Matka tuli sitten tehtyä. Koko matkaan meni 224 km. Jostain syystä en saa ladattua kuvia - en kännykällä enkä tietokoneella. No, pitää lisätä sitten joskus myöhemmin.
Matka oli varsin jees. Paluumatka 51-tietä oli tosin vähän tylsähkö. Kun pitää ajaa 80/100 ja on kohtalaisen paljon autoja, niin ei paljon ehdi nauttimaan maisemista - pitää lähinnä keskittyä ajamiseen. Alkumatkan tunnelmaa ehkä myös hieman latisti pilvinen sää. Joka tapauksessa ihan kiva pieni seikkailu. Hauskaa, miten yhdessä päivässä pääsee kivasti irti arjesta. Huomenna on taas paluu arkeen ja pitää uudessa projektissa viikossa opiskella deploykset AWS:aan ennen kuin työpari lähtee lomalle.
Olisin halunnut myös laittaa pari kuvaa nahkahousuista ja saappaista. Olen pitänyt nahkahousujen lahkeita saappaiden päällä ja nyt nahkahousujen lahkeissa on paljon rikkinäisiä osia. Ilmeisesti kovassa vauhdissa housujen lahkeet ovat hakanneet pyörään ja lahkeista on irronnut palasia. Mielenkiintoista on myös se, että ilmeisesti housujen sauma on onnistunut hankaamaan bootsienkin nahan rikki. Pitää jossain välissä laittaa näistä tänne kuva. Pitää alkaa jatkossa pitää lahkeita bootsien sisällä.
Muuten, katsoin varsinaisesti mittarista, että kotona oli sattumalta tullut mittariin tasan 6.500 km. Kun ostin Duken, niin mittarissa oli 4.500 km, eli olen ajanut noin kahdessa kuukaudessa tasan 2.000 km! Ja hauskaa on ollut. Täytyy sanoa, että tämä Duken osto on ollut hauskimpia hankintoja, mitä olen tehnyt ehkä koko elämäni aikana. Kiva, että noinkin pienellä summalla on saanut näin paljon uusia kokemuksia ja iloa elämään. On ollut tosi hauska tehdä näitä pieniä päiväretkiä. Tuntuu, että mieli jotenkin avartuu kun päivän aikana näkee niin paljon.