• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motoristi avun tarpeessa. Vai onko sittenkään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Soon sitten pidettävä stringit taskussa varuiks jos sattuu suiza hyytymään kesken kaiken..!    
tounge.gif

Ekana kesänä cebari simahti jostain ihme syystä ja sain kyllä aivan kaikessa rauhassa ihmetellä sitä tien poskessa, kukaan ei tullu kyselemään olisinko tarvinnut apua...    
confused_orig.gif

Mutta nyt se selvis se syykin... Puuttui ne stringit ja rintsikat siitä heilumasta!    
tounge.gif

Jos mulla olisi hätä tienposkessa niin heiluttelisin kyllä kättä siellä ja kattelisin kovasti kumpaankin suuntaan että josko siellä tulisi joku ja pysähtyisi auttamaan.

Jos taas nään jonkun möllöttämässä tien varressa ilman että mikään raaja mihinkään erikoisemmin liikkuu niin morjestan ja ajan ohi. Siis jos mopo on pystyssä ja kuski näyttää olevan kunnossa.
Samaa mieltä. Tangon päähän saa ripustaa mitä tahansa huivia tai hanskaa mutta jos ei kuski sen kummemmin siinä osoita olevansa avun tarpeessa, morjestan ohi ajaessani. Mikäli siinä tangon päässä rintsikat liehuu, ja kuski vaikuttaisi olevan nainen, saatan harkita tilannetta uudestaan.

Tämä on hyvä aihe. Itse olen asian niin ajatellut, että jos kaveri ei pientareella tosiaan konttaa tai huido kovasti ja pyörä ole selvästi palasina, en pysähdy. Mutta jos näyttää hiemankin siltä, että joku voi olla hukassa/hätänä, heivaan kyllä.

Viime kesänä tuossa Jyväskylän lähellä olin itseasiassa koeajopyörällä liikkeellä ja tien varressa oli nuori jannu piikin kanssa naama niin mykkyrällä, joten jarrutin ja ajelin tämän luo kyselemään ongelmia. Oli piikki leikannut kiinni, kuski täysin kunnossa ja sanoi jo apuakin olevan tulossa. Hyvä niin, ensimmäinen vaikutelma surkealta näyttävän kyykyssä olevan junnun nähdessäni oli se, että nyt on napsahtanut jollain tapaa. Onneksi olin väärässä ja poika kunnossa.

Ja jos itselläni olisi ongelmia, niin hätävilkut päälle & huitomista kehiin.

Back