Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jännitys pois ja normi, rento ja erityisen tarkkaavainen ajosuoritus liikenteessä. Mulla on mennyt läpi kaikki kolmet suoritukset ekalla läpi:Kirjalliset läpi ilman virheitä![]()
Nyt odottelemaan keskiviikkoa ja viimistä harjottelu kertaa.
Torstaina sitten eka yritys inssistä![]()
Jippii, onnea kortin saaneelle!!kortti tuli että helähti, huomautuksetta inssi läpi.![]()
Käsittelyä tuli pelättyä ihan turhan, meni paremmin mitä harjotellessa ja ajo kaupungissa meni ihan nappiin kun otti kohteen mukaan omia reittejä tutussa kylässä.
Onnea muillekin kortin saaneille.
Nyt vaanperäsimen alle ja tietä nielemään.![]()
![]()
No eipä onneksi kovin suuria vikoja tällä kertaa. Ajatukset siihen että Wuhuu kohta on kortti taskussano mulla inssi ylihuomenna, tosin pyörä edelleen pajalla..takavilku iha haperoa niin piti käydä uudet valkkaamassa, vilkkureleki pitää uusia, yks sun toinen lamppu paukahtanu ja kierroslukumittari ei toimi.. sellasta meillä.![]()
![]()
Hae se pyörä veks sieltä ja ripeesti. Veikkaan että tästä saitista löytyy nopeaan joku avulias ja käyttää sen hemmetin puolituntia ja laittelee ne vilkut kaffe palkalla.ei auta kortti, jos pyörän saa joskus..no, joskus. Alunperin mun piti saada se jo jussiks, mutta siellä se on edelleen ja vilkut laitetaan paikalleen joskus ens vkolla ja sit lähteeki siippa työreissulle viideks viikok ja mun ajot (siis muut ku 10 kilsaa töihin ja takas) on sen aikaa tauolla kun oon sit yksin vastuussa koko eläinlaumasta.