• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MotOrg try to Survival 22.5.2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt alkaa näyttää jo hyvältä!
EbCeT6M.jpg

Joo-o, alkavat ennusteet näyttämään just siltä, että mukaan kannattaa varata juomapulloa tai -reppua.

Treenimaastoon tuodaan 15l vettä ja kertakäyttömukeja.
Lisäksi kokoontumispaikan vieressä on Siwa josta voi ostaa itselleen välipalaa ja juomista.

BANDIT-R sanoi:
Treenimaastoon tuodaan 15l vettä ja kertakäyttömukeja

Me ei siis ilmeisesti liikuta hirveesti vaan pysytään melko lailla paikoillaan?? Oman repun voi tuoda maastoon mutta suorittaa harjoitukset ilman reppua??

TA-Petu sanoi:
Tuli muuta ohjelmaa sunnuntaille joten myyn paikkani, 25 e, ota yhteyttä YV :llä.
Toivottavasti saat myytyä näin lyhyellä varoitusajalla!

Sää lupailee hyvää!
foreca:
tgS3fYm.jpg

ja ilmatieteenlaitos:
fbQ5J8p.jpg

Itse ajelen täältä kaukaa lännestä (Kirkkonummi) varmaan sorateitä pitkin ja lähden ajoissa... jos joku haluaa liittyä mukaan niin laita YV:tä niin katsotaan tapaamispaikka.

No nyt on Dukessa taas soransiirto renkaat. Vielä kun suunnittelee sunnuntaille oikopolun reeni paikalle, niin sunnuntai voi saapua:WAZAAP:

Go-Za sanoi:
Itse ajelen täältä kaukaa lännestä (Kirkkonummi) varmaan sorateitä pitkin ja lähden ajoissa... jos joku haluaa liittyä mukaan niin laita YV:tä niin katsotaan tapaamispaikka.
Hep. Voin ajella aamulla Masalaan.

Mä voisin kans liittyä joukkoon jossain Nurmijärvi - Vihti linjalla. Siis jos tietäis mistä meette ja monelta.

Moro,

Mä liikun akselilla Tervakoski - Mäntsälä, todennäköisesti pikkuteitä pääsääntöisesti rauhallisesti, jos joku haluaa ajella samaa tahtia. Hikiä - Maitoinen - Sälinkää? tjsp

villho sanoi:
Tule poikkeamaan Siuntiossa, niin väännetään sulle taakse Mitas E-09 Dakar. Ajamaton. Koko 140/80-17, eli toimii mainiosti Tiikerissä. Mä vaihdoin gessuun 18-tuumaisen takavanteen, niin tuo jäi tarpeettomaksi. Hinta 60 e.

Ja on muuten eteen <500 km ajettu Mitas E-09 (90/90-21) tallissa myös. Tuolla ajettu vaan Koilliskairassa kesällä 2014 ja väänsin sen pois vanteelta ennen kotimatkaa, joten todella hyvässä kunnossa.

Yhteensä 100 e. Ja vaihtokin onnistuu täällä.

Moi,

Kiitos tarjouksesta, tartuin tällä kertaa uuteen E-07 settiin, kun sain halvalla ja nopeasti :)

Back