jaska_73
MotOrg ry jäsen
hlin sanoi:Monet on muuten laittanu tietyn ratapäivän topiciin noita ilmotuksia, vois löytyä sieltä paremmin tarvitseva ellei mennyt jo.
On se sielläkin......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hlin sanoi:Monet on muuten laittanu tietyn ratapäivän topiciin noita ilmotuksia, vois löytyä sieltä paremmin tarvitseva ellei mennyt jo.
Dumpo sanoi:Pitääkö kypärän täyttää jotkut vaatimukset, että pääsee ratapäiville? Esim riittääkö tommonen shoei GT-Air? Käykö ihan tekstiili ajohousut? Tarkoitus olisi mennä hitaaseen ryhmään.
Dumpo sanoi:Pitääkö kypärän täyttää jotkut vaatimukset, että pääsee ratapäiville? Esim riittääkö tommonen shoei GT-Air? Käykö ihan tekstiili ajohousut? Tarkoitus olisi mennä hitaaseen ryhmään.
Karkov sanoi:En ainakaan äkkiseltään löytänyt, sori jos oli jossain jo ilmoitettu, mutta millonka on (arvioitu?) päivä/viikko millon nuo loppukesän ratapäivät tulee myyntiin ?
JMH sanoi:Onko jokin suunnitelma?

jlik sanoi:Järjestetäänkö Ahvenistolla 22.7. Ajotaito 2:sta?
Streethawk sanoi:Ajotaito II infosta poimittua:
Milloin kursseja järjestetään?
Ajotaito II järjestetään jokaisen kotimaisen ratapäivän yhteydessä, mutta vähintään kaksipäiväisten ratatapahtumien yhteydessä vain sen ensimmäisenä päivänä. Mahdollisista poikkeuksista ilmoitetaan kyseisen ratapäivän keskusteluketjussa.
Jamppa69 sanoi:Järjestetäänkö toinen ajajakoukous milloin? eka 9:30, kaveri olisi tulossa töistä. niin ei kerkeist ihan tohon aikaan
Taffu sanoi:Tässäpä hieno aktiivinen triidi ja Nitrouskin langoilla, niin kysyisin, että onko tuota Ajotaito IV:tä tulossa tänä kesänä?

Vähän samaa olen kysellyt/ ihmetellyt minäkin! Yksi asiavirhe tuossa sinun arviossasi taitaa olla... nopean ryhmän ajotaitoja ei vaadita. Riittää ettei ole hitaan ryhmän kuski (tai näin minulle on kerrottu). Itse ilmaisin kiinnostukseni asiaa kohtaan useaan otteseen tuossa n. vuosi sitten mutta mitään tuulta se ei ottanut purjeeseen...shyhander sanoi:Tuo kouluttajapula aina välillä vilahtelee, niin miten noita kouluttajan retaleita oikein tehdään? En ole nähnyt tän abaut vuoden jäsenyyteni aikana mitään viitettä keltaliivisten syntymekanismiin, vaatimuksena lienee nopeen ryhmän ajotaidot ja jossain olen sivusilmällä kai nähnyt viitattavan johonkin muiden toimijoiden ennakoivan ajon kouluttajakursseihin tai jotain sensuuntaista, mutta muuten on ihan mysteeritoimintaa näin tavan yhdistysjäsenelle…![]()