Forecalla on näemmä taas aika pessimistiset ennustukset:Aika hyvin ollu kiinnostusta tapahtumaansit vielä ku kelit sattuis kohdillee nii.. huomen näkee "luotettavan" viiden päivän sään![]()
![]()
http://www.foreca.com/Finland/Espoo?tenday
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Forecalla on näemmä taas aika pessimistiset ennustukset:Aika hyvin ollu kiinnostusta tapahtumaansit vielä ku kelit sattuis kohdillee nii.. huomen näkee "luotettavan" viiden päivän sään![]()
![]()
Näköjää viikon vesisaderintama tulosForecalla on näemmä taas aika pessimistiset ennustukset:Aika hyvin ollu kiinnostusta tapahtumaansit vielä ku kelit sattuis kohdillee nii.. huomen näkee "luotettavan" viiden päivän sään![]()
![]()
http://www.foreca.com/Finland/Espoo?tenday
Mä en hoida sinne kaffetta mut jos joku keksii ratkaisun pienimuotoiseen ''kaffelimupullatarjoiluun'' niin hienoa.Tää mamma tulee valkoisella jos vaan ei sada. Kai sielt saa kahvitkin jostain..?![]()
Ei siis murautella vaikka olis kaks tahtiPäivitin aloitusviestiä, eli BIKEn kuvaaja/toimittaja on tulossa paikalle.
Joku kyseli että kuvataanko kuskeja...ihan miten haluatte ja/tai miten kuvaaja haluaa...![]()
![]()
Muistattehan, paikalle tullaan varovasti, häiriötä aiheuttamatta ja turhaan konetta "ryntäyttämättä".
Mä ajan Tampereen kautta...50/60 olenko tulossa, mutta kysyn silti onko treen suunnalta ketä lähdössä? vois ajaa letkassa pelipaikalle?
joo tai Pirkanhoville, joka on myös sopivasti matkan varrella riippuen mistä päin porukkaa tulee?Mä ajan Tampereen kautta...50/60 olenko tulossa, mutta kysyn silti onko treen suunnalta ketä lähdössä? vois ajaa letkassa pelipaikalle?
Edit, ja siihen Pirkkalan Absille voisi sopia lähtöpaikan?
Olisko se sitte Pikanhovi klo 16:30? Kliks...joo tai Pirkanhoville, joka on myös sopivasti matkan varrella riippuen mistä päin porukkaa tulee?Mä ajan Tampereen kautta...50/60 olenko tulossa, mutta kysyn silti onko treen suunnalta ketä lähdössä? vois ajaa letkassa pelipaikalle?
sopii hyvin (mutta sillä 50/60 varauksella, tiedän maanantaina paremmin).Olisko se sitte Pikanhovi klo 16:30? Kliks...joo tai Pirkanhoville, joka on myös sopivasti matkan varrella riippuen mistä päin porukkaa tulee?Mä ajan Tampereen kautta...50/60 olenko tulossa, mutta kysyn silti onko treen suunnalta ketä lähdössä? vois ajaa letkassa pelipaikalle?
Tulossa myös näillä näkymin mutta vain jos säät sallii...torstainako on sitten uusintayritys jos tiistaina tulee vettä?sopii hyvin (mutta sillä 50/60 varauksella, tiedän maanantaina paremmin).Olisko se sitte Pikanhovi klo 16:30? Kliks...joo tai Pirkanhoville, joka on myös sopivasti matkan varrella riippuen mistä päin porukkaa tulee?Mä ajan Tampereen kautta...50/60 olenko tulossa, mutta kysyn silti onko treen suunnalta ketä lähdössä? vois ajaa letkassa pelipaikalle?
toivotaan että kelit suosivat ja muitakin seudun kawoja löytyisi letkaan.