Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nimenomaan.Ei ajeta siellä kuolleessa kulmassa, prkl. Ihan perus itsesuojeluvaisto pitäisi olla tuossa. Kahvaa tai jarrua, ihan sama, mutta v*ttuun sieltä auton peilien näkymättömistä - suurin osa autoilijoista ei kuitenkaan jaksa katsoa olan yli kaistaa vaihtaessaan.
Mikä saatana siinä on ettei osata sitä päätä kääntää kun kaistaa vaihdetaan? Laiskuutta? piittaamattomuutta? typeryyttä? puusilmäyttä? SE opetetaan jo autokoulussa ja jos ei vittu osaa sitä päätä kääntää kun kaistaa vaihtaa niin voi kyllä siirtyä julkisiin suoraanEi ajeta siellä kuolleessa kulmassa, prkl. Ihan perus itsesuojeluvaisto pitäisi olla tuossa. Kahvaa tai jarrua, ihan sama, mutta v*ttuun sieltä auton peilien näkymättömistä - suurin osa autoilijoista ei kuitenkaan jaksa katsoa olan yli kaistaa vaihtaessaan.
Varsinkin toi vilkunkäyttö on näköjään liian monille niin ylipääsemättömän vaikeeta! Kyllä ymmärrän ettei aina sitä pyörää nää jos vaik kiihdyttää nopeasti rampilta viereselle kaistalle tai muuta vastaavaa mutta se vilkku antaisi motoristeille edes _vähän_ mahdollisuuksia tehdä itse asiallle jotain!Nimenomaan.Ei ajeta siellä kuolleessa kulmassa, prkl. Ihan perus itsesuojeluvaisto pitäisi olla tuossa. Kahvaa tai jarrua, ihan sama, mutta v*ttuun sieltä auton peilien näkymättömistä - suurin osa autoilijoista ei kuitenkaan jaksa katsoa olan yli kaistaa vaihtaessaan.
Keski-ikäisillä (ja valitettavasti nuoremmillakin) rupeaa olemaan jäykkyyttä väärissä paikoissa. Ja vilkun käyttö kaistaa vaihtaessa olis suotavaa kanssa. Ja ihan muutenkin paikoissa joissa vilkkua tulee käyttää.
Mitä se alitehoinen customi tähän kuuluu?Oliko tilannenopeus oikea? Itse ajan alitehosella customilla, joten tuollaista ei voisi käydä koskaan minulle!
No sillä ei kai pysy edes autojen rinnalla, vaan kaikki ajaa kovaa ohiMitä se alitehoinen customi tähän kuuluu?Oliko tilannenopeus oikea? Itse ajan alitehosella customilla, joten tuollaista ei voisi käydä koskaan minulle!
Jaa no tuollanen ohittelu on kyllä ikävääNo sillä ei kai pysy edes autojen rinnalla, vaan kaikki ajaa kovaa ohiMitä se alitehoinen customi tähän kuuluu?Oliko tilannenopeus oikea? Itse ajan alitehosella customilla, joten tuollaista ei voisi käydä koskaan minulle!![]()