Mä metsästin tällä kertaa liputusvuoroja ja kauhealla kiireellä naksuttelin haluamani liputukset ostoskoriin. Sen jälkeen kävin kirjoittamassa ostoskoriin siihen lisätietokenttään ajoryhmäni, kuten ohje oli. Minusta muuten vaikutti siltä, että 'Tilaa'-nappi ei tässä vaiheessa näkynyt, eli pelkkiä liputuksia ei ilmeisesti voikaan vain naksutella kaupasta läpi ilman pankkitunnuksia, kuten jossain sanottiin? Tästä heräsi kysymys, että olisiko minun pitänyt liputuksen lisäksi laittaa ostoskoriin myös varsinainen ajoharjoittelutuote kyseisille päiville, että pääsen liputtamisen lisäksi myös ajamaan? Olisiko kauppa osannut myydä sen nollalla eurolla, jos ostoskorissa on myös liputus samalle päivälle?
Joka tapauksessa tuon jälkeen menin tekemään vielä lisää ostoksia samaan ostoskoriin, tällä kertaa maksullisia tuotteita. Se oli alkuperäinen tarkoituksenikin, joten mitään vahinkoa ei sen suhteen tapahtunut. Kun ostoskorissa oli myös maksullisia tuotteita, Tilaa-nappikin oli näkyvissä ja normaalin maksutapahtuman jälkeen sain tilausvahvistuksen. Vasta siitä huomasin, että aiemmin kirjoittamani ajoryhmäni ei enää näkynytkään tilauksen lisätiedoissa. Eli ilmeisesti kauppa hukkasi sen siinä vaiheessa, kun lisäsin koriin lisää tuotteita? No, ajoryhmäni saa kyllä pääteltyä niistä samassa tilauksessa olevista maksullisista tuotteista.
Ja vielä sellainen kysymys tuosta kaupan toiminnasta, että olivatko nuo liputusvuoroni jo "varattuja", kun olin saanut ne ostoskoriini, vai olivatko ne vaarassa tulla loppuunmyydyiksi muille sillä välin, kun lisäilin koriin muita tuotteita?