Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kuka tietää ? mutta siinä tapauksessa "kolaus" on ollut tosi paha, mutta pääasia lienee että seuraavasta projektista tulee nopeampi kuin edellisestä. myönnytystä sen verran että mikään merkki ei ole pois suljettu...Kenties Hayabusa!?
Oletkos jo muuten kuullut joitain muitakin arvailuja kuin täällä esitettyjä onnettomuuden syystä? Missä kunnossa prätkä on ja oliko etupäässä mitään sellaista, joka voisi selvittää tapahtumien kulkua?kuka tietää ? mutta siinä tapauksessa "kolaus" on ollut tosi paha, mutta pääasia lienee että seuraavasta projektista tulee nopeampi kuin edellisestä. myönnytystä sen verran että mikään merkki ei ole pois suljettu...Kenties Hayabusa!?
jr
Mä ajattelen tota lähinnä niin päin, että kuinka lujaa mun on ajettava, että päädyn samaan kuntoon kuin sinä. Eli se että mitä tosta sun onnettomuudesta kannattais muiden oppia?moi !Mihin kohtaan sulla katkeaa muisti, ja paljonko oli nopeutta siinä vaiheessa?mua itseänikin kiinnostaisi tietää mitä ja miksi oikeasti tapahtui ?
JR
viimeinen selkeä muistikuva on pattijoen nesteen kahvilassa burgeri huulessa ja ysi ehjänä pihalla parkissa ... seuraava leffa alkaa ojassa paskaveden alla hukkumassa ilman käsiä jne... eli ei paljon kerrottavaa, seuraavat kertomukset ovat lähinnä kirurgien kirjoittamat epikriisit. Ja extra kiitokset vielä tälläkin topicilla mikalle, esalle, sepen lääkärille, ym mun pelastamiseen osallistuneille.. heille kaikille muuten tärkeämpää oli kaikki muu kuin se että mikä oli nopeus ?
"Ei se vauhti vaan äkki pysäys.."Mä ajattelen tota lähinnä niin päin, että kuinka lujaa mun on ajettava, että päädyn samaan kuntoon kuin sinä. Eli se että mitä tosta sun onnettomuudesta kannattais muiden oppia?moi !Mihin kohtaan sulla katkeaa muisti, ja paljonko oli nopeutta siinä vaiheessa?mua itseänikin kiinnostaisi tietää mitä ja miksi oikeasti tapahtui ?
JR
viimeinen selkeä muistikuva on pattijoen nesteen kahvilassa burgeri huulessa ja ysi ehjänä pihalla parkissa ... seuraava leffa alkaa ojassa paskaveden alla hukkumassa ilman käsiä jne... eli ei paljon kerrottavaa, seuraavat kertomukset ovat lähinnä kirurgien kirjoittamat epikriisit. Ja extra kiitokset vielä tälläkin topicilla mikalle, esalle, sepen lääkärille, ym mun pelastamiseen osallistuneille.. heille kaikille muuten tärkeämpää oli kaikki muu kuin se että mikä oli nopeus ?
Tuo on taas näitä viherpiipertäjien tai mp vihaajien juttuja.Tuolla Kalevan uutisen kommenteissa huvitti yksi kirjoittaja, jonka viestissä luki "haittavero moottoripyörille". Kiinnostaisi kysyä ketä moottoripyörät haittaavat? Taitaa kyseisen kirjoittana "haitat" olla vain kateutta. Enemmän taitaa haitata nuo rekat jotka vetää samaa tietä melkoista vauhtia.
Pakko on kysyä, meinasitko jatkaa samaa rataa vai riittikö tämä kolaus??? Ei varmaan toista samanlaista tälliä kroppa enää kestä...kuka tietää ? mutta siinä tapauksessa "kolaus" on ollut tosi paha, mutta pääasia lienee että seuraavasta projektista tulee nopeampi kuin edellisestä. myönnytystä sen verran että mikään merkki ei ole pois suljettu...Kenties Hayabusa!?
jr
moi!Oletkos jo muuten kuullut joitain muitakin arvailuja kuin täällä esitettyjä onnettomuuden syystä? Missä kunnossa prätkä on ja oliko etupäässä mitään sellaista, joka voisi selvittää tapahtumien kulkua?kuka tietää ? mutta siinä tapauksessa "kolaus" on ollut tosi paha, mutta pääasia lienee että seuraavasta projektista tulee nopeampi kuin edellisestä. myönnytystä sen verran että mikään merkki ei ole pois suljettu...Kenties Hayabusa!?
jr
...lehtijutun mukkaan 9R letkan viimesenä (linkki siis eka kirj tämän ketjun alussa)Ajelitte ilmeisesti letkassa? Näkikö muut onnettomuutta? Vai tuliko 9R letkan hännillä?
Tsemiä.![]()
ei kannata uskoa kaikkea mitä joku kirjoittaa.. eli ajoin keskimmäisenä mutta koska meillä oli pitkät välit ei kukaan mitään nähnyt. viimeinen pyörä ajoi siis mun ohi näkemättä mua kun olin syvässä ojassa ja vasta hetken päästä huomasivat minun puuttuvan ja kääntyivät ympäri mua etsimään jne......lehtijutun mukkaan 9R letkan viimesenä (linkki siis eka kirj tämän ketjun alussa)Ajelitte ilmeisesti letkassa? Näkikö muut onnettomuutta? Vai tuliko 9R letkan hännillä?
Tsemiä.![]()
moiKylläpäs pisti tämä ketju ajattelemaan.
Toivotaan että kuski tulee kuntoon ja.![]()
Höh, vähän jesaria ja johan pelittää!ps. ysin kuntoa voi arvioida kuvista
http://www.hiekkalaatikko.org/9r/001.jpg
http://www.hiekkalaatikko.org/9r/002.jpg
http://www.hiekkalaatikko.org/9r/003.jpg
kiitos!huh, on kyl pyörä heikos hapes, tais olla kuskikin, onneks on sentään saatu parsittuu kasaan, pyörästä nii välii.
Kyllähän tosta varmaan löytyy asianomaisilta tietoa, kuin lujaa on muut ajanu, eli onks rajoituksia seurattu ja siitä päätellä oman pyörän nopeus edes suuntaa antavasti, mut kaikkee ei aina kannata/tarviikaan jakaa eteenpäin.
Kova äijä on kyl tommosen mällin jälkee ku taju alkaa luistaa ni miettiä jo uutta projektia tai ylipäätään et on ollu jo pyörän kyydissä.
Pisteet himaan siitä, mut muista parannella ja kuntouttaa ittes rauhassa ajankanssa!
Ei muuta ku jaksamisia elämän vaativimpaan projektiin eli paranemiseen!
No asennetta sulla ainakin tuntuu olevan!moiKylläpäs pisti tämä ketju ajattelemaan.
Toivotaan että kuski tulee kuntoon ja.![]()
pikku vinkki.. seuraappa avk:n sivuja, jos nopea 9r rän tekniikka kiinnostaa?
jr
ps. kuntoutuminen vaatii nyt vaan aikaa ja asennetta
Tuosta tulikin mieleeni, että olitko se sinä Pattijoen kiihdytyskisoissa käsi lepositeessä lähtöpaikalla katselemassa? Näin mielessäni veikkailin, mutta ei kehdannut tulla juttusille, kun ei ollut varmaps. kuntoutuminen vaatii nyt vaan aikaa ja asennetta