Kyllä on poliisivihamielistä sakkia!
Niin ollaan. Ja niin kauan myös ollaan kunnes ilkkuva poliisi lopettaa meidän kyykyillä ajavien turhan kyttäämisen sekä ylinopeussakottamisen ja keskittää rajalliset resurssinsa sen sijasta myös todellisuudessa (eikä vain virallisissa lausunnoissa) liikenneturvallisuutta parantaviin ja ihmishenkiä liikenteessä pelastaviin toimenpiteisiin eli käytännössä valvonnatta liikenteen seassa heiluvien rattijuoppojen ja huumehörhöjen yms. tappajien kiinni ottamiseen. Prätkällä ei ole tänäkään vuonna tapettu jalankulkijoita, autossa olevia tai muita tiellä liikkujia, mutta rattijuopot ja huumehörhöt ovat liikenteessä alkuvuodesta 2007 tehneet jo aivan liikaa ruumiita paskalakkien laiminlyötyä valvonnan lähes täysin.
Niin, ja paskalakit eivät pyynnöstäni huolimatta tulleet paikalle kun taannoin bussi törmäsi autooni, mutta otin itse bussikuskilta tunnustuksen paperille nimikirjoituksellaan vahvistettuna. Jos kytät olisivat tulleet paikalle, olisivat varmaan syyttäneet minua pakottamisesta ja väittäneet, että kolari olikin minun syyni eikä väistämisvelvollisen bussin.