Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä nyt? Aika paljonkin on erilaisia talouksia, jossa harrastuksiin suhtaudutaan monellakin eri tavalla.Voikun kysellään tyhmiä. Kohta joku kysyy, että miten mopoilu on vaikuttanut potenssiin/pimpin kostumiseen tms....![]()
![]()
Älä huoli - kyllä mä saan!Mikä nyt? Aika paljonkin on erilaisia talouksia, jossa harrastuksiin suhtaudutaan monellakin eri tavalla.Voikun kysellään tyhmiä. Kohta joku kysyy, että miten mopoilu on vaikuttanut potenssiin/pimpin kostumiseen tms....![]()
![]()
Ettei nyt vaan olisi siitä puhe mistä...![]()
Kyllä myös harrastukset muiden asioiden ohella kytkeytyvät parisuhteeseen mm. sen takia, että harrastukset nielevät sekä aikaa että rahaa. Ja jos kaikki aika menee harrastuksen pariin tai vaihtoehtoisesti kaikki rahat (myös ne, joilla pitäisi ylläpitää yhteistä taloutta) menee harrastukseen, niin onhan se ihme jos harrastus EI vaikuta parisuhteeseen. Minulla on kokemusta suhteesta, jossa vain minä mopoilin ja nyt on suhteellinen mopo...eikun molemminpuolisesti mopollinen suhde, ja täytyy sanoa että IT FEELS GOOD! Ja molemmat saa tarvittaessa omankin rauhan mennä.Älä huoli - kyllä mä saan!Mikä nyt? Aika paljonkin on erilaisia talouksia, jossa harrastuksiin suhtaudutaan monellakin eri tavalla.Voikun kysellään tyhmiä. Kohta joku kysyy, että miten mopoilu on vaikuttanut potenssiin/pimpin kostumiseen tms....![]()
![]()
Ettei nyt vaan olisi siitä puhe mistä...
Minua vaan ihmetyttää miten tässä keskustelussa harrastukset "kytketään parisuhteeseen". Ehkä olen pervo tms, mutta minä tavallaan pidän harrastukset ja ihmissuhteet erillään toisistaan. Voihan sitä kumppanin kanssakin harrastaa, mutta harrastus voi olla myös henkireikä, jossa saa tilaa vain itselleen. Moni tarvitsee "pääntuuletusta" ihan vaan sen takia, että jaksaisi tasapaksua arkea.![]()
![]()
Olen myös orientoitunut siihen, että täällä keskusteltaisiin "harrastusteknisistä" kysymyksistä yms. mutta löytyyhän täältä suosittu "Paxanjauhantakin", mistä aiwan WALTAWA![]()
![]()
Sillon toinen mies, usko vaan...Eipä koskaan ole vaimo ajamisesta valittanut. Mieluummin kyselee että haluaisitko nyt ajelemaan lähteä.
Ai, oikeen kaks kertaa, pyytää ja olla ilman.Älä huoli - kyllä mä saan!Mikä nyt? Aika paljonkin on erilaisia talouksia, jossa harrastuksiin suhtaudutaan monellakin eri tavalla.Voikun kysellään tyhmiä. Kohta joku kysyy, että miten mopoilu on vaikuttanut potenssiin/pimpin kostumiseen tms....![]()
![]()
Ettei nyt vaan olisi siitä puhe mistä...
Minua vaan ihmetyttää miten tässä keskustelussa harrastukset "kytketään parisuhteeseen". Ehkä olen pervo tms, mutta minä tavallaan pidän harrastukset ja ihmissuhteet erillään toisistaan. Voihan sitä kumppanin kanssakin harrastaa, mutta harrastus voi olla myös henkireikä, jossa saa tilaa vain itselleen. Moni tarvitsee "pääntuuletusta" ihan vaan sen takia, että jaksaisi tasapaksua arkea.![]()
![]()
Olen myös orientoitunut siihen, että täällä keskusteltaisiin "harrastusteknisistä" kysymyksistä yms. mutta löytyyhän täältä suosittu "Paxanjauhantakin", mistä aiwan WALTAWA![]()
![]()
Moottoripyöräily on elämäntapa, ei harrastus. Minulle ainakin.Minua vaan ihmetyttää miten tässä keskustelussa harrastukset "kytketään parisuhteeseen". Ehkä olen pervo tms, mutta minä tavallaan pidän harrastukset ja ihmissuhteet erillään toisistaan. Voihan sitä kumppanin kanssakin harrastaa, mutta harrastus voi olla myös henkireikä, jossa saa tilaa vain itselleen.
Meilläkin vissiin vierailee toinen mies....Sillon toinen mies, usko vaan...Eipä koskaan ole vaimo ajamisesta valittanut. Mieluummin kyselee että haluaisitko nyt ajelemaan lähteä.![]()
No miten on vaikuttanut???Voikun kysellään tyhmiä. Kohta joku kysyy, että miten mopoilu on vaikuttanut potenssiin/pimpin kostumiseen tms....![]()
![]()
Erittäin positiivisesti vaikuttaaNo miten on vaikuttanut???Voikun kysellään tyhmiä. Kohta joku kysyy, että miten mopoilu on vaikuttanut potenssiin/pimpin kostumiseen tms....![]()
![]()
Alkuajatus meillä oli siis ajella kaksipäällä kuskia vaihdellen.Molemmat ajeleepi omilla pyörillään.