Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NOHNOHLaitetaan yammutar vetohenkilöksi. Eksymällähän ne parhaat tiet yleensä löydetään![]()
![]()
Menikös se kuninkaantie jostain noilta paikkeilta?
Mutta me kaikkihan ollaan kilttejä, hiljaisia ja rumia. Kyllä sää meirän kanssa pärjäät!NOHNOHLaitetaan yammutar vetohenkilöksi. Eksymällähän ne parhaat tiet yleensä löydetään![]()
![]()
Menikös se kuninkaantie jostain noilta paikkeilta?![]()
Kattellaan ny ensin löydänkö mä sinnekkäänja toiseks mä en noin montaa jätkää lähde kerralla vetämään![]()
![]()
Olis vissiin noihin aikoihin "reitin tynkä" jos kelpaa ja mä vedän. Olen näet traktorilla hakemassa kaverin veneen, reitti hyrylä-hyvinkää-hyryläTämähän näyttää lupaavalta!Nyt vaan Vetohenkilö ja joku reitintynkä, niin![]()
![]()
Nyt minäkin pysyn letkassa mukana ilman ongelmia!Olis vissiin noihin aikoihin "reitin tynkä" jos kelpaa ja mä vedän. Olen näet traktorilla hakemassa kaverin veneen, reitti hyrylä-hyvinkää-hyryläTämähän näyttää lupaavalta!Nyt vaan Vetohenkilö ja joku reitintynkä, niin![]()
Varmasti vedän sinkki kireellä koko matkan.![]()
![]()
Ehdotan tixtexiä tai nahkapuku-sadetakki kombinaatiota! Minä meinaan lähteä viimeksi mainitulla....Tarkenisko tuolla ajella jo nahkoissa?vai lähtiskö tossa MP-asun tuuliviirissa.