• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyöräily ja parisuhde

Moottoripyöräily ja parisuhde -

• Kumpikin kumppaneista - mies ajaa nainen kyydissä

Ääniä: 0 0,0%
  • Kumpikin kumppaneista - nainen ajaa mies kyydissä

Ääniä: 1 100,0%
  • Kumpikin kumppaneista - molemmilla oma pyörä

• Vain mies harrastaa

• Vain nainen harrastaa

• Ääniä yhteensä
    1
Allekirjoittanut, elikä hameväen edustaja ajaa mopollaan. Ukko harrastelee jenkkejä, mutta onhan tuo eksynyt kyytiinkin, tosin harvemmin. Ehkä joku päivä ajelee ihan issekin, mutta kattellaan ny, miten tuo kortin ajo-ajatus kypsyy.
smile_org.gif

Voi
033102ass_1_prv.gif
kun kysellään tyhmiä. Kohta joku kysyy, että miten mopoilu on vaikuttanut potenssiin/pimpin kostumiseen tms....
baaa.gif

Valta osaltaa saan ajella ittekseni, mut kyl toi emäntä aina välillä haluu, siis kyytiin.
062802moto_prv.gif
nixweiss.gif

Voi
033102ass_1_prv.gif
kun kysellään tyhmiä. Kohta joku kysyy, että miten mopoilu on vaikuttanut potenssiin/pimpin kostumiseen tms....
baaa.gif
Mikä nyt? Aika paljonkin on erilaisia talouksia, jossa harrastuksiin suhtaudutaan monellakin eri tavalla.

Ettei nyt vaan olisi siitä puhe mistä...
tounge.gif
Älä huoli - kyllä mä saan!
biggrin.gif
Minua vaan ihmetyttää miten tässä keskustelussa harrastukset "kytketään parisuhteeseen". Ehkä olen pervo tms, mutta minä tavallaan pidän harrastukset ja ihmissuhteet erillään toisistaan. Voihan sitä kumppanin kanssakin harrastaa, mutta harrastus voi olla myös henkireikä, jossa saa tilaa vain itselleen. Moni tarvitsee "pääntuuletusta" ihan vaan sen takia, että jaksaisi tasapaksua arkea.
crazy.gif

Olen myös orientoitunut siihen, että täällä keskusteltaisiin "harrastusteknisistä" kysymyksistä yms. mutta löytyyhän täältä suosittu "Paxanjauhantakin", mistä aiwan WALTAWA
bowdown.gif
biggrin.gif

Voi  
033102ass_1_prv.gif
baaa.gif
Mikä nyt? Aika paljonkin on erilaisia talouksia, jossa harrastuksiin suhtaudutaan monellakin eri tavalla.

tounge.gif
biggrin.gif
Minua vaan ihmetyttää miten tässä keskustelussa harrastukset "kytketään parisuhteeseen". Ehkä olen pervo tms, mutta minä tavallaan pidän harrastukset ja ihmissuhteet erillään toisistaan. Voihan sitä kumppanin kanssakin harrastaa, mutta harrastus voi olla myös henkireikä, jossa saa tilaa vain itselleen. Moni tarvitsee "pääntuuletusta" ihan vaan sen takia, että jaksaisi tasapaksua arkea.  
crazy.gif

Olen myös orientoitunut siihen, että täällä keskusteltaisiin "harrastusteknisistä" kysymyksistä yms. mutta löytyyhän täältä suosittu "Paxanjauhantakin", mistä aiwan WALTAWA  
bowdown.gif

biggrin.gif
Kyllä myös harrastukset muiden asioiden ohella kytkeytyvät parisuhteeseen mm. sen takia, että harrastukset nielevät sekä aikaa että rahaa. Ja jos kaikki aika menee harrastuksen pariin tai vaihtoehtoisesti kaikki rahat (myös ne, joilla pitäisi ylläpitää yhteistä taloutta) menee harrastukseen, niin onhan se ihme jos harrastus EI vaikuta parisuhteeseen. Minulla on kokemusta suhteesta, jossa vain minä mopoilin ja nyt on suhteellinen mopo...eikun molemminpuolisesti mopollinen suhde, ja täytyy sanoa että IT FEELS GOOD! Ja molemmat saa tarvittaessa omankin rauhan mennä.

Harrastaa voi yksinkin, mutta INTOHIMON haluaa yleensä jakaa. Minullakin harrastuksia, mutta mp:t ovat intohimo.

Mies ajaa minä istun kyydissä. Oman pyörän haluaisin, mutta taitaa mennä jokunen vuosi ennen kuin on varaa siihen
sad_orig.gif

Ittekseni ajelen, emäntää ei kiinnosta... ja takapenkki onkin jo hävitetty, tapitkin taitaa lähteä
tounge.gif

Hiukan väärät vaihtoehdot, mutta rasti meni viimoiseen vaihtoehtoon. Ukko pysyy mielummin pyörineen siellä, missä kura lentää ja kiertää samaa rataa uudelleen ja uudelleen....toinen katupyöräkin olis käytettävissä, mutta vaikee on puhua mukaan ajelulle. Olkoon meillä näin. Kyytiin en huoli ketään.

Molemmilla omat mopot...
Pysyy välit hyvinä kun toinen on riittävän kaukana
cool.gif

Yhdessäkin ajetaan ja samaansuuntaankin jopa joskus, mutta harvemmin
biggrin.gif

Vaimo suostui vihdoinkin laittamaan kamppeet ja tulemaan kyytiin tämän ajokauden alussa, vaikkei se varmasti helppoa ollutkaan. Kypäräpuhelimet pelaa, musiikit soi ja joka kilometristä olen nauttinut. Vaimollakin on ollut kuulemma "ihan kivaa".

Voi  
033102ass_1_prv.gif
baaa.gif

tounge.gif
biggrin.gif
crazy.gif

bowdown.gif

biggrin.gif
Ai, oikeen kaks kertaa, pyytää ja olla ilman.
biggrin.gif

wink.gif
Parisuhde ja harraste todellakin monessakin taloudessa on kovassa kurssissa keskustelun aiheena. Ainakin mitä minä olen omassa empiirisessä tutkimuksessani huomannut.

Ymmärsinkö oikein että puoliso on se arki?

Moottoripyöräilykeskustelua voidaan vallan mainiosti käydä siitä kenen kanssa harrastaa ja miten... Itsekseen, "puolison" vai oman puolison kanssa.

Minua vaan ihmetyttää miten tässä keskustelussa harrastukset "kytketään parisuhteeseen". Ehkä olen pervo tms, mutta minä tavallaan pidän harrastukset ja ihmissuhteet erillään toisistaan. Voihan sitä kumppanin kanssakin harrastaa, mutta harrastus voi olla myös henkireikä, jossa saa tilaa vain itselleen.
Moottoripyöräily on elämäntapa, ei harrastus. Minulle ainakin.

Täytyypä kertoa omatkin kokemukset tänne (aiemmin vain sivusta palstaa lukeneena...). Mies ilmoitti muutama vuosi sitten haluavansa mp:n. Minä siihen topakkana, että meille jos sellainen tulee niin se on kattilat jakoon saman tien! Meillehän ei sellaista tule! No, tulos nyt sitten parin vuoden päästä on se, että meillä on kaksi prätkää pihassa ja sujuvasti kesät ajellaan, kumpikin omalla pyörällään. Mukavaa on ja se on meidän yhteinen harrastus ja irtiotto arjesta.

" Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen aina oikeassa
smile_org.gif
"

Meidän huushollissa allekirjoittanut ajaa ja mamma istuu tarakalla, tai tänä kesänä vasta ensimmäisen kerran. Onhan se hänen mielestään ihan kivaa, mutta valittelee kun paikat puutuu -> joutuu pitää taukoja omasta mielestä liian usein.

95% ajelen kuitenkin yksin, hyvä näin, sillä ei ole ajokamoja kerinnyt kypärää kummempaa hommaamaan toiselle.

Back