Salmon
Ugalabugala
RotuVaari sanoi:Myydään jäsenhintaiset hitaanryhmän liput la ja su, etusijalla koko paketin ostajat.
YV:llä tavoittaa.
Ostettaisi lauantai vaan, sunnuntaille on jo lippu. Laita YV jos ok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
RotuVaari sanoi:Myydään jäsenhintaiset hitaanryhmän liput la ja su, etusijalla koko paketin ostajat.
YV:llä tavoittaa.
Peks sanoi:Myydään jäsenhintaiset nopean ryhmän liput la-su, yhteydenotot yv:nä
Upsistamarkus848 sanoi:Ostaisin nopean tai keskiryhmän lipun lauantaille 22.8 . 040-7240085 tai yyveetä
Sehän on ihan ok. Silloin siellä on porukkaa joka osaa oikeesti ajaa. Joten neuvojen kysyminen on helpompaa.grandi67 sanoi:Näistä ostoilmoituksista ..... jos yritetään nopeeseen tai keskittymään saada lippuu...siellä nopeassa on luultavasti nyt viikonloppuna vauhtia normaalia enempi.
pasiplus sanoi:Ostan: Tarvitaan Hiskille Motoparkin lauantaille (22.8) hitaan- tai keskiryhmän lippu.
Ottakaa yhteyttä puhelimella, mä en pääse lukemaan viestejä kovinkaan usein kun olen ulkomailla ja liikenteessä koko ajan.
050 3306585, Pasi
HurR1cane sanoi:Annetaan liputusvuorot hitaaseen lauantai ja sunnuntai, mielellään samassa paketissa. Yv:llä tavoittaa.
---korve sanoi:Myydään sunnuntain nopean ryhmän jäsenhintainen lippu, pääsen ajamaan itse vain lauantaina.
Edit: Tämä meni, ilmoittelen ratavastaaville paikan päällä lauantaina uuden lipun haltijan.
pupu sanoi:Voisitko ystävällisesti ilmoittaa tästä jo ennakkoon s-postilla: ratavastaavat(ät)moottoripyora.org
Kiitos![]()
-pupu, ratavastaava
---Peks sanoi:Ja vielä sunnuntaille myyntiin nopean ryhmän jäsenhintainen lippu. Yhteydenotot yv:nä