Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
villho sanoi:Voin lunastaa itseni mukaan, jos jäsenkorttia ei edellytetä.
Sovitaan niin että su 8.5. klo 24.00 mennessä vain jäsenille. Sen jälkeen myös ei-jäsenille (samaan hintaan, eli maksu suoraan paikan myyjälle joka ilmoittaa YV:llä mulle osallistuja nimimerkin)villho sanoi:Voin lunastaa itseni mukaan, jos jäsenkorttia ei edellytetä.
Skele sanoi:Mun paikka olisi vapaana.
Haluisko joku lunastaa?
Skele sanoi:Myisin joo, mutta tuohon jäsenyyteen en osaa vastata!

wingnut sanoi:Oliskos tämän koulutuksen yhteydessä mahdollisuutta ostaa MP69:n 1,50e hintaan myymä Medical Card jos joku MP69:n kouluttaja voisi ottaa niitä nipun mukaansa?
ks. http://mp69.fi/index.php?sivu=medical-card
Ei tuo 1,50 e postituskulu tosin konkurssiin vie, mutta jos moni muukin ajokoulutukseen osallistuva semmoisen haluaisi, niin tässähän olisi hyvä sauma.
villho sanoi:Nyt jos jotakuta alkaa jännittämään oma osallistuminen tähän, niin voi tarjota vapautuvaa paikkaa minulle.
Tirli sanoi:Jos olet facebookissa, laita siellä MP 69:n sivulle toive tästä. Siellä oli just puhetta näistä.
teemu.k.anttila sanoi:Moniko on ajatellut yöpyvänsä tuossa gasthausissa? Mietin ajaisinko jo illaksi sinne vai kotoa
Tampereelta aamulla.
TiuSo sanoi:Ajetaan kimpassa Tampereelta aamulla, mennään jotain sopivia pikkuteitä pitkin!
BANDIT-R sanoi:Tarroista toive esitetty kouluttajille, tuovat niitä mukanaan kun tulevat.
Kiitos ehdotuksista, tuo Anakee kiinnostaa kyllä, en edes tiennyt että nuo sopivat koot oli jo tullut markkinoille. Nyt mökillä saunan lämmitys hommissa, täytyy vähän lukea juttua noista.Go-Za sanoi:Stormilta löytyy ainakin Anakee Wild R ja Racingbikesta kysyisin kans.
Mahdollisesti Hgin Roihupellon Motoneistä löytyy Anakee 2
Hoseli sanoi:Oliko jollain ajatuksia mistä löydän renkaat valmiina hyllystä ja saan ne vielä kohtuu hintaan? Pyörä Triumph tiger 800 Xcx, pyörä koko 90/90 21 ja 150/70 17