Tuollaista ratkaisua bonusprogressiosta olisin valmis kannattamaan minäkin.Oikeudenmukaiseksi kokisin sellaisen bonusjärjestelmän, jossa muoviluotien bonusprogressio olisi sillä tavoin jyrkempi, että muoviluodin vakuutusmaksutaso ajan myötä laskisi pappapyörien tasolle. Tällöin kuljettajakohtaisen tiedon olemassaolo tulisi nykyistä paremmin hyödynnettyä.
Mitä tulee "samassa veneessä" olemiseen, kieltäydyn lukemasta itseäni samaan kategoriaan liikenteessä jatkuvasti kaahaavien bomberpojujen kanssa.![]()
Olen vähän jäävi osallistumaan tohon klaanikeskusteluun: mulla on sekä custom, että –ei ny kyykky, mutta teho/painosuhteelta raaempi peli, joka on varsinaisena ajopyöränä voittopuolisesti. Lisäksi mulla on vaan panoluonteinen suhde vakuutusyhtiöihin. Ottoa en oo ikinä suorittanu, joten kokemus on rajallinen…
Koska kuulun ns. uusiomotoristeihin –niihin lahjakortilla varustettuihin, enkä aloitettuani uudestaan 00, ole saanut vielä kolmeakaan satkua täyteen, täytyy tässä silleen vähän kokemattomana olla neuvomatta liiaksi.
Kun ajan kustomillani, on luonnollista, että se on turvallista siinä määrin, kuin turvallisuus on riippuvaista omista toimistani. Mulla ei oo kiire mihinkään. Seuraan kuitenkin mielnkiinnolla, miten Rocketin riskiluokitus kehittyy.
Hätäsemmällä pyörällä on hätäsemmät otteet, papallakin.
Bombereihin lukeutumisessa ei mulla oo mitään ongelmaa. En lukeudu niihin ja tuskin ne mua mukaan huolisikaan… ja sakkosaldokin on mopolla nolla (Latviaa ei lasketa!)