• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motorg ry tiedottaa: 2019 jäsenyydet myynnissä nyt!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Muistutuksena kaikille vanhoille, ja uusille jäsenille.

Huolehdittehan, että teidän osoitetiedot ovat foorumilla teidän profiilissa. Voit helposti tarkastaa ne ollessasi kirjautuneena sivustolle klikkaamalla yäpalkissa näkyvää omaa NICK:ä ja sen jälkeen avautuvan sivun välilehteä "muokkaa".

Jos tiedot ovat ajan tasalla, niin homma rock. Mutta jos tiedot ovat vanhentuneet, tai ne puuttuvat kokonaan, niin lisääthän ne. Helpottaa jäsenkorttien kotiin kuljettamista tässä tässä lähiviikkoina.

Kaupan puolella olevat tiedot eivät siirry foorumille (ainakaan vielä) vaan ne pitää sinne itse käydä kirjaamassa.

Kiitämme yhteistyöstä. :thumbup:

Kannattaisikohan tuohon foorumin etusivun uutisiin laittaa tiedote jäsenyyksien myynnistä :paikallatuulee:
Nyt siellä mainostetaan vielä Tallinnaa, Imatraa ja viime toukokuun Superpäivää

Viimeksi muokattu:
Onko kaikille viime vuoden jäsenille lähetetty s-posti?

JMH sanoi:
Onko kaikille viime vuoden jäsenille lähetetty s-posti?

Kyllä. Lähti massa-ajona kaikille, vaikka osa on jo tunnollisesti uusinut jäsenyytensä.

Minä ml :p

terwo sanoi:
Pistäkääpä etusivullekin info 2019 jäsenyyden myynnistä. Nyt siellä mainostetaan Tallinnaa ja Imatran majoituksia...
edit: Myös facebook-ryhmään kannattaa pistää mainosta.

Salmon sanoi:
Kannattaisikohan tuohon foorumin etusivun uutisiin laittaa tiedote jäsenyyksien myynnistä :paikallatuulee:
Nyt siellä mainostetaan vielä Tallinnaa, Imatraa ja viime toukokuun Superpäivää

Varmaan kannattaisi.
Antaisi ainakin paremman kuvan asiaa/jäsenyyttä harkitseville.

Kuinkas tämä jäsenmaksun maksaminen 2019 nyt toimii? Mulle verkkokauppa tarjoaa ainoastaan "Motorg ry Jäsenyys 2018". Se on kyllä jo aikanaan maksettu, eli ostanko tuon nyt uudelleen ja se kuitataan tämän vuoden maksuna, vai että miten että...?

Tannisto sanoi:
Kuinkas tämä jäsenmaksun maksaminen 2019 nyt toimii? Mulle verkkokauppa tarjoaa ainoastaan "Motorg ry Jäsenyys 2018". Se on kyllä jo aikanaan maksettu, eli ostanko tuon nyt uudelleen ja se kuitataan tämän vuoden maksuna, vai että miten että...?

Hmm....omituista, mulle näkyy kaupassa 2019 jäsenyydet ihan oikein, eikä 2018 jäsenyyttä löydy kaupasta. Kauppavastaava kommentoinee asiaa, kun on koneen ääressä, mutta auttaisiko selaimen välimuistin tyhjääminen sitä odotellessa?

Tannisto sanoi:

KAUPPAANt

Mene tuosta linkistä kauppaan, olisiko sulla se edellinen ostos siellä näkyvissä?

-Mikko
Kauppavastaava

Nitrous sanoi:
Hmm....omituista, mulle näkyy kaupassa 2019 jäsenyydet ihan oikein, eikä 2018 jäsenyyttä löydy kaupasta. Kauppavastaava kommentoinee asiaa, kun on koneen ääressä, mutta auttaisiko selaimen välimuistin tyhjääminen sitä odotellessa?

No nyt onnistui. Ulos kirjautuminen ja selaimen välimuistin tyhjennys poisti ainakin sen 2018 maksunäkymän, tai sitten en osannut klikkailla oikeaa linkkiä. Joka tapauksessa maksu hoidettu

Ostin yli kuukausi sitten jäsenyyden tällekin kaudelle ja siivet ovat vieläkin punaiset :paikallatuulee:

Tarkistin myös tietojen ajatasaisuuden

Iigel sanoi:
Ostin yli kuukausi sitten jäsenyyden tällekin kaudelle ja siivet ovat vieläkin punaiset :paikallatuulee:

Tarkistin myös tietojen ajatasaisuuden

Mä tarkastan heti missä mennään. Kyseessä saattaa olla inhimillinen erhe...

EDIT: Täällä vasen käsi ylhäällä virheen merkkinä. Pahoittelen, että näin pääsi käymään. Nyt olen muuttanut tiedot sekä kaupan, että foorumin puolella. Alle tunnin pitäisi siipien värin muuttua.

Olen oluen velkaa :thumbup:

Viimeksi muokattu:
TiuSo sanoi:
piruuttani pitää minunkin kokeilla siipiäni.. tai siis nähdä niiden väri:grin:

Ja kohta väri vaihtuu. Kävin käsittelemässä juuri kaikki tuolla kaupassa, ja foorumin tietokannassa. :thumbup:

TiuSo sanoi:
näin arvelinkin, en ajatellut hätäillä.. Kiitokset asian hoidosta!

Ei tässä hätäilemään kannata ruveta. Mutta kuten Massajaska tuossa jossain vaiheessa jo totes, että työt haittaa harrastuksia. Ja tässäkin kohtaa puolustusministerit ajoi motoristien ohi... :p

Mutta tehdään minkä keretään. :thumbup:

Back