Joitakin hankintojakin tuli tehtyä kesän aikana:
- Stormista Rukan selkäpanssari nahkatakkiin. Olisiko ollut jotain 50e.
- Eurobikerista rintapanssari. Se on varsin näppärä laittaa takin alle rinnan suojaksi ja pysyy hyvin kummassakin takissa kiinni. Oli muistaakseni aika halpa, jotain 30e. Tuo rintapanssari on mielestäni käytännöllisempi kuin sellainen rinta/selkäpanssari-liiviviritys, joita näin kesällä pari kertaa jonkun motoristin päällä.
- All Rightista paksut nahkaiset ajohousut ja niihin lantio+polvisuojat. Housut ovat todella hyvät eivätkä olleet tolkuttoman kalliitkaan, muistaakseni jotain 160e.
- Superbikerista kevlar-farkut ja niihinkin lantio+polvisuojat. Farkut ovat todella jees kuumana kesäpäivänä kun nahkahousut olisivat liian kuumat. Farkut ovat tosi siistit ja niistä ei päällisin puolin välttämättä huomaa, että ovat ajofarkut. Hinta oli muistaakseni jotain 160e.
- Eurobikerista lunastin sillä Orgin 30e lahjakortilla erilaisia moottoripyörän pesuaineita. Pyörää tuli sitten pestyä ja kiillotettua parina kauniina kesäpäivänä pihalla.

Nyt on käytännössä kaikki kamat hankittu, mitä ajattelin tarvitsevani. Jokin sadetakki voisi vielä olla jees pitää varalla pyörälaukussa, eli sellainen halpa sadetakki, jonka voi moottoripyörätakin päälle laittaa. Veljen mökillä sain veljeltä paluumatkaa varten sadehousut, jotka mahtuivat farkkujen päälle, sain pitää housut. Tosin pari kertaa olen joutunut sateeseen nahkarotsin kanssa ja takki on varsin hyvin pitänyt pienempää sadetta kun olen takin pari kertaa käsitellyt mehiläisvahalla.
Autotalli pitäisi vielä hankkia.

Mutta se jää sitten harkintaan kun asuntolaina on ensin maksettu. Mietin vieläkin, että pitäisikö niitä pirun rappusia vähän leventää, että saisi vietyä pyörän rintamamiestalon kellariin huoltotöitä varten. Olen monta kertaa kiroilllut, että talossa on ollut ramppi autotalliin ja leveä autotallin ovi, mutta edellinen omistaja oli peruskorjauksessa laittanut rampin pois, kapeat rappuset seinän viertä tilalle, ja vaihtanut autotallin leveän oven tavalliseksi oveksi.

Olisi niin kiva vähän opetella rassaamaan pyörää. Siinähän se talvi vierähtäisi kun hinkkaisi pyörää autotallissa ja odottelisi kevättä.