• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Montako Kawaa mahtuu samaan kuvaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Goofy S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Toivotaa et tiistai onnistuis.. torstain ei sit taas päästä
sad_orig.gif

Just vaihtui Suzuki Kawaan joten yritän paikalle. Raahaan ukkonikin mukaan jolla myös Kawa
biggrin.gif

Kiva idea tuo....
Onko tarkoitus kokoontua Laaksolahden jäähallin parkkipaikalle vai Jalkapallohallin eteen lähelle rantaa? Onhan rantaan vievän tien sulkeva puomi sovittu olemaan auki illan?

Heh.. En mä kyl funtsinu että kenenkään tarvii termaria tankkilaukkuun sulloo
smile_org.gif
Jos siinä ois vaikka joku kiska mestoilla mistä sais sumpit, tuun varmaan suoraan duunista..
Millon lukitaan ollaaks menossa tiistaina vai siirtyykö torstaihin? Vai bongailenko pilviä pää fönäristä ulkona tiistaina
wink.gif

Taas näyttää sateisemmalt tiistai ennustuksie mukaa.. taitaa tämä(kin) kawamiitti jäädä väliin sateiden takia

Ertzi5:lle
Rantaan mennään, siinä on hyvä asfalttialue hieman hiekkarantaa ylempänä. Olen yrittänyt saada kaupungilta "hyväksyntää" kokoontumisellemme mutta vastausta ei ole kuulunut (siis ei ole kielletty...).
Yritän huomenna soittaa jos saisimme puomin auki, muussa tapauksessa menemme jalankulkuväylää "työntäen mopoja".

hattaralle
Eipä siellä kai ole kioskia.
Sovitaan että ilmoitan tiistaina klo 12 mennessä mikäli sään vuoksi joudutaan tätä siirtämään.

Jalkapallohallissa on kahvio, sitä voi kysellä onko se auki silloin p. 815 53511
Myös jäähallissa on pieni kahvio.

Miksipäs ei, eiköhän täältä Mansesterista kahden-kolmen japaninjawan kanssa voisi saapua
Sarjassamme katoavaa kansanperinnettä: Sukisuki T500 oli kyllä vanhempien rätkämiesten puhheissa se Japanin Jawa ainakin wanhoina hyvinä aikoina... Eiköhän tonne pari kolme T500:sta mahtunekin Kawojen sekaan, vaikka vaan hyvänä huonona, varoittavana esimerkkinä?
033102bebe_1_prv.gif

Hyviä uutisia:

1. Saatin lupa liikuntavirastolta.
2. Foreca ja Ilmatieteenlaitos paransivat ennustettaan.

Päivitän aloitussivua.

50/60 olenko tulossa, mutta kysyn silti onko treen suunnalta ketä lähdössä? vois ajaa letkassa pelipaikalle?
Mä ajan Tampereen kautta...

Edit, ja siihen Pirkkalan Absille voisi sopia lähtöpaikan?
joo tai Pirkanhoville, joka on myös sopivasti matkan varrella riippuen mistä päin porukkaa tulee?
Olisko se sitte Pikanhovi klo 16:30? Kliks...
sopii hyvin (mutta sillä 50/60 varauksella, tiedän maanantaina paremmin).

toivotaan että kelit suosivat ja muitakin seudun kawoja löytyisi letkaan.
Tulossa myös näillä näkymin mutta vain jos säät sallii...torstainako on sitten uusintayritys jos tiistaina tulee vettä?
näyttää siltä että kelit suosivat.
olen siis vähän ennen puolta pirkanhovilla, mustalla(sinisellä) zetorilla. Kipee vissiin ilmestyy zetalla myös?

toivottavasti joku osaa siitä eteenpäin perille ;p

[/quote]
näyttää siltä että kelit suosivat.
olen siis vähän ennen puolta pirkanhovilla, mustalla(sinisellä) zetorilla. Kipee vissiin ilmestyy zetalla myös?

toivottavasti joku osaa siitä eteenpäin perille ;p[/quote]

Niin näyttää tällä hetkellä. Lopullisen päätöksen pystyy tekemään kuitenkin vasta huomenna... pääsen töistä vasta kolmen aikoihin joten tuo 16:30 voi mennä aika tiukille mutta jos minua ei näy niin antakaa mennä vaan, tulen joko perässä tai sitten olen jäänyt himaan  
smile_org.gif

Ajaako joku ykköstietä pitkin pelipaikalle? Me lähdetään Turusta ja aateltii jos joku lyöttäytyy seuraan
smile_org.gif
lähtöaika pitää viel suunnitel

Back