Go-Za
TET Linesman Finland
Joo, molemmissa on prosentit sateen todennäköisyydelle suunnilleen samat. Seurataan ennusteita.Terhis sanoi:Foreca lupaa parempaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, molemmissa on prosentit sateen todennäköisyydelle suunnilleen samat. Seurataan ennusteita.Terhis sanoi:Foreca lupaa parempaa
Mindfulnessia kehiin ja todetaan vaan, että todennäköisempää on ettei sadaTerhis sanoi:
BANDIT-R sanoi:Treenimaastoon tuodaan 15l vettä ja kertakäyttömukeja
Toivottavasti saat myytyä näin lyhyellä varoitusajalla!TA-Petu sanoi:Tuli muuta ohjelmaa sunnuntaille joten myyn paikkani, 25 e, ota yhteyttä YV :llä.
Hep. Voin ajella aamulla Masalaan.Go-Za sanoi:Itse ajelen täältä kaukaa lännestä (Kirkkonummi) varmaan sorateitä pitkin ja lähden ajoissa... jos joku haluaa liittyä mukaan niin laita YV:tä niin katsotaan tapaamispaikka.
Ei tarvii, tuu tonne Mankin ST1:lle klo 07.45, ok?villho sanoi:Hep. Voin ajella aamulla Masalaan.
8.30 Myllykukko?Jack sanoi:Mä voisin kans liittyä joukkoon jossain Nurmijärvi - Vihti linjalla. Siis jos tietäis mistä meette ja monelta.
villho sanoi:Tule poikkeamaan Siuntiossa, niin väännetään sulle taakse Mitas E-09 Dakar. Ajamaton. Koko 140/80-17, eli toimii mainiosti Tiikerissä. Mä vaihdoin gessuun 18-tuumaisen takavanteen, niin tuo jäi tarpeettomaksi. Hinta 60 e.
Ja on muuten eteen <500 km ajettu Mitas E-09 (90/90-21) tallissa myös. Tuolla ajettu vaan Koilliskairassa kesällä 2014 ja väänsin sen pois vanteelta ennen kotimatkaa, joten todella hyvässä kunnossa.
Yhteensä 100 e. Ja vaihtokin onnistuu täällä.
Go-Za sanoi:Ei tarvii, tuu tonne Mankin ST1:lle klo 07.45, ok?