• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MotOrg ry:n ratapäivät 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
fayout sanoi:
Onko taas tämä tilanne ettei lippuja myydä tasapuolisesti kaikille vaan ainoastaan osalle yrittäjistä?
Kauppa ei edelleenkään toimi.

Millä tavalla kauppa ei toimi?

fayout sanoi:
Onko taas tämä tilanne ettei lippuja myydä tasapuolisesti kaikille vaan ainoastaan osalle yrittäjistä?

En uskois että jotaki valintaa tehtäis (vaatis varmaankin hieman älykkyyttä tuohon serverisoftaan, tai mistä sitä tietää mitä Maestro Hannula on viritellyt). Mulla meni n. 38min, aloitin ostamisen heti klo 18.

Muoks. Käytin IE:tä. Se vain jäi junnaamaan joka vaiheessa mutta kun maltoin odottaa niin lopulta pääsin maksamaan.

fayout sanoi:
Valkoista ruutua tarjoaa eri selaimilla, neteillä ja laitteilla.

Kokeile firefoxin private modea, tai chromen incognito modea. Suosittelen myös cachen putsaamista.

fayout sanoi:

pistä mulle yv:tä mitä päiviä ja mihin ryhmään, niin koitan ostaa ne sulle

jlik sanoi:
En uskois että jotaki valintaa tehtäis (vaatis varmaankin hieman älykkyyttä tuohon serverisoftaan, tai mistä sitä tietää mitä Maestro Hannula on viritellyt). Mulla meni n. 38min, aloitin ostamisen heti klo 18.

Vaikuttaa stetson-harrison -menetelmän perusteella tällä hetkellä siltä, että sivusto kaatui suurehkon samanhetkisen liikenteen vuoksi. Tarkennetaan tätä arviota, jos joskus selviää.

fayout sanoi:
Kokeiltu, ei auta

Kokeilepa käynnistää selain uudelleen, mulla oli nimittäin myös FF auki samaan aikaan ja se ei pelittänyt mutta kun käynnistin sen uudelleen pääsin kauppaan.

jlik sanoi:
Kokeilepa käynnistää selain uudelleen, mulla oli nimittäin myös FF auki samaan aikaan ja se ei pelittänyt mutta kun käynnistin sen uudelleen pääsin kauppaan.

No mä kokeilin foxilla, chromella, explorerilla, sekä kaikkien ingognitoa, tyhjäsin välimuistit, evästeet jne ja katoin vielä html-koodin nii oli tasan tarkkaan tyhjä sivu. Boottasin oman netin, samat paskat läppärillä ja kännykkä modeemina ja sama lopputulos.

Taffu sanoi:
No mä kokeilin foxilla, chromella, explorerilla, sekä kaikkien ingognitoa, tyhjäsin välimuistit, evästeet jne ja katoin vielä html-koodin nii oli tasan tarkkaan tyhjä sivu. Boottasin oman netin, samat paskat läppärillä ja kännykkä modeemina ja sama lopputulos.

Tarvitsetko lippua? Paa mulle YV:tä niin voin ostaa.

Onnistui kertalaakista kahden tilauksen lisääminen ostoskoriin ja maksu, tilausvahvistus ja kuitti kolahtivat sähköpostilaatikkoon. Safari 7.0.4, Mac OS 10.9.3.

Vielä klo 19:10 sai ostettua liputusvuoroja Alastaroon.:kääk:

Onkohan myyntimäärät oikein vai onko porukka jo näin kypsyny sateessa liputtamiseen? :D

NOx sanoi:
Onnistui kertalaakista kahden tilauksen lisääminen ostoskoriin ja maksu, tilausvahvistus ja kuitti kolahtivat sähköpostilaatikkoon. Safari 7.0.4, Mac OS 10.9.3.

Mulle ei kyllä kilahtanut vahvistusta ja kuittia spostiin mutta omissa tilauksissa se näkyy.

jlik sanoi:
Mulle ei kyllä kilahtanut vahvistusta ja kuittia spostiin mutta omissa tilauksissa se näkyy.

Täällä sama homma. Katsoin myös sähköpostin roskakorin ja roskapostin, muta ei löytynyt vahvistusta.

Pitkiss sanoi:
Täällä sama homma. Katsoin myös sähköpostin roskakorin ja roskapostin, muta ei löytynyt vahvistusta.

Toivottavasti löytyy, tai saat ainakin lunastettua. Mulle tuli kyllä ala-vastaa@ -viesti...:kääk:

Knaku sanoi:
Toivottavasti löytyy, tai saat ainakin lunastettua. Mulle tuli kyllä ala-vastaa@ -viesti...:kääk:

Mulla on kyllä orkkisivulla tilauksissa tilausnumero ja kun sitä klikkaa niin näkyy mille päivälle ja ryhmään lippu on ostettu joten enköhän mä pääse sitten radalle. Ehkä täytyy printata se tilaus varmuuden vuoksi.

Muoks: Kävinpä varmuuden vuoksi tarkistamassa sen tilauksen ja siellä on "varastosaldo" (stock) joka kertoo kuinka monta lippua on jäljellä. Luku on pienempi kuin silloin kun mä tein kaupat. Mielenkiintoista!

Back