Poikanen sanoi:....................Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta miksi minun pitäis todistaa liikenteessä että pöntön E-merkki on oikea ja että se on hyväksytty just tuohon pyörään? ........................ Ei kai sitä minkään muunkaan E-hyväksytyn osan kohdalla tarvi pitää mukana minkäänlaisia todistuksia.
Samaa olen itsekin ihmetellyt ja jos tuo "E-paperit oltava" -logiikka pitää paikkansa, eikö silloin samat paperit kuulu vaatia kaikista vaimentimista? Myös alkuperäisistä? Mistä poliisi voi tietää onko joku vaimennin alkuperäinen vai ei? Teoriassa se voi olla vaikka saman merkin jonkun muun mallin vaimentaja. Alkuperäinen juu, mutta ei kyseiseen pyörään hyväksytty. Minulla ei ainakaan lue mitään valmistajaan viittaavaa omassa alkuperäisvaimentajassa. En ole siitä löytänyt mitään leimoja saati sitten rungosta jotain db-tarraa ja moto on uutena kotimaisesta merkkiliikkeestä ostettu vm. 2010. Voisi tulla mielenkiintoisia "tarranetsiskelyhetkiä" tien reunalla jos pysäyttäisivät ja sellaisen haluaisivat nähdä.....

kaveri kyllä sai ajaa sen sitten.