peitsamo
Calacucco
kirjoitin: jumbojettejä, en Jumbo Jettejä.M58 sanoi:Tokkiisa sieltä suihkareita lähtee tihiään tahtiin, muttei sentään Jumbo Jettiä, Boeing 747.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kirjoitin: jumbojettejä, en Jumbo Jettejä.M58 sanoi:Tokkiisa sieltä suihkareita lähtee tihiään tahtiin, muttei sentään Jumbo Jettiä, Boeing 747.![]()
M58 sanoi:Tässä on nyt useassakin kannanotossa käsitelty julkisen osuutta BKT:stä niin mitä asiat oikein tarkoittavatkaan:
http://www.verkkouutiset.fi/politiikka/ sipila virhe julkinen sektori osuus bkt-27331
Väärinkäsitysten välttämiseksi mainitsen, että niin minä kuin puolisonikin olemme suunnilleen koko työuramme palvelleet yksityisen puolen työnantajia, joiden tuotteista vielä suuri osa on mennyt vientiin.
Abaut 75 henkilötyövuotta.
rantaile sanoi:Kun ollu puhetta yhteiskuntasopimuksen puitteissa työajan pidentämisestä, niin miks samassa yhteydessä ei vois tasata valtion työntekijöiden lomia samaksi kuin yksityisellä sektorilla? Noille pidemmille lomille ei minusta ole perustetta enään, kun valtion palkat alkaa olemaan samalla tasolla yksityisen kanssa.
rantaile sanoi:Noille pidemmille lomille ei minusta ole perustetta enään, kun valtion palkat alkaa olemaan samalla tasolla yksityisen kanssa.
Tarkka.peitsamo sanoi:kirjoitin: jumbojettejä, en Jumbo Jettejä.![]()

Tuossahan tuo on: http://www.piksu.net/Brocol sanoi:Itse asiassa viimeksi eilen näin tilastoja joiden mukaan valtiolla tienaa nykyään jo enemmän, palkkojen nousu ollut kovaa lähivuosina.
Brocol sanoi:Itse asiassa viimeksi eilen näin tilastoja joiden mukaan valtiolla tienaa nykyään jo enemmän, palkkojen nousu ollut kovaa lähivuosina.
Jos jossain yrityksessä pidettäisiin noin raskasta organisaatiota, se ei montaakaan kuukautta kestäisi pystyssä.
jaket sanoi:siinä se vitsi juuri on, julkisella kun rahaa tulee tasaisesti, niin tehottomuus voi olla ihan millä tahansa tasolla, ei ole mitään kaupallista todellisuutta joka ajaa tehottomat konkkaan.