Mennäänkö kokeilemaan, saan kohta taas sen tonnisen ajoon? Ehdottaisin vaikka tietä 1494 Nikkilä-Mäntsälä. Siinä on ihan hyvä mutkatie. On vaihtelevaa mutkaa yms ja korkeuserojakin jonkin verran.
Tule sillä 150hp autollasi ja näytä miten jätät prätkän
Katos en huomanutkaan, että olit laittanut tänne tälläisen haasteen. Eikös näissä haasteissa ole yleensä tapana, että haastettu valitsee aseet, joka tässä tapauksessa tarkoittaa tietä? Ja mulla kyllä löytyy yks sellainen pätkä, joka vilistää parin kylän läpi, suurin osa mutkista pimeitä ja korkeuseroja on silleen, et hypitään oikein kunnolla. Lyhyitä suoria sieltä löytyy ehkä kymmenkunta ja pätkällä on pituutta 24km. Liittymiä ehkä joku satakunta ja joissain kurveissa lentoheikkaa, savea yms maajussien jäljiltä.
Ainoa ongelma on, et mun pitänee lainata jostain tuollainen 150hp auto, kun just tähän speksiin olevaa ei ole nyt olemassa, enkä kyl sellaista missään väittänytkään. Toisaalta voisin kokeilla ihan tolla nykyisellä 100hp kotterolla, kun tuskin silläkään uskallan siellä lämä pohjassa vetää. Liian paljon liikennettä ja tosiaan grippiä maajussien jäljiltä vaihtelevasti. Asfaltti on pääpiirteittäin ehjä, muutamia routareikiä lukuunottamatta. Voidaan sit käydä kisan jälkeen oluella, jos toi Jannep ei hae sua sieltä piipaa-autollaan veks. Miltä kuulostaa ja ootko nyt ihan tosissas? Mä en tosin sano vielä, et otan haasteen vastaan, mut saat vähän mutustella tollasta vaihtoehtoa. Tien numeron sanon sit, kun tiiän miten tähän vastaat.