- Sijainti
- nummi-pusula
no sitku sul on hätä nii sanotaan terve moro hei...No ku vetää sauhut niin viis kaveria kerkee poikkeemaan: ei mull mitään hätää oo terve moro hei , ei mulla mitään hätää oo terve moro hei, ei mull .......
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no sitku sul on hätä nii sanotaan terve moro hei...No ku vetää sauhut niin viis kaveria kerkee poikkeemaan: ei mull mitään hätää oo terve moro hei , ei mulla mitään hätää oo terve moro hei, ei mull .......
![]()
No eihän se tietenkään mitään sinänsä haittaa, parempi kuin se että kukaan ei koskaan pysähtyisi, mutta on se nyt jonkinasteinen ongelma kun esim. itse tänäänkin pysähdyin neljä tai viisi kertaa (vilkku päällä, bussipysäkille) korjaamaan huonosti ollutta korvatulppaa ja varmistamaan onko taskuissa kaikki mitä piti... Jos nyt vaikkapa kymmenkunta kanssamotoristia olisi pysähtynyt tuollaisten syiden takia niin eipä siinä nyt mitään järkeäkään olisi.mikäs ongelma tuo on?
Tostahan ainakin mulle tulis mieleen, et haluu liftata kyytiin.Taikka pystyyn nostettu peukku hidastavalle ohittajalle, jos kaikki on hyvin.
samaa mietin minäkin...Tostahan ainakin mulle tulis mieleen, et haluu liftata kyytiin.Taikka pystyyn nostettu peukku hidastavalle ohittajalle, jos kaikki on hyvin.![]()
pääsit pois kuitenkin?Tänään rengasongelmis alastaro-karkkila välis![]()
Peukkua yritin näyttää ja morjestaa ku apua oli jo mulle tulossa...
Kiitti ja kumarrus jotka kuiteskin pysähdyitte tarjoamaan apua![]()
Kerkeshän sitä rataa ajaan setin ja toisella sit ruuvi renkaaseen ja ajot loppu siihen![]()
On...ainakin mulla on...Eikö nykymopoissa ole hätävilkkuja?![]()
Missä mopossa hätävilkut?On...ainakin mulla on...Eikö nykymopoissa ole hätävilkkuja?![]()
Ettei vaan sitten luulisi, että liftaa.Taikka pystyyn nostettu peukku hidastavalle ohittajalle, jos kaikki on hyvin.
No mulla on omassa ihan vakiona, vaikka onkin vanha lehmä. Ei mikään nykyaikainen "kilokyykky" hitekki joita tuntuu näillä orggilaisilla olevan. Ihmettelin itsekin kyseisiä "avunpyytäjiä", kun pyörän sain. Ja sitä ihmettelen, että puuttunevat nykymopoista. onhan noi vakiona kotiloissa. Ladasta lähtien.Missä mopossa hätävilkut?On...ainakin mulla on...Eikö nykymopoissa ole hätävilkkuja?![]()
onkohan mahdollista muuten asentaa jälkhikäteen,sanoi romaani?
Siis onko tarvikkeita myynnissä?Ei ole tullut vastaan,mutta olen nuita halunnu![]()
No ainakin Bemarissa on...Missä mopossa hätävilkut?On...ainakin mulla on...Eikö nykymopoissa ole hätävilkkuja?![]()
FJR:stä löytyy.....No ainakin Bemarissa on...Missä mopossa hätävilkut?On...ainakin mulla on...Eikö nykymopoissa ole hätävilkkuja?![]()
Musta hyvä merkki olisi (naispuoleisilla) rintsikat liehumassa siinä peilissä ...Kuten tuolla jo aiemmin on mainittu niin yleisesti tiedossa oleva merkki avun tarpeesta on jokin rätti vasemmassa kahvassa.Luulisin, et ei kovinkaan isoa elettä tarvitse tehdä ohi ajavan motoristin vinkkaamiseksi apuun. Luulempa myös, että jokainen on valmis auttamaan parhaansa mukaan.![]()
Pysähdellään sitä muutenkin mut tuo on selkeä merkki avuntarpeesta.
Tietysti jos panet ritsikat tangolle ja poseeraat samassa asennossa kun tossa avattaressasi, niin mä ainakin pysähdyn. Ihan ilman niitä hätävilkkujakinJees, eli ei muuta kuin rintsikat tai kalsarit tankoon (pyörän tankoon toim. huom.) heilumaan, jos on avun tarpeessa. Ja itse pois edestä seisomasta, niin sopii ohi kulkevien kanssamotoristien tihrustaa näitä kansallisia SOS-merkkejä.
Edit. Ja olis mulla varmaan hätävilkutkin tuossa pyörässä.