• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Monellako jo kokoaikainen vakuutus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PSmo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Monellako jo kokoaikainen vakuutus? -

• Vakuutus aina voimassa

Ääniä: 2 66,7%
  • Seisonta-aika käytössä

Ääniä: 1 33,3%

• Ääniä yhteensä
    3
Ympäri vuoden...
062802moto_prv.gif

Koko ajan voimassa siitä lähtien kun noita ympärivuotisia vakuutuksia on ollut. Tapiolassa mulla vaikka Turvalla on täsmälleen samat ehdot. Palautusta saa kun ilmoittaa seisomaan ajokauden aikana vähintään kuukaudeksi, ..
Minulla ihan sama systeemi, paitsi vakuutukset Pohjolassa...vai mikä se oli. Ainakin loppu ajokaudesta otan ainakin yhden kk:n hyvityksen seisokista. Ja voe että tullee halavaksi.

Juu 1100 gsx mulla seisonta-ajalla sama 1400e ja ympärivuotinen kaikilla ilkivalta ym,,,vakuutuksilla nuin 100x4

Ympäri vuoden on voimassa. Halvin ja järkevin vaihtoehto. Viime "talvi" oli täällä Stadissa sellainen, että voipa hyvinkin olla mahdollista jossakin vaiheessa hyödyntää koko vuosi moottoripyöräharrastuksen parissa!

Back