• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitenkäs olis pk-ajelui su 20.4?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttuttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Laitetaan yammutar vetohenkilöksi. Eksymällähän ne parhaat tiet yleensä löydetään
biggrin.gif
biggrin.gif

Menikös se kuninkaantie jostain noilta paikkeilta?

Tämähän näyttää lupaavalta!
smile_org.gif
Nyt vaan Vetohenkilö ja joku reitintynkä, niin
062802moto_prv.gif

Laitetaan yammutar vetohenkilöksi. Eksymällähän ne parhaat tiet yleensä löydetään
biggrin.gif
biggrin.gif

Menikös se kuninkaantie jostain noilta paikkeilta?
NOHNOH
mad.gif

Kattellaan ny ensin löydänkö mä sinnekkään
biggrin.gif
ja toiseks mä en noin montaa jätkää lähde kerralla vetämään
biggrin.gif
Mutta me kaikkihan ollaan kilttejä, hiljaisia ja rumia. Kyllä sää meirän kanssa pärjäät!
biggrin.gif
Lähde nyvvaa Vetohenkilöksi.
Siis keli ei tästä parane. Ehkä vähän lämpimämpää voisi olla, mutta mehän olemme Suomessa, missä tilapäistä lumen puutetta voi pitää kesänä. Hieno Säätutkamme kertoo auringonpaisteesta. Nyt vaan kaikki mopon selkään ja
sport05.gif

Marjutkin ilmoittautuu mukaan mutkiin.
sport05.gif

Ajankohtakin passeli, joten ehtii puuhastella jotain joutavaa
tässä aamutuimaan.

Sumpilla voisi pyörähtää ja ainakin osan kurvailla letkassa mikäli reitit osuu samalle suunnalle. Hämeenlinnassa pitäisi käydä mutka.

...tosin tuolla on niiiiin ihgu ilma, että taidan piakkoin irtaantua jonnekin suuntaan
smile_org.gif

Keskuudestamme on löydyttävä Vetohenkilö. Järjestelytoimikunta ehdottaa Premieriä, Yammutarta ja itseaisassa ketä tahansa, kuka nyt sattuu tulemaan paikalle!
smile_org.gif
Miettikääpä reittiä samalla!

Kiitoksia reitistä (ja noista kuvista), taitaa vielä reissu olla muilla päällä. Itse lähdin sit siitä Orimattilasta kotia syömään
biggrin.gif
.

Back