Jonezi sanoi:Itse en ostaisi käytettyjä kypäriä. Siihen vedän rajan käytettyjen ajovarusteiden ostossa.
Se on vähä sama ku ostais jonkun käytetyn hammasharjan.
Kuten lukijat ovat huomanneet, niin pidän hyvistä tarinoista. Tuohon ylläolevaan kommenttiin on pakko kertoa hauska tarina 35 vuoden takaa. Olin jollain seurakuntaleirillä ja siellä joku nuoriso-ohjaaja kertoi, että soittaa jossain siihen aikaan kohtalaisen tunnetussa hengellisessä bändissä. Olivat olleet jossain keikalla ja Remu oli kuulemma sattumalta nähnyt vanhan keikkabussinsa. Remu oli sitten tullut kuuntelemaan bändiä ja tauolla käynyt takahuoneessa ja sanonut sitten ilmeisesti vähän huumorilla, että "jätkillä on Hurriganesin vanha keikkabussi, miten tuollainen hengellinen bändi voi kulkea Hurriganesin vanhalla keikkabussilla, kaverit ei taida tietää, mitä kaikkea siellä on aikoinaan tehty." Bändin johtaja oli sitten vastannut: "Me pestiin se."
Kartsakin pesi kypärät.
Se Schubert on muuten tosi hyvä. Sitä ehdin ennen pesua vähän testaamaan ja siinä on juuri sellainen ylös nouseva leukaosa - voi pitää silmälasit päässä kun laittaa kypärää päähän. Lisäksi kypärässä oli vielä erillinen alaslaskettava aurinkolasi. Lisäksi kypärästä lähti pehmusteet siististi neppareilla ja luulen, että pienellä virittämisellä siitä saa varsin oivan kypärän. Erityisesti kun kypärän hinta oli 10e.
Minusta on ihan jees ostaa käytettyä tavaraa - säästää omaa rahaa ja planeettaa siinä sivussa.

Haltialakin on hieno paikka, mutta mua vaan tökkii kun suurin osa on niitä menneitä muistelevia customi-miehiä.
Kohta alkaa päättyy kouluhommat tältä erää, niin aikaa pyhittää maanantait Pakilan Teboilille. Suosittelut käräjille tuloon täältäkin!