• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyöräpoliisi kolaroi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teutori
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Motoristi sen poliisimoottoripyöräilijäkin ja olipa tuo nyt miten vain, niin räävittömän säälittävää on ilkkua toisen vahingolla.

Jos kotilo olisi ollut poliisiauto ja mopo taviskansalainen, niin voi sitä itkun ja valituksen määrää. Kiroiltaisiin puusilmiä autoilijoita, pohdittaisiin xenoneita turvavälineenä ja sivussa ihmeteltäisiin eikö poliisilla ole muuta tekemistä kuin olla liikenteessä tiellä, ottaisivat vaikka mp-varkaita kävellen kiinni, että niitä voi viedä saunan taakse™ kivitettäväksi Irakin tapaan yms...
En yleensä osallistu millään lailla näihin loputtoman päättymättömiin keskusteluihin, mutta tätä joudun komppaamaan.
Aivan samaa mieltä.

Suoraan sanottuna vituttaa nämä urpot jotka ilkkuvat toisen vahinkoa.

On myös naurettavan lapsellista yleistää poliiseja malliin "kaikki on kusipäitä". Eiköhän jokaiseen ammattikuntaan mahdu mulkkuja.

bowdown.gif
= poliisi

Mulla ei ole mitää pahaa sanottavaa poliisien ammattikunnasta.

Terveisiä sille mp-poliisille 6-tiellä eräs keskiviikko iltana wanhalta kawalta....

062802moto_prv.gif

bowdown.gif
= poliisi

Mulla ei ole mitää pahaa sanottavaa poliisien ammattikunnasta.
Mun mielestä tekevät hyvää työtä, mutta voisivat enemmän keskittyä siihen liikenneturvan parantamiseen ja liikenteessä näkymiseen, eikä rahastusansojen rakenteluun keskelle jotain peräkylän ohitustietä jossa on viimeksi tapahtunut onnettomuus 1955 ja sekin oli hevosvankkureilla.

Mitäköhän sille polliisille muuten kävi töpsynsä jälkeen?

Pakko kirjoittaa omia kokemuksia.. makoisa keskustelu,olkoonkin asiaton tahi asiallinen. Raskaan kaasujalan omaavana(enkä ylpeile tod), nykyisin tosin mopolla vielä ainakin kevyttä ranneliikettä käyttävänä, oon saanu kerättyä sakkoja 9 vuoden ajokorttiajan aikana ihan v-tutukseen asti. Viimeisin rajoituksen ylitys oli päälle 35 km/h, mutta kortin sain pitää lupauksella ajella jatkossa rauhallisesti...
tounge.gif
en tiiä, panettelua liekkö, mutta olisko ollu mielessä, että "vahingossahan se tyttö ylinopeutta"... Ja lupaukset pidetään
talktohand.gif

juup, tätä liibalaabaa vaan, mutta kirjoitinpa kuitenkin!

No enpäs yleistäisi koko ammattikuntaa, taatusti noin isoon "armeijaan" mahtuu ISO joukko paskantärkeitä virkaintoilijoitakin. Ja mitä tulee poliisin suhtautumiseen ns. maahanmuuttaja kriminaalein ja kriinaalinalkuihin..............

Polliisi on aikas aseeton, kun lainlaatijat on tehneet kaikkensa poliisin työn vaikeuttamiseksi.
mad.gif

Jos tosiaan olis lupa ottaa lähiöitä terrorisoivat meidän verorahoilla elävät ja meidän verorahoilla ostetuilla mopoilla ajavat "syrjäytyneet maahanmuuttajapoloiset" kiinni ja viedä korvista nostaen koppiin vaikka viikox ens alkuun, niin vois olla apua. mm.

Espanjassa on aivan omat metodit ko. asukasryhmälle, ja täytyy sanoo, että pahaa teki kun kerran satuin paikalla oleen ja Guardia Civil yhen tummahkon kriminaalin nappasi.
ghostface.gif

Kädet nippusiteellä selän taa, josta sitten roikotettiin kundi odottavaan Jeeppiin.

Joskin myöhemmin kuultiin, että kundi oli "Esso" kauppias, sekä etsitty 14v. Saksalaistytön raiskauksesta.
crazy.gif

Ei enää tehnyt pahaa yhtään .

Suomessa haukutaan poliisia ja kuitenkin meillä on tutkimusten mukaan maailman VÄHITEN korruptoituneet Poliisivoimat.

Espanjassa korruptiota ilmeisesti on, mutta esim. Guardia Civil ohittaa kansan suosiossa jopa Kuningashuoneen.
bowdown.gif

Joskin Guardia Civil henkilöstöstä vain n. 10% on saanut poliisikoulutusta, ovatten sotilaita ja KOVAN koulun käyneitä.

Vinkki sieläpäin ajeleville : Jos mahiksia niin SUOMI lippu ja YK / Unifil merkki joko mopoon tai rotsiin. Saa paljon anteeksi liikenteessä ja ei tarvi kauaa jonottaa ratsioissa.
biggrin.gif
( Kokemuksia on )

Suomipoika kun on sieläKIN tilastoitu vähiten rikoksia tekeväksi Maahan muuttaja / Turisti ryhmäksi !!

Ärkele........... ollaan me hyviä !
bowdown.gif

Viimeksi kun Guardia Civil pysäytti hiljaisella moottoritiellä (seisoi keskellä tietä ja viittoili sivuun), niin vauhtia oli jotain 180 ja rekisterikilven (FIN) nähtyään näytti sormella, että mene nyt siitä.
thumbs-up.gif

Suomessa olisi laitettu kädet nippusiteillä selän taa ja roikotettu maijaan, kortti olisi otettu puoleksi vuodeksi ja lööpit olisivat kirkuneet hullusta kaaharista.

biggrin.gif
Juuripa Tuota tarkoitin !
biggrin.gif

Eli Suomilippu ja vielä mahdolliset Unifil merkit eivät ole mikään myytti vaan FAKTAA . Olen itse ollut useammassa ratsiassa ja kerran meni enemmän aikaa, kun tapani mukaan muutaman sanan Epsanjaa osaavana aloitin keskustelun kypärän avattuani Espanjaksi, No Guardian kundi oli itsekkin HD motoristi ja itelläni alla 800km ajettu valkoinen Sporster. Mukavasti aikaa kului kun molemmat kapulaenklantia taitavana höpistiin niitä näitä about 10min ja heittipä "Kessu" mulle autostaan vesipullonkin Aqua sin Gas !!
062802jumpie_prv.gif

No takana joku kravatti kaulainen Mercedes "Jose" alkoi vikiseen kiireestä, Tuima mulkaisu ja räväkkä karjaisu "Momento" (Muistaakseni) niin kummasti hiljeni "Herra45" takana . Sitten vielä Manuel niminen Poke kirjoitti osoitteen erääseen Harley baariin ja oman puh. nronsa käski poikkeamaan katsomassa hänen Heritageaan.

En ehtinyt sillä reisulla, kun oli Baari n. 40km päässä mutta puh. nro on tallessa, JOS vaikka joskus jotain sattuisi.............................................
bowdown.gif

Turderin loppulauseen kanssa samaa mieltä, kyllä tässäkin ketjussa moottoripyöräpoliisin päälle loan heittäjät saa mennä itseensä  
033102ass_1_prv.gif
Netissä on vaan niin helvetin helppo olla tosi bad-ass ettei mitään rajaa, tarvittaessa kumminkin huudellaan sinivuokon perään kuten muutkin.

Turmasta vaan sanon että taas yksi, turha onnettomuus. Näitä alkaa olla jo ihan liikaa  
confused_orig.gif

Siltikin tää on sitä mieltä että se jätskipolliisiki on vaan motoristi
Ei ole motoristi, vaan moottoripyörällä ajava poliisi. Motoristin ja poliisin toiminta on niin erilaista, ei ne kuulu samaan joukkoon.
Oho, minä luulin olevani jonkin sortin motoristi, mutta nyt huomaan että työpaikalle tai työmatkaa toiseen kaupunkiin ajaessani minusta tuleekin moottoripyörällä ajava insinööri.
täällä toinen mp:llä kulkeva ingenjööri. Kuvittelin itseäni motoristiksi  
062802jumpie_prv.gif

Viimesin tapaaminen jätskipolliisien kaa perjantaina (juhannusaatto) Kuortin ABC:llä, tulivat vastakkaisesta suunnasta mut yhtämatkaa ajettiin parkkikselle (laittovat muuten mopot ruutuihin!), sit rällät veks ja totesivat melkee yhteen ääneen ettei taida olla kuristettu vehje, ja toinen totes että vahinko et dB-mittarista on patterit loppu. Sit kyselivät paljoko oon kerinny ajeleen ja missä ja kaikkee muuta löpinää. Ei siinä mittään, menin kahville ulkoterassille ja nää tulee perässä. Juotiin kahvit ja polteltiin röökit ja puhuttiin miten helevatun monta päivää on viel lomille ja minne kukakii on menos sitte. Ne jäi sinne kun läksin mut viel moikkasivat kun olin ulosmenotiellä.
Näinköhän oli oikeesti patterit loppu mittarista
tounge.gif
Vaan alkoipa moinen juttu naurattaa, hyvällä päällä olleet pojat selkeesti.

Etelä-Euroopan oloja ja siellä asumista koskevat jutut poistettu. Asiasta keskustelemaan halukkaat avannevat niille uuden, oman ketjun.
cool.gif

Back