiset: "Sitä saa, mitä tilaa"-kommentit, joita ollaan jakamassa tietämättä yhtään mitään onnettomuuteen johtaneiden tapahtumien kulusta!![]()
Mikä ilo tuosta tiedon panttauksesta on?Sattuu joo. Mutta jätän kommentoinniin täällä näille jotka tietää enemmän tapahtuneesta kuin minä sillä minä olen vain kuullut kuljettajan kertoman joka eroaa monen muun näkemästä joten varmaan kuski on väärässä enemmistön edessä.Sattukohan ketään tuntemaan ko. kaveria tai minkä ikänen mahtanu olla?
Tarkoittaako tämä siis sitä, että kuski on tajuissaan ja "OK"?Sattuu joo. Mutta jätän kommentoinniin täällä näille jotka tietää enemmän tapahtuneesta kuin minä sillä minä olen vain kuullut kuljettajan kertoman joka eroaa monen muun näkemästä joten varmaan kuski on väärässä enemmistön edessä.Sattukohan ketään tuntemaan ko. kaveria tai minkä ikänen mahtanu olla?
KYLLÄ! Täällä on se tyyli että mitä enemmän on päällä ja keltaisempi liivi niin sitä kokeneempi ja muutenkin helvetisti parempi kuski kyseinen henkilö on. Jos sattumoisin löytyy viiri pyörästä niin kuuluu vain harvoihin ja valittuihin."Eli helppo arvata, että jos lenkkareissa (lue kokematon) "
Siis MITÄ TOI TARKOTTAA???
Onko se varustuksesta kiinni onko kokenut tai kokematon?
Voi herranjestas!![]()
Tälle plussaa!"Eli helppo arvata, että jos lenkkareissa (lue kokematon) "
Voi herranjestas!![]()
Ettekö te tiedä että tämä on välineurheiluaKYLLÄ! Täällä on se tyyli että mitä enemmän on päällä ja keltaisempi liivi niin sitä kokeneempi ja muutenkin helvetisti parempi kuski kyseinen henkilö on. Jos sattumoisin löytyy viiri pyörästä niin kuuluu vain harvoihin ja valittuihin."Eli helppo arvata, että jos lenkkareissa (lue kokematon) "
Voi herranjestas!![]()
Joo mullaki alko toine ajokausi nytte ja mulla on kyllä kaikki varusteet eli oon kokenut.Ettekö te tiedä että tämä on välineurheiluaKYLLÄ! Täällä on se tyyli että mitä enemmän on päällä ja keltaisempi liivi niin sitä kokeneempi ja muutenkin helvetisti parempi kuski kyseinen henkilö on. Jos sattumoisin löytyy viiri pyörästä niin kuuluu vain harvoihin ja valittuihin."Eli helppo arvata, että jos lenkkareissa (lue kokematon) "
Voi herranjestas!
Mitä hienommat ja kalliimmat varusteet päällä, sen turvallisempi, parempi ja kokeneempi olet
Ja ennenkaikkea se kavereiden osoittama kunnioitus sun vehkeitä kohtaan![]()
![]()
Tämäkin on terveempi asenne, ku toi "get away in Stockholm" -tyylinen kaupunkipommitus.Pommittelu taajamissa on perseestä. Vaikka itse ajan reippaasti niin taajamissa otetaan iisisti... Taajamien ulkopuolella en noista nopeusrajoituksista niin piittaa.
Paranemista kuskille! Ei töölöön kyllä ihan pienten naarmujen takia kuljeteta jäkestä...
Saattaa vaan vituttaa vastaantulijaa moinen käytös, varsinkin jos tää on tosiaan vetänyt jakajan väärältä puolelta.Niin kauan kun on prätkiä ja ihmisiä niin näitä sattuu. Joka kevät sama homma. Vittuako vatvotaan, jätkä teholla tai missä lie. Oli valintansa tehnyt. Life goes on...![]()
Jos tuo pithää paikkaansa,,,Taas sivulliset kärsi ...kun joku kuvittelee olevansa "tään yhteiskunnan KINGI".eikä mitkään lait eikäs säännöt koske mua/ajattelu tyylillä vedetään,tällä kertaa sattui olemaan "KINGILLÄKIN" kovempi vastustaja,eniwei pääasia että ei tarttenu alkaa kunttilöitä sytytteleen(kenellekkään).Jätkä lähti Shellin risteyksestä sinkki tiukalla ja ajo seuraavan risteyksen liikenteenjakajat väärältä puolelta. Autoilijalla ei ollu mitään mahiksia väistää.