fayout sanoi:Onko taas tämä tilanne ettei lippuja myydä tasapuolisesti kaikille vaan ainoastaan osalle yrittäjistä?
Kauppa ei edelleenkään toimi.
Millä tavalla kauppa ei toimi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
fayout sanoi:Onko taas tämä tilanne ettei lippuja myydä tasapuolisesti kaikille vaan ainoastaan osalle yrittäjistä?
vertzu sanoi:Millä tavalla kauppa ei toimi?
fayout sanoi:Valkoista ruutua tarjoaa eri selaimilla, neteillä ja laitteilla.
fayout sanoi:Valkoista ruutua tarjoaa eri selaimilla, neteillä ja laitteilla.
vertzu sanoi:Kokeile firefoxin private modea, tai chromen incognito modea. Suosittelen myös cachen putsaamista.
jlik sanoi:En uskois että jotaki valintaa tehtäis (vaatis varmaankin hieman älykkyyttä tuohon serverisoftaan, tai mistä sitä tietää mitä Maestro Hannula on viritellyt). Mulla meni n. 38min, aloitin ostamisen heti klo 18.
fayout sanoi:Kokeiltu, ei auta
fayout sanoi:Kokeiltu, ei auta
jlik sanoi:Kokeilepa käynnistää selain uudelleen, mulla oli nimittäin myös FF auki samaan aikaan ja se ei pelittänyt mutta kun käynnistin sen uudelleen pääsin kauppaan.
Taffu sanoi:No mä kokeilin foxilla, chromella, explorerilla, sekä kaikkien ingognitoa, tyhjäsin välimuistit, evästeet jne ja katoin vielä html-koodin nii oli tasan tarkkaan tyhjä sivu. Boottasin oman netin, samat paskat läppärillä ja kännykkä modeemina ja sama lopputulos.
jlik sanoi:Tarvitsetko lippua? Paa mulle YV:tä niin voin ostaa.
NOx sanoi:Onnistui kertalaakista kahden tilauksen lisääminen ostoskoriin ja maksu, tilausvahvistus ja kuitti kolahtivat sähköpostilaatikkoon. Safari 7.0.4, Mac OS 10.9.3.
Taffu sanoi:Kaveri osti jo mulle, ratavastaavat repii kyl takapuolensa ku noita siirtelee![]()
jlik sanoi:Mulle ei kyllä kilahtanut vahvistusta ja kuittia spostiin mutta omissa tilauksissa se näkyy.
Pitkiss sanoi:Täällä sama homma. Katsoin myös sähköpostin roskakorin ja roskapostin, muta ei löytynyt vahvistusta.

Knaku sanoi:Toivottavasti löytyy, tai saat ainakin lunastettua. Mulle tuli kyllä ala-vastaa@ -viesti...![]()