Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
HPi sanoi:Pistäkääs jonkinlaista kisaraporttia tästä........
Kuule tää yks kylähullu, jonka alaisuudessa kuvasin Legends Trophyn kisat 2014, halus että mun pitää saada lähetykseen aika-ajograffat valmiiks jo ennenku aika-ajot on edes ajettu.... ja kun sanoin että "mikä vitun ennustaja sä luulet mun olevan" ni seuras melkonen tappelukierre ku pässi ei halunnu myöntää etten voi kirjottaa tuloksia joita ei ole edes vielä olemassaNitrous sanoi:Jos nyt ensin ajettas ne kisat?![]()
PrivateeR sanoi:Kuule tää yks kylähullu, jonka alaisuudessa kuvasin Legends Trophyn kisat 2014, halus että mun pitää saada lähetykseen aika-ajograffat valmiiks jo ennenku aika-ajot on edes ajettu.... ja kun sanoin että "mikä vitun ennustaja sä luulet mun olevan" ni seuras melkonen tappelukierre ku pässi ei halunnu myöntää etten voi kirjottaa tuloksia joita ei ole edes vielä olemassa![]()
Nitrous sanoi:Jos nyt ensin ajettas ne kisat?![]()

Pekksu sanoi:Mihin asti tähän on aikaa ilmottautua mukaan?![]()

Pekksu sanoi:Mihin asti tähän on aikaa ilmottautua mukaan?![]()
K-Päkä sanoi:Vähän näin budjetti harrastajana vion tuon kisan osallistumishintaa ja myöskin pakkoa kuulua Orgin jäsenyyden maksaneiden joukkoon..
Mutta toivotan kaikille osallistujille onnea ja pitäkää kumipuoli alaspäin.![]()
Onks sulla kesäloma ja korkki jääny auki, ja kännissä menossa "Eniten Vituttaa KAIKKI!" -vaihe?K-Päkä sanoi:Vähän näin budjetti harrastajana vion tuon kisan osallistumishintaa ja myöskin pakkoa kuulua Orgin jäsenyyden maksaneiden joukkoon..
Mutta toivotan kaikille osallistujille onnea ja pitäkää kumipuoli alaspäin.![]()

scuuba sanoi:Onks sulla kesäloma ja korkki jääny auki, ja kännissä menossa "Eniten Vituttaa KAIKKI!" -vaihe?![]()
scuuba sanoi:Onks sulla kesäloma ja korkki jääny auki, ja kännissä menossa "Eniten Vituttaa KAIKKI!" -vaihe?![]()

K-Päkä sanoi:Joku 2-30€ sopivampaa eikä pakkoa kuulua orggiin..
K-Päkä sanoi:No ei vituta eikä olla kännissä vaan laskeskellaa pennejä jotta voi harrastaa.
Kesälomat pietty ja töissä ollaan jo takas mutta tosi asia on että ostat ensin 2pv liput, kaiken pyörään mitä tarttet, vakuutukset, ajelet paikan päälle ja maksat majoituksesta ja sitten vielä 50€ jotta voit käyä leikkimielisesti kisaa nii turhan paljon minusta. Joku 2-30€ sopivampaa eikä pakkoa kuulua orggiin.. ehkä ensvuonna kuulun mistä tietää mut nyt ei.
Mutta niinkuin sanoin niin toivon kaikille onnea kisaan ja elekääkä vetäkö keturalleen![]()
pienisopoapina sanoi:Hyvä että intoa piisaa. Ens kesänä viivalle. Tuo on kerhokisa, joten kerhoon tarttee kuulua.