Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onnistuisko tuolla ripee lähtö?![]()
![]()
![]()
Kato, magnathemanin kaksoissisar kimpaantui.Onnistuisko tuolla ripee lähtö?![]()
![]()
![]()
tykkääks pedo, että oli hyvä neuvo?
oho.En puolustele ylinopeuksia tollasessa paikaa ajavia mutta, kumpi oli ennen tie vai talo ??
Kertaus on opintojen äiti:loppus toi vittuilu aloittajan kädettömyydestä yms kustomin paskuudesta.. itellä kymppi ärrä kwaakku ja tolla pitkän ykkösen johdosta AIKA vittumainen mennä tasasellakin soralla..
Kertaus on opintojen äiti:loppus toi vittuilu aloittajan kädettömyydestä yms kustomin paskuudesta.. itellä kymppi ärrä kwaakku ja tolla pitkän ykkösen johdosta AIKA vittumainen mennä tasasellakin soralla..
R1 on hyvä maastossa t. Jamie Whitham
Tuosta vanhasta videosta rullaamaan kohdat 2:50 eteenpäin.. Tosin tuo sora ei ole aivan tasaista.
Et kai ole oikeasti sitä mieltä, että jos tien olosuhteet muuttuvat, nopeusrajoituksiin ei saisi koskea?En puolustele ylinopeuksia tollasessa paikaa ajavia mutta, kumpi oli ennen tie vai talo ??
Itse törmännyt siihen, että rakennetaan talo johonkin ja sitten aletan muokkaamaan ympäristöä sopivaks ja valittamaan kaikesta.
Tätä ympäristön muokkaamista tapahtuu mitä ihmeellisimmissä paikoissa.Et kai ole oikeasti sitä mieltä, että jos tien olosuhteet muuttuvat, nopeusrajoituksiin ei saisi koskea?En puolustele ylinopeuksia tollasessa paikaa ajavia mutta, kumpi oli ennen tie vai talo ??
Itse törmännyt siihen, että rakennetaan talo johonkin ja sitten aletan muokkaamaan ympäristöä sopivaks ja valittamaan kaikesta.
Pyydä, vaadi ano siihen risteykseen oikea turvavaruste eli aktiiviset liikennevalot ja vaarallisesta liittymästä varoittava merkki. Toinen vaihtoehto sellainen hidastehyppyri, jota rekatkin kunnioittaa.Etujarrulla tuosta oon lähtöä tehnyt. Takajarrulle en ole keksinyt muuta käyttöä kun että sitä voi reippaasti pumppailla takaa tulevalle merkiks ilman että vauhti juuri kärsii (hmmm... ei siis jarruksi kaksinen) tai niiailis turhan nöyrän näköisesti... (on ton etujarrun kanssa vähän tuntuma-harjoitusta että pysyis se takapyörä asfaltissa pysähtyessä...) Autoillessa oon vaan rutinoitunut jo jarrujen pumppaamiseen. Syttyvä jarruvalo on helpompi älytä kuin palava.
Huomenna varmaan liikenne (oips siis tänään, just tulin töistä niin ei oikein hahmota...) vähäistä, joten pääseen ottamaan kepillä jäätä ja koittamaan härkää sarvista.
Mallinukke idea on muuten loistava. Tai pahvifiguureita tietä kohti säntäävistä tenavista jalkapallo kengän kärjessä...
Muistan männä kesänä tietyömailla kylttejä, joissa oli pieniä lapsia ja teksti "isi on töissä täällä"
Ne oli sykähdyttäviä ja pisti kyllä hölläämään vauhtia.
Nops, opettelemaan.
Ja pysytään hengissä itse , sek koitetaan olla edesauttamatta muiden hengenlähtöä.
Hyvää vappua...
![]()
Ei tainnut mennä ihan perille tuo mun pointti... Otetaan vähän rautalankaa. On mukava mutkatie, rajoitus 100 km/h. Sen varrelle rakennetaan asutusta, koulu ja päiväkoti. Kumpi nopeusrajoitus on asiallisempi, 100 vai 40? Oikein, 40!Tätä ympäristön muokkaamista tapahtuu mitä ihmeellisimmissä paikoissa.En puolustele ylinopeuksia tollasessa paikaa ajavia mutta, kumpi oli ennen tie vai talo ??
Muutetaan lapsiystävälliseen omakotitalolähiöön ja valitetaan, kun naapurin lapset metelöi. Niiltä pitää saada mopot pois ja turvat tukittua.
Sitten oma henk.koht. suosikki. Muutetaan Vantaalle lentokentän viereen ja ruvetaan valittamaan lentokoneiden metelistä.
Kenelle tulee yllätyksenä, että lentokentän vieressä ei välttämättä kuule toisen puhetta toisinaan takapihalla grillailessa.
Ei muuta, kun ketjun aloittaja opettelee ottamaan sellaisia ripeitä lähtöjä vaan.
No jos halutaan kärjistää niin sehän käy. Otetaan autoilun lopettaminen yhdeltä paikkakunnalta tai mäkilähdön opettelu yhdelle motoristille. Kumpi vaihtoehto on asiallisempi? Oikein, ei vääristetä kerrottua tapausta.Ei tainnut mennä ihan perille tuo mun pointti... Otetaan vähän rautalankaa. On mukava mutkatie, rajoitus 100 km/h. Sen varrelle rakennetaan asutusta, koulu ja päiväkoti. Kumpi nopeusrajoitus on asiallisempi, 100 vai 40? Oikein, 40!Tätä ympäristön muokkaamista tapahtuu mitä ihmeellisimmissä paikoissa.En puolustele ylinopeuksia tollasessa paikaa ajavia mutta, kumpi oli ennen tie vai talo ??
Muutetaan lapsiystävälliseen omakotitalolähiöön ja valitetaan, kun naapurin lapset metelöi. Niiltä pitää saada mopot pois ja turvat tukittua.
Sitten oma henk.koht. suosikki. Muutetaan Vantaalle lentokentän viereen ja ruvetaan valittamaan lentokoneiden metelistä.
Kenelle tulee yllätyksenä, että lentokentän vieressä ei välttämättä kuule toisen puhetta toisinaan takapihalla grillailessa.
Ei muuta, kun ketjun aloittaja opettelee ottamaan sellaisia ripeitä lähtöjä vaan.
kyl mullai menee sit +20kmh jälkeen ihan hyvin iha vaikka 150 asti mut eikö ollu puhe vähä niinku lähdöstä..??? hyvä toi video vaikka "vanha".. vittu ku pääsis ite tollaseen tilanteeseen kuskixKertaus on opintojen äiti:loppus toi vittuilu aloittajan kädettömyydestä yms kustomin paskuudesta.. itellä kymppi ärrä kwaakku ja tolla pitkän ykkösen johdosta AIKA vittumainen mennä tasasellakin soralla..
R1 on hyvä maastossa t. Jamie Whitham
Tuosta vanhasta videosta rullaamaan kohdat 2:50 eteenpäin.. Tosin tuo sora ei ole aivan tasaista.