Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
..ja itselleni tilasin Motohell.fi:stä..tosin ei ole vielä tapit paikallaan..noita penkin katteita kannattaa kysellä hailacilta, itse käytin huollossa ja siellä lojui nurkassa niin käskin asentaa paikalleen..Vastaankin itse itselleni. 620 monsterin kaatumatapit löyty osoitteesta dragrace.fi![]()
Muistatko mitä oli muovilla hintaa??..ja itselleni tilasin Motohell.fi:stä..tosin ei ole vielä tapit paikallaan..noita penkin katteita kannattaa kysellä hailacilta, itse käytin huollossa ja siellä lojui nurkassa niin käskin asentaa paikalleen..Vastaankin itse itselleni. 620 monsterin kaatumatapit löyty osoitteesta dragrace.fi![]()
![]()
Soittelin tuosta penkinkatteesta hailacille ja jotain 230e olisi ollut uudella hintaa, melkoinen d-lisä kun kuitenkin mc-lifestyle myy samaa osaa 135e postikuluineen. Tilasin sitten sieltä, noin 2vko toimitusaika.Muistatko mitä oli muovilla hintaa??..ja itselleni tilasin Motohell.fi:stä..tosin ei ole vielä tapit paikallaan..noita penkin katteita kannattaa kysellä hailacilta, itse käytin huollossa ja siellä lojui nurkassa niin käskin asentaa paikalleen..Vastaankin itse itselleni. 620 monsterin kaatumatapit löyty osoitteesta dragrace.fi![]()
![]()
..eli tuo monsteri vaihtu jo pois?emännän monsteri vaihtu bi sporttiin nii täältä löytys kaatumatapit (695) ja alaspoileri musta /tarpeettomana edullisesti
Vähän reilut 31 000 kilometriä. Onko yleensä mahdollista, että kytkin menee loppuun?Paljos laitteella on ruuvattu?
Juu, täytyypäs kokeilla. Sitten vielä semmoinen kymysys, että kuinkas tällainen ilmaaminen tapahtuu? Voiko tehä isse vai täytyykö viedä liikkeeseen?Tuo kytkinongelma saattaa poistua myös kytkimen ilmaamisella, itsellä joskus edellisessä monsterissa(620i.e.) pääsi ilmeisesti ilmaa tai kosteutta systeemiin ja alkoi ottaa tosi ylhäältä kiinni kunnes ei irroittanut enää ollenkaan, mutta ilmaus poisti onkelman...