Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
WWWWAAAAAAAAAAAAAAU !Mun Spruintti on kaukaista MotoGP-sukua, ja silti se on toiminu hienosti 30.000km Delvacilla, että repikää epäilijät siitä.
Nimim. Teho/painosuhteessa löytyy, 255kg/100hp.
iso D toimii , ei relevantteja vastaargumenttejaNii.... Vai ajaaks ne sit kuitenkin D:llä vaikka muut tarratnäyttää, että formulat ja motogeepeet ovat lauenneet useimmin ihan muunlaisilla ja erimerkkisillä öljyillä, jos sit öljyistä on johtunutkaan - kuin isoDeellä.
kuiduissa kököttääkin ?![]()
Olishan tuo erinomaisen loogista, että vedetään vimpanpäälle
vipustelluilla vehkeillä universumin ylivoipaisimmalla rasvalla ?
Toisaalta.... jos ne jostain ihmeen syystä ei sit kuitenkaan
D:llä, luulis nyt tajuuvan noissa tanhuissa et Halleluuujjaaa-
salvaa vaan peliin ja taivaan portit aukee.....
Siinä saa jo, ikäänkuin lähtötelineistä, ihan hyvän startinkin kun kiipee podiumilla keskipallille![]()
Well... ther`s no bis like show bis![]()
![]()
Kaadan ensin 20L pöntöstä mopoöljy purkkiin, jossa sellanen kiva kaatonokka ja mitta-asteikko... siit koneeseen... Tuo on tietenkin SUURI LOUKKAUS D.tä kohtaan joutua välillä käymään väärässä purkissa. Eli jos kone tilttaa johtaa varmastikkin siitä, että öljy on loukkaantunut muhun verisesti ja päättää kostaaNo nyssitä Delvac super 1400 15W-40 on tullut tänään muutama 20l tonkka lisää. Äkkiä hakemaan oma tänään pois. Kerron sitten joskus, miltä delvacci maistuu shadowissa.
![]()
Mites muuten kaadatte tuosta 20l pänikästä sitä öljyä koneeseen?
- Suoraan suppiloon tähdäten?
- Liittämällä 20l pänikkään jonkin sortin letkun kaatonokaksi?
- Kaatamalla ensin 20l pänikästä johonkin pienempään esim 4l pänikkään sitä ja sillä sitten mopottimeen?
Osta biltsukasta tommone:No nyssitä Delvac super 1400 15W-40 on tullut tänään muutama 20l tonkka lisää. Äkkiä hakemaan oma tänään pois. Kerron sitten joskus, miltä delvacci maistuu shadowissa.
![]()
Mites muuten kaadatte tuosta 20l pänikästä sitä öljyä koneeseen?
- Suoraan suppiloon tähdäten?
- Liittämällä 20l pänikkään jonkin sortin letkun kaatonokaksi?
- Kaatamalla ensin 20l pänikästä johonkin pienempään esim 4l pänikkään sitä ja sillä sitten mopottimeen?
Itsekkin samaistun motoGB-kuskiin joskus mielikuvalla: "miltähän tuonkin grid girllin rinnat näyttäis Delvac-voideltuina ?"WWWWAAAAAAAAAAAAAAU !Mun Spruintti on kaukaista MotoGP-sukua, ja silti se on toiminu hienosti 30.000km Delvacilla, että repikää epäilijät siitä.
Nimim. Teho/painosuhteessa löytyy, 255kg/100hp.![]()
.![]()
Tuollaista kun... sais joskus reissullansa...![]()
Kiitti hyvästä vinkistä. Mulla onkin ennestään just sellainen punainen joku kovamuovinen nokallinen mitta-astia, mutta tuollainen joustava käyränokka helpottaa hommaa kyllä varmasti.Osta biltsukasta tommone:Mites muuten kaadatte tuosta 20l pänikästä sitä öljyä koneeseen?
http://www.biltema.fi/osteri....maid=62
Ne punaset mitta-astiat on iha aunarista.
Tiedä vaikka tarvitsis jos tietäis siitä?Hitto, mun mopoon on Honda aikonaan tehny niin hyvän koneen, että se ei oo vieläkään tarvinnut tippaakaan delvakkia, vaikka on jo liki satatonnia matkamittarissa!![]()
lolSen jälkeen, kun omasta pyörästä hajosi öljypumppu ja tukkeutui hydrauliset nostajat delvacilla, olen ajanut oikeilla öljyillä. Siihen loppui kytkimen luistaminen ja koneen nakutus kuumana. Myös polttoaineen kulutus pieneni paremman voitelun tuloksena.
lujaa uskoahan ei väärät profeetat horjutalolSen jälkeen, kun omasta pyörästä hajosi öljypumppu ja tukkeutui hydrauliset nostajat delvacilla, olen ajanut oikeilla öljyillä. Siihen loppui kytkimen luistaminen ja koneen nakutus kuumana. Myös polttoaineen kulutus pieneni paremman voitelun tuloksena.![]()
hyvin sä vedät...
Olisi kiva tietää pikkuväinön omistaja enemmän ja tarkemmin tästä hajoamisesta, se kun näyttäis olevan lähes 1. (korjatkaa, jos tietoa) Vacista mahdollisesti johtuva hajoaminen.Sen jälkeen, kun omasta pyörästä hajosi öljypumppu ja tukkeutui hydrauliset nostajat delvacilla, olen ajanut oikeilla öljyillä. Siihen loppui kytkimen luistaminen ja koneen nakutus kuumana. Myös polttoaineen kulutus pieneni paremman voitelun tuloksena.