jlik sanoi:... mutta toisaalta saatiin sitten seuraavana keväänä perheenlisäystä.![]()
Hmmh... menisköhän tämäkin tapaus vakuutusyhtiön pussista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jlik sanoi:... mutta toisaalta saatiin sitten seuraavana keväänä perheenlisäystä.![]()
Kyllä tuo on varmaan mennyt ihan kirjoittajan omista pusseistaajvaara sanoi:Hmmh... menisköhän tämäkin tapaus vakuutusyhtiön pussista![]()
HiTec sanoi:Kyllä tuo on varmaan mennyt ihan kirjoittajan omista pusseista![]()
HiTec sanoi:Omalla kohtaa yksi yö kerrostalossa, tallin edustalla ja jo oli käyty pyörää ruuvarilla kokeilemassa lukkopesän raamuista päätellen. Mutta kun ei ollutkaan pesä pyörähtänyt, niin v...aan tempastu samaisella ruuvarilla tankkiin kunnon vekkiNormaalisti työnsin pyörän aina yöksi talliin, mutta tuolla kertaa se oli sitten vain unehtunut tallin liuskalle. Tuo kuitenkin on parvekkeiden alla, niin silleen luulisi suojassa olevan, mutta ei näköjään
Toisella kertaa OKT:n edustalta lähti jarrulevylukosta huolimatta koko pyörä Alfredin matkaan ja löytyi parin viikon päästä hylättynä, totaalisesti raiskattuna, kaikki mahd. irtoavat osat purettuna / rikottuna
No nyt 3:tta kertaa odotellessa, nykyfillarissa on HISS jonka jo luulisi noita innokkaimpia yrittäjiä ainakin masentavan, mutta kai siihen joku jerkku kettinki tms. täytyy tässä vielä hommata, pultata vaikka talon seinään jos ei muuten![]()
jlik sanoi:Mikäs tuo HISS oikein on?
Mitts sanoi:Kiitos tosiaan vielä paljon vastauksista. Olin tänään yhteydessä vakuutustarkastajaan ja puhelimessa sovittiin pyörän menevän lunastukseen. Tietty mikään ei ole 100% ennen kuin on mustaa valkoisella, mutta eiköhän sitä toisen sanaan voi (pitäisi voida) luottaa. Loppupeleissä tämä on paras ratkaisu kuitenkin ottaen huomioon kaikki seikat.
HiTec sanoi:No nyt 3:tta kertaa odotellessa, nykyfillarissa on HISS jonka jo luulisi noita innokkaimpia yrittäjiä ainakin masentavan, mutta kai siihen joku jerkku kettinki tms. täytyy tässä vielä hommata, pultata vaikka talon seinään jos ei muuten![]()

jlik sanoi:Joo, lukot ja ketjut ehkä vain hidastaa. Mites hälyt, onko mopoihin saatavilla mitään hälyjä. Tuo HISS ei ehkä estä mopon pukkaamista pakun kyytiin (sitten kun ketjut ja lukot on ekaks eliminoitu). Toisaalta jos joku piripää vie mopon niin toivon että häneltä lähtee sitten henki. Sen verran mua vi***ti kun mun kotiloita varasteltiin (vaikka tapahtui tuplavahinko kuten edellä kerroin).
Mouru sanoi:Vahinkotarkastaja kotona sanoo ettei ala edes kitinä. On ehdottomasti ei-korvattava vahinko varkaustapauksessa, jos pyörä löytyy ja ohjauslukko on ehjä.
ts18056 sanoi:Joo, saman kertoi mulle suvussa oleva vahinkotarkastajanakin toiminut.
seppo02 sanoi:Täytyy myöntää että muistaakseni en ole koskaan laittanut pärrää rattilukkoon...ei se autokaan kyllä aina lukossa ole, hyvä kun ikkunat ja ovet kiinni