IlluH sanoi:Yks henkilö valvomoon ja yksi portille, jos oikein hitecillä mennään?
Kuski voi itse hoitaa kaadon pois radan reunasta, sen jälkeen soittaa itselleen ambulanssin ja sitä odotellessa raahautua portille...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
IlluH sanoi:Yks henkilö valvomoon ja yksi portille, jos oikein hitecillä mennään?
lario sanoi:Kuski voi itse hoitaa kaadon pois radan reunasta, sen jälkeen soittaa itselleen ambulanssin ja sitä odotellessa raahautua portille...
lario sanoi:Kuski voi itse hoitaa kaadon pois radan reunasta, sen jälkeen soittaa itselleen ambulanssin ja sitä odotellessa raahautua portille...
teemu.k.anttila sanoi:Tällaisia aggregaatilla toimivia kameratolppia siellä käytettiin testipäivinä.
katso liitettä 19344
Valvomosta kai niitä tarkkailtiin.

Ja kuskeille huomioliivit päälle, että huononäköinen henkilö erottaa paremmin turva-alueella pötköttävän kuskin.lario sanoi:Kommentoin tuota aikaisempaa hitec-kommenttia, että vaikka olisi mitä mokkuloita rätkissä ja porukkaa nenä kiinni valvomon monitoreissa, niin se ei korvaa henkilökuntaa radan varressa.
Mikeyx sanoi:VAROITUS: Seuraava teksti sisältää kohtauksia, jotka saattavat järkyttää herkimpiä katsojia!
Tässä ketjussa on nyt ansiokkaasti vaiettu ilmi tullut 10 M€ rahavaje rata-alueen loppuun saattamiseksi. Nythän siellä on valmiina vasta asfaltoitu (mikroauto)rata ilman muuta perusinfraa. Itseäni jäi jo aikaisemmin kiinnostamaan se, mistä asfaltointiin löytyi rahat.
Eli liipaisiko Lahti Eventsin suutariksi jäänyt lupaus 2 M€ rahoituksesta valtionavun kriteerit (= laillisesti sitova lupaus yksityisestä rahoituksesta)? Lähtikö ministeriöön vaatimus valtionavun maksatuksesta samassa kun LE:n allekirjoittama sopimus oli valmis, ja ministeriö pisti rahat maksatukseen?
Niin tai näin, niin nyt esiin tullut 10 M€ lisätarve lyö jauhoja kurkkuun niin entisille kuin mukaan pyydettävillekin rahoittajille. Radan fanittajien sopii toivoa, ettei LE pääse osakkaaksi:
1. Nimittäin siinä tapauksessa Motogp -kisat jäävät ajamatta - LE kisojen järjestäjänä ei pysty kynnysrahaa ikinään maksamaan. NIIN tyhmiä eivät lahtelaiset kunnallispoliitikot ole, että ottaisivat sellaisen riskin Lahden kannettavaksi.
2. Eikä kukaan sijoita rahojaan sellaiseen ratayhtiöön, joka on antanut tapahtumien järjestämisoikeudet yhdelle pienosakkaalle, joka sitten keräisi itselleen mahdolliset tuotot.
Hyvää syksyn odotusta sinulle [emoji3589]Vanhap sanoi:Tuntuu ihmeelliseltä että tämä erinomainen ja jäsennelty kirjoitus ei saanut aikaan mitään kommenttivyöryä. Joko porukalla on pää syvällä pakoputkessa ja kiima päällä päästä ajamaan "motogp" radalla, tai sitten sanonta "moottoripyöräilijät ovat tyhmiä" pitää paikkansa. Lukekaa kirjoitus ja ottakaa päänne pois pakoputkesta. Voitte ehkä ajatella asiaa lajemmin. Kaikki mittarit näyttävät että suomessa ei tällainen hanke kannata. Siksi sijoittajia ole. Aikaa on kyllä ollut niitä etsiä.
Ehkä olit tällä kertaa ainoa kärpänen joka tykkäsi tuosta paskasta?Vanhap sanoi:Tuntuu ihmeelliseltä että tämä erinomainen ja jäsennelty kirjoitus ei saanut aikaan mitään kommenttivyöryä. Joko porukalla on pää syvällä pakoputkessa ja kiima päällä päästä ajamaan "motogp" radalla, tai sitten sanonta "moottoripyöräilijät ovat tyhmiä" pitää paikkansa. Lukekaa kirjoitus ja ottakaa päänne pois pakoputkesta. Voitte ehkä ajatella asiaa lajemmin. Kaikki mittarit näyttävät että suomessa ei tällainen hanke kannata. Siksi sijoittajia ole. Aikaa on kyllä ollut niitä etsiä.
Waiski_ sanoi:Hyvää syksyn odotusta sinulle [emoji3589]
Odotat varmasti innoissasi Kymiringin Jääspeedway-radan avautumista?Vanhap sanoi:-Kiitos, Katselin tuossa mistä jääratarenkaita saisi ostettua. Tytär ehkä lainaisi papalle pyöräänsä niin saisi vielä fiilistellä ja nayttää närhenvärkit nuoremmille. Toivottavasti olisi rata lähellä. Mitä sinä teet talvella??
scuuba sanoi:Ehkä olit tällä kertaa ainoa kärpänen joka tykkäsi tuosta paskasta?
Waiski_ sanoi:Odotat varmasti innoissasi Kymiringin Jääspeedway-radan avautumista?
Itse pidän talvella erityisesti lumitöistä. Toivottavasti lumi sataa aikaisin ja runsaasti.
Jäärataa kymiringille ei taida tullakaan, melkein kaikki muu sitten tuleekin [emoji4].Vanhap sanoi:Sanoit että odotan Kymiringin jääspeedway radan avaamista. Minulla on ystävä ja hän ajaa JÄÄspeedwayta. Minulla olisi ollut mahdollisuus KOKEILLE lajia,mutta en uskaltanut.Luulen että Kymiringillä ei ehkä ajeta JSW kisoja.Tarkoitin piikkirenkailla tavallista jäärataa, mikä sekin on hienolaji.