Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JMH sanoi:Popin laskuri antoi 823/ vuosi, mutta erona on:
ELÄINtörmäysturva (siis jänikset ja semmoiset)
Ilkivaltaturva
Vastuuturva (jos matkustelee ETA-alueen ulkopuolella).
Juhis sanoi:Kyseleppä POP-vakuutuksesta.
Pikku kaskossa ilkivaltakin, ja ittel oli heittämällä halvin vakuutus niin pärrään, kuin autoonkin. Myös daami, vanhemmat, ja duuni kaveri on jo vaihtanu ko. lafkaan.
Tietty disclaimerit perään: En ole puljuun millään tavalla yhteydessä, paitsi asiakkaan roolissa.
Ja tietty tissit ja delvac![]()

Lowkku sanoi:Itse selvitin. Tapiola korvaa 50%
Tai siis, 50% omavastuu
JMH sanoi:Ihan hyvät ehdot. Itsellä Pohjolassa osakasko hintaan 772/ vuosi. Hintaan kuuluu:
Hirviturva
Paloturva
Varkausturva
Autopalveluturva
Oikeusturva
Pieni kaato tulee normaalisti alussa. Iso myohemminin kun luulee olevansa hyva. Mina olen niin hyva etta olen ollut paa savannissa kymmenia kertoja.kumijalka sanoi:Vai oliskohan se sittenkin järkevää hommata ensimmäiseksi vuodeksi, tai edes ensimmäisiksi kuukausiksi tämän ajokauden loppuun. Silloinko se kaato tapahtuu jos tapahtuu?![]()
GoSpel sanoi:Pieni kaato tulee normaalisti alussa. Iso myohemminin kun luulee olevansa hyva. Mina olen niin hyva etta olen ollut paa savannissa kymmenia kertoja.
seku sanoi:Ne maksaa muut motoristit, ne sun kyntämiset. Kertavahinko on inhimillistä, mutta tapatapaturmaisuus on jotain, mistä pitäisi ottaa vastuuta, ihan itse.
Voisi ajatella, että ainoat vaaranpaikat uudella motoristilla on parkkipaikkakaadot tai lipat hiekkaisessa risteyksessä tms.
TwinTenox sanoi:Pyörällä on ikää 27 vuotta. En viitsinyt ottaa edes osakaskoa. Yritän tosin ottaa sellaisen reissun ajaksi, jos saan autopalvelun siihen mukaan. Aiemmissa pyörissä (näkyy allekirjoituksessa) on ollut vähintäänkin laaja osakasko aina. Yleensä lähinnä arvon mukaan noita olen vakuuttanut, en iän. Scrambler oli niin edullinen, että siinä en pitänyt täyskaskoa. Sitten kun pyörän arvo on likimain 10te tai yli, olen ottanut täyskaskon. Sama pätee autoissa.
(Edit: GSX-F:stä en ole varma mitä oli, mutta tänä päivänä ei olisi moisessa muuta kuin liikenne mulla.)