• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MotOrg ry:n ratapäivät 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
piisiepe sanoi:
Voiko ei ORG lainen osallistua 17.5 kemoran possujunaan? Saako lippuja portilta vai ainoastaan netin kautta. Ja vielä yks juttu onko lippu kuski vai pyörä kohtanen.

Voi osallistua possujunaan, vaikka ei olisi ORG:n jäsen.

Lippuja saa portilla, mikäli eivät ole loppuun myyty ja ryhmä täynnä.

Lippu on kuski kohtainen, jos samalla pyörällä 2 kuskia niin on ostettava 2 lippua.

Muok: Ja ehtikin Nitrous vastaa ensin, on se (ärsyttävän) nopee :no:

Viimeksi muokattu:
Viikonlopuksi mahtavat kelit tulossa. Pari kymmentä astetta ja aurinkoa. Kyllä nyt kelpaa parin hyytävän kostean viikonvaihteen jälkeen.

a-pp sanoi:
Viikonlopuksi mahtavat kelit tulossa. Pari kymmentä astetta ja aurinkoa. Kyllä nyt kelpaa parin hyytävän kostean viikonvaihteen jälkeen.

Tarkottaako tää sitä, että pääsen ohittamaan sut radalla tyttöjen mopolla vai oletko paikalla vain tiimipäällikön ominaisuudessa. ;)

Nitrous sanoi:
Kahvilanmutkassa nähdään. Tuun sitten ulkokautta niin osaat varautua. :;):

Mä näytän kädellä merkin kun saat tulla. Kahvilanmutka on mulla kiistatta kehno. Viimeks meni 8.62 s siinä viimesellä sektorilla.

Nitrous sanoi:
Kahvilanmutkassa nähdään. Tuun sitten ulkokautta niin osaat varautua. :;):

Jos sulla on talven karstat paremmin pois kun mulla, sopisko että vedät setin pari, niin mä koitan roikkua perässä. Mulla nää kauden avaukset vähän takkusia. Tuskin ainakaan lauantaina muutamaa sekkaa omaa parasta lähemmäs pääsen. Voipi olla että lähemmäs 1.20 köröttelen alkuun.

Tässähän alkaa fiilikset nousemaan kun seuraa keskustelua.
Saapa nähdä miten tuo möhkö taittuu karuselliin :p

a-pp sanoi:
Jos sulla on talven karstat paremmin pois kun mulla, sopisko että vedät setin pari, niin mä koitan roikkua perässä. Mulla nää kauden avaukset vähän takkusia. Tuskin ainakaan lauantaina muutamaa sekkaa omaa parasta lähemmäs pääsen. Voipi olla että lähemmäs 1.20 köröttelen alkuun.

Mä vedän lauantain possujunaa. Saat lähtee letkan perään jos haluat. lupaan pitää vauhdin sellasena, että pysyt mukana. :D

GuessWho sanoi:
*nuuh* haiseeko täällä testosteroni vai luulenko vaan :thumbsup:

Eiku pitää alottaa tutuille kuittailu jo täällä, että ehtii. Lauantai kun menee koulutellessa niin ei meikäläisenkään puhetahdilla ehdi kaikkia tuttuja käymään sunnuntain aikana läpi.

Nitrous sanoi:
Mä vedän lauantain possujunaa. Saat lähtee letkan perään jos haluat. lupaan pitää vauhdin sellasena, että pysyt mukana. :D

Ja jos APP ei pysy, ni se voi näyttää mulle linjoja kun sitten mäkin pysyn sen perässä.

Nitrous sanoi:

Ai niin, sähän ajelitkin keskiryhmässä nykyään, vai ihanko hitaassa. Pitääkin laittaa softi alle. Nyt mulla on tilaisuus kuitata.

a-pp sanoi:
Ai niin, sähän ajelitkin keskiryhmässä nykyään, vai ihanko hitaassa. Pitääkin laittaa softi alle. Nyt mulla on tilaisuus kuitata.

Laskeskelin tuossa, että Botnian kauden avausvauhdilla ajelemalla Kemoralla pitäs päästä 1:13 puolelle. Tiiä sit kuinka paljon yhden kesän poissaolon aikana on nopean vauhdit kasvanu, mutta onneks pääsen lauantaina hakemaan vauhtia tuolta hitaasta saakka. Uskallan sit sunnuntaina ehkä jopa keskinopeeseen. :;):

Nitrous sanoi:
Laskeskelin tuossa, että Botnian kauden avausvauhdilla ajelemalla Kemoralla pitäs päästä 1:13 puolelle. Tiiä sit kuinka paljon yhden kesän poissaolon aikana on nopean vauhdit kasvanu, mutta onneks pääsen lauantaina hakemaan vauhtia tuolta hitaasta saakka. Uskallan sit sunnuntaina ehkä jopa keskinopeeseen. :;):

Mulla jäi syksyllä viimeisenä päivänä nippa nappa alle 1.14 paras, mikä myös oma ennätys. Tuskin tuohon pystyn nyt, enkä ala riskillä yrittämäänkään. Nyt koitan ajaa paljon kierroksia molempina päivinä, että saa kuntoa ylös tähän hommaan. Ajoista viis. Jos lähtee sujumaan hyvin, voihan sitä katsoa jos pysyisin sun imussa sunnuntaina.

Alastarossa kokeiltu ryhmäjako, jossa on neljä ryhmää koulutuspäivänä ja kolme ryhmää toisena päivänä, toimii erittäin hyvin. Kaikki voittavat; vauhtierot pienenevät, palautumisaika kuumilla keleillä pitenee, saadaan enemmän porukkaa ajamaan jne. Toivottavasti jatketaan samalla kaavalla.

Ratajärkkäreille :respect:

miolta sanoi:
Löyty niin loistava video ratapäiviin liittyen, että pistän tänne. Jos on väärä paikka niin siirtäkää..
Eli miksi nostaa käsi ajoissa, kun lopetat ajamisen ja siirryt radalta varikolle..

https://www.youtube.com/watch?annot...&feature=iv&src_vid=y8e1UjnIF2s&v=DkaKU8yzt3g

Itseasiassa kun tuota nyt lisää katselee, niin en ole varma meinaako edellä ajanut edes mennä varikolle. Mutta hiljentää kyllä aika arvaamatta..

Ilmeisesti hidasti punaisilla lipuilla. Olis pitänyt silloinkin nostaa lapa ensin pystyyn.

Tällä hetkellä on henkinen pääoma niin pirstaleina että tarjoan perjantaille Botniaringille hitaaseen ryhmään lipun hintaan 25 euroa ja jos tuntuu kalliilta niin saa tinkiä.....

Katsotaan josko tämä olotila jossain kohtaa helpottaa kesän mittaan ja jaksaa taas innostua asioista. Nyt en vain jaksa................ :sad:

jaska_73 sanoi:
Tällä hetkellä on henkinen pääoma niin pirstaleina että tarjoan perjantaille Botniaringille hitaaseen ryhmään lipun hintaan 25 euroa ja jos tuntuu kalliilta niin saa tinkiä.....

Katsotaan josko tämä olotila jossain kohtaa helpottaa kesän mittaan ja jaksaa taas innostua asioista. Nyt en vain jaksa................ :sad:

Monet on muuten laittanu tietyn ratapäivän topiciin noita ilmotuksia, vois löytyä sieltä paremmin tarvitseva ellei mennyt jo.

Back