Rukouksiisi on vastattu. Toivottavasti skidi oppii jotain.et sitten vastannut kysymykseen poliisille ilmoittamisesta?
kliks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rukouksiisi on vastattu. Toivottavasti skidi oppii jotain.et sitten vastannut kysymykseen poliisille ilmoittamisesta?
Niin, mistä kulmasta sitä katsoo. "Selviytyjän" mielestä olisi kannattanut muuttaa kimpsut ja kampsut puolueettomalle maaperälle ennen värväystäTuo ihmisen eloonjäämisen kannalta välttämätön sisäsyntyinen vaisto on "Taistele tai pakene" tai "Fight or flight" refleksi jonka tarkoituksena on pystyä nopeasti päättämään, mikä olisi paras selviytymisstrategia äkillisessä tilanteessa.
Ei olisi kannattanut; silloin olisi mennyt omaisuus, maat, naiset ja hevoset.Niin, mistä kulmasta sitä katsoo. "Selviytyjän" mielestä olisi kannattanut muuttaa kimpsut ja kampsut puolueettomalle maaperälle ennen värväystä![]()
Mutta jäänyt henkiEi olisi kannattanut; silloin olisi mennyt omaisuus, maat, naiset ja hevoset.Niin, mistä kulmasta sitä katsoo. "Selviytyjän" mielestä olisi kannattanut muuttaa kimpsut ja kampsut puolueettomalle maaperälle ennen värväystä![]()
Henki ei ole minkään arvoinen, jos ympärillä ei ole lisääntymiskykyisiä naaraita.Mutta jäänyt henki![]()
Sitten sulla ei ole ongelmia tappaa itseäsi.Henki ei ole minkään arvoinen, jos ympärillä ei ole lisääntymiskykyisiä naaraita.Mutta jäänyt henki![]()
Kyseessä ei siis ole "Alistu ja maksa" tai "Anna venäläisen ampua itsesi"-refleksi.
Ne tissit puuttuu vieläkin? No tässähän ne tuli kyllä sivuttua tavallaan kun naaraista jo puhuttiinToivottavasti teillä pysyy mopo paremmin hanskassa kuin topicit.![]()
![]()
![]()
Siinä vaiheessa kuin jutellaan ajanlaskun alusta tai Suomen kulttuurista niin ollan "hieman" hakoteillä.![]()
Muuta eikös tärkeintä ole kunnon vääntö asiasta ja asian vierestäkin.![]()
sanoi:Elämäni kalleimmat naurut :mrgreen: ajoin moottoripyärä poliisia karkuun ja ei saanu kiinnioli kova ku ajjoin ensin asfaltti tietä nii se tuli mun rinnalla. Ja se koitti huutaa mulle että pysähy mutta en kuullu :mrgreen: ja nyökytin päätä vaan
sitte tuli aivan mun vieriin ja kauvo jonki ihme lootan taskusta ( siis siitä vyöltä ja oli hankalaa kesti ainaki 1km että sai sen esiin x) ) sitte tuli ihan mun viereen ja osotti mua sillä vähä äikaa niin sitte kerkesin kuulla ku kuulu semmonen sumutus ääni ja äkkiä jarrua :mrgreen: Sitte sopivasti oli mehtä auto tie siinä niin kääntyin äkkii sinne niin sen jälkeen ei enää päässy rinnalle
sitte se pikku hiljaa jäi ja jäi ja sitte vielä vähä näin ku älys laittaa villku valot päälle![]()
Sitte sitä ei enää näkyny
siinä kohta tulee sitte semmonen melko huono kohta mistä on aika vaikee mennä
niin päästin vaan täysillä . . .![]()
sitte ajoin piilloon johonki puskaan noin 10km jälkeen ja oli kiertäny mehtä auto teitä aika lähelle meijän kotii. . Sitte huomasin viestin minkä mun isä oli laittanu että " alahan tulla kotiin kiinni jäit täälä on poliisit " :lol: Sitte siinä mietin että mitä vittua teen ja tulin siihen tulokseen että no samakait se on lähtä kotiasitte menin sinne ja ne kuulusteli mua
kysyin sitte niiltä että miksei se poliisi ajanu mun perässä pitempää. niin ne vastas P: " no kyllähän se ajo mutta ei pysyny sun perässä, oli se siellä jossain mehtäsä ajanu ja välillä työntäny sitä moottori pyörää ja välillä ajanu :lol: sitte vähä repesin ja ne poliisit vähä kahto :mrgreen: Sitte kysyin että mitä se koitti tehä sillä lootalla
Ni sano että se oli semmosta pippuri sumutetta, ja ku sitä tulee naamalle nii ei nää mitää ja käy kipiää tai silleen kirvelee. Ja sitte se toinen poliisi sano että P:JA se muuten käy kipiää oon kokenu sen . Sitte vastasin sille vaan että. No onneksi kerkesin väistää ja hymyilin leveästi :mrgreen:![]()
Mutta kiinni jäämisen syy oli että joku gäy oli kylällä kertonut poliisi sedille että kuka se ajeli sinisellä mopolla![]()
Ja ei tullu kalliiksino onneksi on 1000€ säästösä niin löytyypä niillekki jottain käyttöä![]()
sanoi:Joo, olin menossa ohi niin juuri kohalla kääntyy sitte eteen ja hipasin sitä sen verran että kaatu. ja se ajoi keskellä auto tietä. . .
Maksa ruokkos, mee töihin, oot pannu meijä Anneliaki!Turpaa olis pitännä panna,saattanan kikollo,yhtää ei ees hävetä.
http://www.youtube.com/watch?v=kaBmRrw2Nok
Jos te poliisit jahtaisitte samalla innokkuudella vaahto suussa Skodalla tai pakulla jalkakäytäviä pitkin kaahaten vaikkapa autovarkaita, huumekauppiaita, ilkivallantekijöitä, raiskaajia, tai ylipäätään ketään muita rikollisia, voisi tuon vuodatuksen ymmärtääkin.Olisiko ollut viikko sitten Iltiksen mielipidepalstalla, kun joku isukki kiukutteli kun poliisilla ei ollut muuta tekemistä kuin ratsata hänen pikku kullannuppuaan kun ajoi kavereittensa kanssa viritetyillä mopoilla. Oli tullut pilteille henkisiä vaurioita kun piti paniikissa ajaa poliisia karkuun! Voi helvetti! Remmiä ansaitsisi isäpappakin!
Miten niin ei ole? Saisiko tuolle joitain muita perusteluita?Rooroolle vielä, sellaista ei olekaan kuin "hallittu riski". Se on pelkkää paskanjauhamista.
Jos riski on hallittu, se ei enää ole riski. Sano suoraan, että riski on HARKITTU.Miten niin ei ole? Saisiko tuolle joitain muita perusteluita?Rooroolle vielä, sellaista ei olekaan kuin "hallittu riski". Se on pelkkää paskanjauhamista.
Se, että Sinun mielestä aiemmin luettelemani asiat muodostavat täysin hallitsemattoman tilanteen liikenteessä tai vaikka ihan milelikuvituksessasi, niin en ymmärrä miten Sinä voit tietää miksi se ei minun mielestä voi olla hallittua?
Tilannetajun myötä olen säilynyt hengissä, enkä kertaakaan ole meinannut tappaa ketään (jotkut ovat kyllä loukkaantuneet, mutta vauriot jääneet henkiselle tasolle). Vaikka se niin kovin yleistä onkin moottoripyörällä ajettaessa. Koko ajanhan saa väistellä täysin hallitsemattomasti kulkevia kaksipyöräisiä mitä tuolla kaduilla suihkii...
Uskoisin, että tällä foorumilla on aika paljon ihmisiä jotka ovat ajaneet niillä maanteillä reilusti enemmän mitä niissä tikkareissa tienposkessa lukee. Se on vaan niin vitun helppoa jeesustella täällä ja leikkiä pyhimystä. En tiedä mikä siinä on, että ihmisen pitää valehdella itselleen noinkin pienestä asiasta.
Jos panee pikkujouluissa naapuriosaston Mirjaa ja kusettaa kotona vaimolle, että ruokapöydässä oli tarjolla silliä ja sen takia sormet haisee pillulle, niin turha tänne tulla itkemään ja parantamaan omaatuntoa moralisoimalla toisten tekemisistä.
Tästähän olet tainnut mainita joskus aiemminkin.Jos riski on hallittu, se ei enää ole riski. Sano suoraan, että riski on HARKITTU.