Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa käymään. Mä olen valmis seisomaan mielipiteeni takana myös livenä, isossakin porukassa (mikä on pariin kertaan nähty).huoh...miks missään parkeilla ja talleilla ei väännetä tällasta skeidaa tyyliin saunan taakse ja lapiolla päähän! parkeilla naureskellaan tällasille jutuille ja sit alkaa se arkun kaivaminen et "kyl määki tos eräänä päivänä hiukkasen nostin etupyörää!"
ei paljon jeesustelua tuol parkeilla ja talleilla kuulu, saati kaikenmoista moralisointia! nimimerkin takana on helppo huudella vieraisiin pöytiin, joten tuomitkaa ihmiset livenä näitä tyyppejä jotka teidän maineen tuhoaa!vastuu on jokaisella joka ajaa!![]()
Tää menee ajatusleikkinä täysin offtopic, mutta menköön. Anarkia voisi toimia, mutta se edellyttäisi sitä että homma toimisi molempiin suuntiin. Nythän homma toimii vain yhteen suuntaan; yksilö toisella kädellä kieltää kaikki velvollisuudet omalta kohdaltaan samalla kun vaatii lisää oikeuksia itselleen.Mielestäni on *lähtökohtaisesti* erikoinen ajattelutapa, että kaikilla olisi mukamas oikeus valita toimintatapansa itse, muista välittämättä kunhan on vain valmis kantamaan seuraukset...
Niinpä ......No hei miksköhän parkeilla puhutaan niin kuin puhutaan?![]()
Tottahan siellä jokaisen 'motoristin' täytyy koettaa olla kuten muutkin ja mielellään vielä hiukan 'kovempi', mitä se sitten milloinkin tarkoittaa. Jos porukkaan tulee uusi kaveri aloittaen repliikillä "mun mielestä te ajatte typerän lujaa", niin eipä taida saada paljon kavereita, vaikka oikeassa olisikin.
MuhahaJos porukkaan tulee uusi kaveri aloittaen repliikillä "mun mielestä te ajatte typerän lujaa", niin eipä taida saada paljon kavereita, vaikka oikeassa olisikin.![]()
RockTää on ku taksin kyydissä Italiassa, huudetaan toisille kuskeille semmosesta minkä ite tulee tekemään 5 min päästä.
okei, tää meni nyt toisin kuin ajattelin! tarkotin täällä esiintyvää "saunan taakse" uhoomista joka tulee näkyviin suurin piirtein jokaisessa tapauksessa missä on jotai liikenteeseen/liikenteen vaarantamiseen liittyvää asiaa!parkeilla ja talleilla ei viedä saunan taakse eikä lyödä lapiolla päähän, koska tiedetään että suuret sanat voi vaatia tekoja joissain paikoissa, riippumatta omasta alotteesta! jospa tää törttö lukee tätä foorumia, ja tietää olevansa tämän topikin stara!? vähän pienempää suuta kehottaisin pitämään!Ja sit yksi kommentti vielä tuohon mitä mörkö kirjoitti:
"...miks missään parkeilla ja talleilla ei väännetä tällasta skeidaa tyyliin saunan taakse ja lapiolla päähän! parkeilla naureskellaan tällasille jutuille ja sit alkaa se arkun kaivaminen et "kyl määki tos eräänä päivänä hiukkasen nostin etupyörää!""
No hei miksköhän parkeilla puhutaan niin kuin puhutaan?![]()
Tottahan siellä jokaisen 'motoristin' täytyy koettaa olla kuten muutkin ja mielellään vielä hiukan 'kovempi', mitä se sitten milloinkin tarkoittaa. Jos porukkaan tulee uusi kaveri aloittaen repliikillä "mun mielestä te ajatte typerän lujaa", niin eipä taida saada paljon kavereita, vaikka oikeassa olisikin.Kulttuurissamme täytyy monessa asiassa osata sopeutua suureen tyhmään enemmistöön, muuten joutuu hankaluuksiin.![]()
Kuten ehkä olet huomannut, kahden kesken jutellessa lähes jokainen motoristi tuomitsee tällaiset jutut, mutta tietynlaisessa (vähän liikaa vauhtia ihannoivassa?) porukassa asenne hämärtyy kummasti ja muistellaan jopa niitä omia kohelluksia, joskus hiukan liioitellen...![]()
![]()
Sitähän se on monen miehen elämä, ollaan muualla vaikka millaista vässykkää, niin kaveriporukassa machokerroin nousee kolmella..
Minun ei enää tarvi esittää mitään kellekään eikä hakea kenenkään hyväksyntää väärin perustein. Ja kanttini riittää vallan mainiosti tulla paasaamaan hurjastelun typeryydestä mihin tahansa bomberiporukkaan, jos asia kiinnostaa...![]()
Turvallisen vauhdikkaita kilometrejä kaikille tasapuolisesti!![]()
Tuon maine -asian takana näyttää ainakin tässä keskustelussa olevan se, että ne, jotka tietävät/muistavat miten kaahailua aikaisemmin on laitettu kuriin valtiovallan toimesta, alkavat olla oikeasti huolissaan siitä mitä toistuvat tällaiset otsikot tekee harrastuksen kustannuksille. Kas, asioita kun voi katsella pidemmällekin kuin se oma klyyvarinnysä.porukka varjelee mainettaan, joka tuntuu menevän pienestäkin asiasta! mun mielestä ton törtön maine meni, ja esmes mun maine vaan on!
Otetaampa tosta esimerkki siitä mitä arvostan, tota voi "ghostriderit" yrittää:
http://personal.inet.fi/koti/pekka.salo/
Minun niinkuin monen muunkin "lapsellisen" aikuisen tärkeimmät ihmiset ovat omat lapset. Lapset ovat elämän suola ja heitä kukin yrittää suojella parhaansa mukaan. Tottakai tällainen asia tulee esille monessa asiassa, täälläkin. Kauheinta mitä minulle voisi sattua olisi, että lapsilleni sattuisi jotain. Ekstrakauheaa jos joku idiootti satuttaisi heitä tahallisesti.Nyt mihinkään kirjotukseen sen koommiin puuttumatta ja asiaa kommentoimatta (en jaksa enää), mua rasittaa helvetisti se kun jokaiseen tällaseen topikkiin täytyy vetää ne muksut mukaan.![]()
No oli tuossakin tekstissä jotain järkeä, kun kaivamalla kaivoi.
.
.
Ja rattijuopoilta auto ja mopo valtiolle. Loppuu kännissä ajo, kun ei ole menopeliä. Viinaa kun saa aina lisää, vaikka kuinka sakotetaan.
.
.
.
On se hyvä että muilla on sana hallussa. Kun oma verbaaliakrobatia ei ole kovin kummoinen niin voipi sitten lainalla muita.Vittu mitä spekulointia...![]()
Jos suhtautuminen liikennesääntöihin on tota luokkaa, en yhtään ihmettele että jengiä ajaa ulos viikottain niinkuin ajaa...
Ei sillä että ihmettelisin muutenkaan. Tärkeintähän on että sinä saat tehdä mitä sinua sattuu individuaalisuuden tunnoissasi huvittamaan, vitut muista tai yleisen viihtyvyyden ja edes jonkinlaisen turvallisuuden luomiseksi väsätyistä säännöksistä.
Edit: huom! Käytän "sinä" muotoa yleisesti, en ketään erityistä henkilöä osoittamaan (joku tohon kuitenkin tarttuu). Mut kyllä mua vaan vitusti korpee tää omapersekeskeinen asenne mitä jengi viljelee...