Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Vaihtoehto, että kaikki on mennyt paitsi moottoripyörä, puuttuu. Siis äänestän tyhjää. Kaikki muu joutaakin mennä mikä/kuka ei ymmärrä moottoripyörän sielua.
Avokki ajeli toissa kesänä vähän aikaa ostamallaan pyörällään (joka oli minulle liian iso), viime keväänä pyörä vaihdettiin minulle sopivampaan. Kiitos kokoeromme ei avomies pyörälläni ajele. Eikä ole moottoripyöristä muutenkaan niin kiinnostunut. Tukee kuitenkin harrastustani, eikä nurise vaikka lietsuan pyöräilemässä niin nais- kuin miesporukoitten mukana.
Toisin on ystäväni laita, jonka aviomies on mustasukkainen vaimonsa moottoripyörälle. Ei voi ymmärtää
Kun ukko-kultani kertoi, että voisi ostaa toisen pyörän perheeseemme, ajelemme siis keväällä molemmat. Olen sitä ennen nauttinut suunnattomasti kyydissä olemisesta ja nyt aloittelen nauttimaan ukko-kullan perässä ajosta (toistaiseksi).
Suhteemme alkuvaiheessa tiesin, että pyörä on ja se vain lisäsi mielenkiintoa Kultaani kohtaan. Olen aina haaveillut omasta pyörästä ja nyt sellainen talvella maalataan haluamillani väreillä. Pyöräily ja rakkaus sopivat yhteen ja suhteeseen, kun sen kumpikin oivaltaa, tavalla tai toisella
Ajan pääasiassa yksin. Ruksi meni kuitenkin kohtaan, jossa mies ajaa ja vaimo kyydissä, kun niinkin joskus liikutaan. Vaimo taas ei ole ajatellutkaan päivittää korttia riittäväksi, kun ei tullut ajettua nuorena. Näin mennään ja pyöräily todellakin parhaimmillaan parisuhteen hoitoa.
Mamma vonkusi pyörän perään monta vuotta. Kyllästyin turhaan marmatukseen ja maksoin kortin. Yhdenkesän katselin kun vain mamma pyöräili. Nyt sitten ajellaan omilla ja muksut istuu kiltisti kyydissä.
käytännössä vain ukkeli harrastaa tässä taloudessa, kauniimpi osapuoli oli esim viimekesänä kerran kyydissä. Tosin selkävaivat vaikuttivat tuohon kyydissäistumisen vähyyteen.