• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyöräilijä kaahasi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nuudel
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Totta!

Itse kannatan myös alkoholijuomien ja tupakkatuotteiden myyntikieltoa. Seksiä ei saa harrastaa. Kauniina ilmana ei saa mennä ulos ja rumien pitää pysyä sisätiloissa aina. Köyhyys on myös rikollista ja sairastaa ei saa.
Minä olisin sitä mieltä, että seksiä saa harrastaa vain lapsentekotarkoituksessa.
Siihen vois tiketin hakea paikalliselta kirkkoherralta ja max.kaks kertaa kuussa... ja maksaa vielä satasen "kaatoluvasta"

...josta palataankin aiheeseen:
Mihin lakiin perustuu käsitys, ettei Suomessa saa ajaa yli nopeusrajoituksen (paitsi n. 10%, jos on vetomies/nainen) ?

Voihan piru.
Tänään viimeksi itäväylällä 160 mittarin mukaan.
Ja tilanne kehkeytyi erään farkkukotilon härnäyksestä.
Heitin sitten kaverin ohi, vilkutin siinä kohdilla, ja väänsin hieman kahvasta.
tounge.gif

Olen kaaamia rikollinen. Tulkaa viemään mut vankilaan ikuisiks ajoiks pimeeseen tyrmään, josta ulospääsyä pitää anoa resitentiltä.
033102ass_1_prv.gif

Niin muuttuu maailma, Eskoseni. Ennen oli yritettiin kasvaa aikuiseksi, nykyään että pysyy lapsen tasolla.

No, sama se mulle.

Kasvan/kasvoin isoksi, en aikuiseksi. Liian tiukkapipoista puuhaa nykyajan maailmassa. Ei jaksa pingottaa joka asiasta, muuten pää räjähtäisi tässä maailman menossa.

Mitenkään ottamatta kantaa kenenkään ajamisiin,niin
eiköhän kaikki motoristit haluu joskus vähän enemmän vääntää sitä kahvaa ko laki sallii. Toisilla vaan käy huonompi
tuuri ku toisilla.
sport05.gif

aina koettanut toitottaa tätä yksilön vastuuta kokonaisuuksien kannalta.

liittyy tuohon esillä olleeseen rajoittimeen.

tuskin kukaan sitä haluaa, mutta jokainen voisi iltaisin hetken hiljaa miettiä kuinka tälläiset hallitut riskit ja vain itsensä vaarantamiset edistää asiaa.

muistuupa työuran kannalta hieman vastaava tilanne. no rajoittimet tuli kun porukalla ei ollut itsellä kykyä säätää nopeuttaan.

Voihan piru.
Tänään viimeksi itäväylällä 160 mittarin mukaan.
Ja tilanne kehkeytyi erään farkkukotilon härnäyksestä.
Heitin sitten kaverin ohi, vilkutin siinä kohdilla, ja väänsin hieman kahvasta.
tounge.gif

Olen kaaamia rikollinen. Tulkaa viemään mut vankilaan ikuisiks ajoiks pimeeseen tyrmään, josta ulospääsyä pitää anoa resitentiltä.
033102ass_1_prv.gif
Seoli poliisi, joka sua härnäsi ja provosoi. Seuraukset realisoituvat myöhemmin
wink.gif

Minen sitten varmaan ole mikään motoristi, kun menee 100 tahikka 1000 km noin 90 km/h keskinopeuksilla...
Olenko minä niin sanonut? Sillä tuon laitoin kun täällä on näitä tietäjiä mitä voi tehdä ja mitä ei. Ei kyseessä ollutkaan että onko motoristi jos ajaa rajoitusten mukaan tai ei.
Miltäs se kilvanajo yleisillä teillä maistuu?
Siitä en osaa sanoa, mutta ennen muinoin sain ihan virallisen luvan kanssa ajaa maantiellä niin paljon kun vaan vehkeistä lähti.

Kisaa ei käyty kuin kuoleman kanssa.

joo mikä idea on jutella tääl näist asioista?
jos joku nyt sattuu tekemään jotain ni ei se kuulu kaikille.
eikä taida olla meillä paljoo sanottavaa siihen ?
jotenkin vaan tulee kyl suomi 24 mieleen täst touhusta
crazy.gif

joo mikä idea on jutella tääl näist asioista?
jos joku nyt sattuu tekemään jotain ni ei se kuulu kaikille.
eikä taida olla meillä paljoo sanottavaa siihen ?
jotenkin vaan tulee kyl suomi 24 mieleen täst touhusta
crazy.gif
Foorumin tarkoitus on jaaritella, ja viihdettähän tää on
tounge.gif
Eikös tätä samaa paskaa oo jauhettu jo ennen internettiä esson baarin nurkkapöydässä?
biggrin.gif

millähän prätkällä se ajoi? luultavasti kuitenkin kyykky. jokunen nakumallikin menee noin lujaa, mutta kyykyillä se on helpompaa. kusiainenkin menee hetken vinguttamalla tuollaista kohtuunopeutta. ei taida jäläkeenpäin silti palioa naarattaa kuskia. pakoon yrittämällä olisi voinut olla pienet mahikset selvitä. tosin jos ovat saaneet kilven videolle niin olisi selittämistä ehkä liikaakin.

Ja siinä vaiheessa kun 60 -luvun sukupolvi tulee kuvaan mukaan, on eläkeikä jo siellä 70 -vuoden paikkeilla, joten aina vaan sydänkohtausten aiheuttamat ongelmat menetettyinä työtunteina kasvavat.

Eläkepommi tullaan ratkaisemaan sillä että eläkeikä nostetaan niin korkealle ettei kenellekään juuri tarvitse eläkkeitä maksaa.

Huoltosuhdeongelma puolestaan sillä että kielletään kaikenlaiset omatoimiset eläkesäästämiset ja jätetään maksamatta se vähäkin potentiaalinen eläke jos lähtee töistä pois alle 70 -vuotiaana. :eihymiötä:

Ylipäätään optimi on kohta jossa kansalainen tekee täysipäiväisesti töitä kunnes kuolee äkillisesti vanhuuteen koneensa viereen ilman ennakkosairastelua ja jälkihoidon tarvetta.

Tämän sitten politikot koittavat kietoa erilaisiin käätyihin ja kukkakoristelisiin puheissaan, ettei kuulostaisi ikävältä™
voi vittu. ihan kuin mun näppiksestä. ja tuon kirjoittaja ajaa jollain maatalousvehkeellä. ei mene hyvin mullakaan. no sen tiedän ikävä kyllä. helpompi olisi tietämättömänä pöliänä, mutta kohtuullisen onnellisena, mutta sitä taas ei tiedostaisi sellaisena, joten summa summarum, kehää päätellään päätymättä. pöriö.

Ja siinä vaiheessa kun 60 -luvun sukupolvi tulee kuvaan mukaan, on eläkeikä jo siellä 70 -vuoden paikkeilla, joten aina vaan sydänkohtausten aiheuttamat ongelmat menetettyinä työtunteina kasvavat.

Eläkepommi tullaan ratkaisemaan sillä että eläkeikä nostetaan niin korkealle ettei kenellekään juuri tarvitse eläkkeitä maksaa.

Huoltosuhdeongelma puolestaan sillä että kielletään kaikenlaiset omatoimiset eläkesäästämiset ja jätetään maksamatta se vähäkin potentiaalinen eläke jos lähtee töistä pois alle 70 -vuotiaana. :eihymiötä:

Ylipäätään optimi on kohta jossa kansalainen tekee täysipäiväisesti töitä kunnes kuolee äkillisesti vanhuuteen koneensa viereen ilman ennakkosairastelua ja jälkihoidon tarvetta.

Tämän sitten politikot koittavat kietoa erilaisiin käätyihin ja kukkakoristelisiin puheissaan, ettei kuulostaisi ikävältä™
voi vittu. ihan kuin mun näppiksestä. ja tuon kirjoittaja ajaa jollain maatalousvehkeellä. ei mene hyvin mullakaan. no sen tiedän ikävä kyllä. helpompi olisi tietämättömänä pöliänä, mutta kohtuullisen onnellisena, mutta sitä taas ei tiedostaisi sellaisena, joten summa summarum, kehää päätellään päätymättä. pöriö.
Noh, ei pakko oo ku kualema. Ja suhteellisuuskin auttaa liioittelussa jonniin verran. Mun mielestä työuraksi on semmonen kakskytä vuotta melko passeli - kolmekymmentä korkeintaan. Siinä ehtii kolmesta viiteen ammattiin kokkeilla ja huomaa hyvin että työ on samanlaista aina ja elämän keskipisteeksi se ei kelpaa.

Häikäilemätön hyväksikäyttö ja romanien tapojen oppiminen on tärkein toimeentulemisessa, moraali ja muut lipi-lipi jutut voi todellisuudessa jättää, mutta tietysti on hyvä jos kaikki muut on sorvin ääressä ja itte vain lomailee.
biggrin.gif

Siitähä ei tuu mitään jos kaiki rupee luumuileen. Tai kaahaamaan liikenteessä. Ehkä se liikennekin toisaalta vielä menee, oottelee vain itse sen aikaa että ensimmäinen suma on siivottu. Liha on halpaa ja sitä saa helposti uutta.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back