• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MotOrg try to Survival 22.5.2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
villho sanoi:
Voin lunastaa itseni mukaan, jos jäsenkorttia ei edellytetä.
Sovitaan niin että su 8.5. klo 24.00 mennessä vain jäsenille. Sen jälkeen myös ei-jäsenille (samaan hintaan, eli maksu suoraan paikan myyjälle joka ilmoittaa YV:llä mulle osallistuja nimimerkin)

wingnut sanoi:
Oliskos tämän koulutuksen yhteydessä mahdollisuutta ostaa MP69:n 1,50e hintaan myymä Medical Card jos joku MP69:n kouluttaja voisi ottaa niitä nipun mukaansa?
ks. http://mp69.fi/index.php?sivu=medical-card

Ei tuo 1,50 e postituskulu tosin konkurssiin vie, mutta jos moni muukin ajokoulutukseen osallistuva semmoisen haluaisi, niin tässähän olisi hyvä sauma.

Jos olet facebookissa, laita siellä MP 69:n sivulle toive tästä. Siellä oli just puhetta näistä.

Nyt jos jotakuta alkaa jännittämään oma osallistuminen tähän, niin voi tarjota vapautuvaa paikkaa minulle.

EDIT: Löytyjo

Viimeksi muokattu:
villho sanoi:
Nyt jos jotakuta alkaa jännittämään oma osallistuminen tähän, niin voi tarjota vapautuvaa paikkaa minulle.

Ei jännitä mutta työmatka torppaa hyvän päivän.

Lippu siis myynnissä omakustannushintaan.

timo nolla44 5838 118

Moniko on ajatellut yöpyvänsä tuossa gasthausissa? Mietin ajaisinko jo illaksi sinne vai kotoa
Tampereelta aamulla.

Tirli sanoi:
Jos olet facebookissa, laita siellä MP 69:n sivulle toive tästä. Siellä oli just puhetta näistä.

Tarroista toive esitetty kouluttajille, tuovat niitä mukanaan kun tulevat.

teemu.k.anttila sanoi:
Moniko on ajatellut yöpyvänsä tuossa gasthausissa? Mietin ajaisinko jo illaksi sinne vai kotoa
Tampereelta aamulla.

Ajetaan kimpassa Tampereelta aamulla, mennään jotain sopivia pikkuteitä pitkin!

Voi perkeleen perkele. Kuukausi sitten tilatut Continental Tkc-renkaat eivät ole saapuneet maahan ja liike ei koskaan vaivautunut ilmoittamaan minulle. Nyt sitten olen ensiasennusrenkailla jotka vetelee viimeisiään. Perkeleen battlewingit, jotka tuntuu lähtevän alta jo asfaltillakin.
Oliko jollain ajatuksia mistä löydän renkaat valmiina hyllystä ja saan ne vielä kohtuu hintaan? Pyörä Triumph tiger 800 Xcx, pyörä koko 90/90 21 ja 150/70 17

Periaatteessa pärjään jos löydän takasen jostain, mulla valmiina varastossa yksi puoliksi ajettu Tkc 80 etunen

Go-Za sanoi:
Stormilta löytyy ainakin Anakee Wild R ja Racingbikesta kysyisin kans.
Mahdollisesti Hgin Roihupellon Motoneistä löytyy Anakee 2
Kiitos ehdotuksista, tuo Anakee kiinnostaa kyllä, en edes tiennyt että nuo sopivat koot oli jo tullut markkinoille. Nyt mökillä saunan lämmitys hommissa, täytyy vähän lukea juttua noista. :thumbup:

Ensimmäiset ennusteet sunnuntaille ei lupaa vielä kovin hyvää!
mantsala.jpg

Hoseli sanoi:
Oliko jollain ajatuksia mistä löydän renkaat valmiina hyllystä ja saan ne vielä kohtuu hintaan? Pyörä Triumph tiger 800 Xcx, pyörä koko 90/90 21 ja 150/70 17

Tule poikkeamaan Siuntiossa, niin väännetään sulle taakse Mitas E-09 Dakar. Ajamaton. Koko 140/80-17, eli toimii mainiosti Tiikerissä. Mä vaihdoin gessuun 18-tuumaisen takavanteen, niin tuo jäi tarpeettomaksi. Hinta 60 e.

Ja on muuten eteen <500 km ajettu Mitas E-09 (90/90-21) tallissa myös. Tuolla ajettu vaan Koilliskairassa kesällä 2014 ja väänsin sen pois vanteelta ennen kotimatkaa, joten todella hyvässä kunnossa.

Yhteensä 100 e. Ja vaihtokin onnistuu täällä.

Viimeksi muokattu:
Back