Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ari sanoi:Hei, täällä foorumilla ihan joka puolella vähän väliä heitetään väliin joku: Delvac!Onks se vaan jokin väliin heitto vähä niinku joku:"Haittaaks se?"
Vai mikä se oikeen on?
Epätietoinen!
Koska en halua käynnistää elämää suurempaa keskustelua eri öljyjen hyvyydestä, huonoudesta, vaahtoamisesta, haihtumisesta, vettymisestä tmv,
uiop sanoi:Lähti 20 litran tonkka MX 15-40'stä tilaukseen kun sain tunnukset öljytukkurin verkkokauppaan540kr/20l
Mitenkähän tuo samainen öljy pelais noissa autoissa. (VW Passat V6 2.8 2004 ja Audi TT 1.8T 225hp)? Sehän ois näppärä ku vois samaaa "paskaa" kaataa kaikkeen mitä kotitaloudesta löytyy.
Passattiin olen miettiny vähän paksumpaa öljyä kyllä ku tuo 10w-40 tahtoo palaa vähän turhankin nopeaa loppuun.
Delvacpecha sanoi:(6.6.2004)
Näin 7,5 vuotta ja 1480 viestiä myöhemmin on omalla laillaan hersyvää palata tämän triidin avausviestiin...![]()
trj sanoi:Oon kuullut ihan luotettavilta tahoilta että yhdeltä motoristilta on kuulema lähtenyt akka kostoksi n...kerin matkaan kun laittoi delvaccit koneeseen, ja kummitädin voimasarvi-serkulta motulin käyttö vei kuulema potenssin?
Että mitä tässä nyt sitten enää uskaltaa koneeseen laittaa, kun minäkään en usko japanilaisen insinöörin öljysuosituksiin, kun eihän ne tollot niissä tehtaissaan mitään näitä moottoriöljyistä ymmärrä? Ja tuolla ison rapakon takana ymmärtävät vielä vähempi öljyjen päälle.
Tässä on sentään keskusteltu kehittävästi 7,5 vuotta ja näpytetty lähes 1500 viestiä täyttä faktaa moottoriöljyistä, joista noi öljynvalmistajatkin vois ottaa vähän oppia ja ammentaa tätä tietoutta!
Tai sitten? Suomenmaassa on mopomiehillä aina pitkä ja kylmä talvi aikaa potkia renkaita? V...tuttaa, pimeetä, palelee ja talvikin vasta just puolivälissä.

C-A-D sanoi:Ja 7,5 vuotta on tullut ajeltua Delvaceilla. Vieläkään ei ole kone leiponut...![]()
Dege sanoi:Ööö...Delvac mies hakee kaupasta 20 litraa öljyä ja ajelee sillä 10000-20000 kilsaa kesän aikana ja ns.laatuöljyn ostaja hakee 8 litraa ja ajelee sillä pyörästä riippuen 10000-20000 kilsaa kesän aikana. Onko näin delvacin käyttäjät.
Dege sanoi:Ööö...Delvac mies hakee kaupasta 20 litraa öljyä ja ajelee sillä 10000-20000 kilsaa kesän aikana ja ns.laatuöljyn ostaja hakee 8 litraa ja ajelee sillä pyörästä riippuen 10000-20000 kilsaa kesän aikana. Onko näin delvacin käyttäjät.
: Öljynvaihtoväli on mulla kyllä määritelty ihan pyörän ohjekirjassa =6000 km, käsittääkseni johtuu märkäkytkimestä nämä prätkien lyhyet vaihtovälit.Dege sanoi:Ööö...Delvac mies hakee kaupasta 20 litraa öljyä ja ajelee sillä 10000-20000 kilsaa kesän aikana ja ns.laatuöljyn ostaja hakee 8 litraa ja ajelee sillä pyörästä riippuen 10000-20000 kilsaa kesän aikana. Onko näin delvacin käyttäjät.
J@ck sanoi:Pyörissä olen käyttänyt Delvaccia vain siksi, että kytkin ja vaihteistyo toimivat sillä selkeästi paremmin kuin monella muulla öljyllä. Vaihtoväli 10 tkm, kuitenkin pienemmilläkin kilometreillä kerran vuodessa - aina ajokauden päätteeksi.
trj sanoi:Oon kuullut ihan luotettavilta tahoilta että yhdeltä motoristilta on kuulema lähtenyt akka kostoksi n...kerin matkaan kun laittoi delvaccit koneeseen, ja kummitädin voimasarvi-serkulta motulin käyttö vei kuulema potenssin?
Että mitä tässä nyt sitten enää uskaltaa koneeseen laittaa, kun minäkään en usko japanilaisen insinöörin öljysuosituksiin, kun eihän ne tollot niissä tehtaissaan mitään näitä moottoriöljyistä ymmärrä? Ja tuolla ison rapakon takana ymmärtävät vielä vähempi öljyjen päälle.
Tässä on sentään keskusteltu kehittävästi 7,5 vuotta ja näpytetty lähes 1500 viestiä täyttä faktaa moottoriöljyistä, joista noi öljynvalmistajatkin vois ottaa vähän oppia ja ammentaa tätä tietoutta!
Tai sitten? Suomenmaassa on mopomiehillä aina pitkä ja kylmä talvi aikaa potkia renkaita? V...tuttaa, pimeetä, palelee ja talvikin vasta just puolivälissä.
shyhander sanoi:Öljynvaihtoväli on mulla kyllä määritelty ihan pyörän ohjekirjassa =6000 km, käsittääkseni johtuu märkäkytkimestä nämä prätkien lyhyet vaihtovälit.