• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motopark 22.8. - 23.8.2015 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
RotuVaari sanoi:
Myydään jäsenhintaiset hitaanryhmän liput la ja su, etusijalla koko paketin ostajat.
YV:llä tavoittaa.

Ostettaisi lauantai vaan, sunnuntaille on jo lippu. Laita YV jos ok

Näistä ostoilmoituksista ..... jos yritetään nopeeseen tai keskittymään saada lippuu...siellä nopeassa on luultavasti nyt viikonloppuna vauhtia normaalia enempi.

Jos löytyy vielä lippu nopeaan ryhmään lauantaille, ostan mielelläni pois. Jäsenhintainen tai tavallinen käy molemmat.

Julle, nol viis nolla - 3747 kuus kolme kaks

Olisiko jollain lauantaina tulevalla myydä sliksiä / kuviollista seoskumia? Nopean ryhmän hitaanpään vauhdeissa pitäisi toimia (about 1.38 alkuisissa) ja kokona joko 200/60 tai 190-195/xx. Uusi rengas mieluiten. Pirellin sc2 sliksi takaset ainuat mistä itsellä kokemusta, mutta muutkin kyllä hädän hetkellä kelpaa..
Omat renkaanvaihtovälineet on, joten ei tartte auttaa ;)

rengas löytynyt

Viimeksi muokattu:
grandi67 sanoi:
Näistä ostoilmoituksista ..... jos yritetään nopeeseen tai keskittymään saada lippuu...siellä nopeassa on luultavasti nyt viikonloppuna vauhtia normaalia enempi.
Sehän on ihan ok. Silloin siellä on porukkaa joka osaa oikeesti ajaa. Joten neuvojen kysyminen on helpompaa.

Näin se nyt perk... meni.
Motoparkin (23.8.) hitaan lippua voi siis kysellä minulta YV:llä.

edit. lippu meni

Myydään sunnuntain nopean ryhmän jäsenhintainen lippu, pääsen ajamaan itse vain lauantaina.

Edit: Tämä meni, ilmoittelen ratavastaaville paikan päällä lauantaina uuden lipun haltijan.

Viimeksi muokattu:
pasiplus sanoi:
Ostan: Tarvitaan Hiskille Motoparkin lauantaille (22.8) hitaan- tai keskiryhmän lippu.
Ottakaa yhteyttä puhelimella, mä en pääse lukemaan viestejä kovinkaan usein kun olen ulkomailla ja liikenteessä koko ajan.
050 3306585, Pasi

Tämä vielä hakusessa, eli jos jollain meinaa jäädä lippu käyttämättä niin ottakaa yhteyttä. Kaverin puolesta yririn äsken ostaa yhtä lippua mutta se oli jo mennyt.

Tiedoksi että sunnuntaille on jäljellä yksi paikka hitaaseen ryhmään.

Edit: ei ole enää sitäkään, viikonloppu on loppuun myyty.

---korve sanoi:
Myydään sunnuntain nopean ryhmän jäsenhintainen lippu, pääsen ajamaan itse vain lauantaina.

Edit: Tämä meni, ilmoittelen ratavastaaville paikan päällä lauantaina uuden lipun haltijan.

Voisitko ystävällisesti ilmoittaa tästä jo ennakkoon s-postilla: ratavastaavat(ät)moottoripyora.org

Kiitos :polonen:

-pupu, ratavastaava

Ja vielä sunnuntaille myyntiin nopean ryhmän jäsenhintainen lippu. Yhteydenotot yv:nä

Back