• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Monellako jo kokoaikainen vakuutus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PSmo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Monellako jo kokoaikainen vakuutus? -

• Vakuutus aina voimassa

Ääniä: 2 66,7%
  • Seisonta-aika käytössä

Ääniä: 1 33,3%

• Ääniä yhteensä
    3
Aina voimassa. En ole kustannuksia laskeskellut, mutta olen aiemmin pitänyt voimassa aika pitkää kautta, maaliskuun lopulta marraskuulle joten taidanpa säästää, näin ainakin uskottelen...

Mukava kun voi aloittaa ja päättää kauden kelien mukaan

sport05.gif

Iku

Ympärivuotinen on mut yleensä tulee laitetttua syksyllä syyskuun puolessavälissä seisontaan

Ympärivuotinen tietysti.

Teinpa oikein tarjouskilpailun kaikissa vakuutusyhtiöissä ja POHJOLA oli miltei selvä ykkönen muistaakseni FENNIA sijoittui toiseksi.

Suosittelen POHJOLAA
biggrin.gif

bowdown.gif

Vanha Puimuri Iffissä seisonta-ajallisena 20% bonuksella 481e/12kk=n.40e/kk. Sama mopo samalla bonuksella ympärivuotisena 207e/vuosi.
Tarvitseeko mainita, että minulla on tuo ympärivuotinen?
062802moto_prv.gif

Viikko sitten tiistaina vaihtui tuohon ympärivuotiseen (vaihtui kyllä samalla vakuutusyhtiö) mutta pääsihän sitä jo pari kertaa ajeleenkin.....
biggrin.gif
biggrin.gif

Norgessa ja NX:ssä on ympärivuotinen. Ajokauden lopettamisiini ja aloittamisiini vakuutukset ei vaikuta koska aina olen ajanut mahdollisimman aikaisesta keväästä aina lumien tuloon saakka, käytännössä huhtikuun alkupuolelta lokakuun lopulle, miten vain kelit sattuu.

Viiden kuukauden hinnalla saa nyt koko kauden, joten pientä säästöä... eli käytännössä seitsemän viiden hinnalla...

Back