• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mitenkäs olis pk-ajelui su 20.4?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ttuttu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse lähdin sit siitä Orimattilasta kotia syömään
biggrin.gif
.
Kuten myös samaa matkaa, tosin oikaisin Mäntsälän ohi motaria kun vihaan sitä neljän kympin köröttelyä valoista toisiin...

Tulipa nyt tätäkin toimintaa kokeiltua, voisihan sitä toistekin. Kiitoksia vain osasyyllisille
smile_org.gif

Ainakaan ei ollut vaikeuksia löytää omaa härveliä muiden seasta vaikka olikin melko lauma pysäköitynä. "Mikä ei kuulu joukkoon?"
biggrin.gif

Viitsisikö joku jostain nettikartasta näyttää reitin alkupäätä, mitä kautta sinne Pukkilaan ajettiin?

Hyvät mutkatiet taas,nyt oltiin meitsin kotinurkilla.
Kiitos vetomiehille  
062802moto_prv.gif
ja kanssa pyöräilijöille.
Viikolla mutkittelut taas uusiksi.

Jeh, kiitti munkin puolesta, hauskaa oli ja jossain vaihees taas uusiks.

Kiva et joku jaksanu ottaa fotojakin lähtöpaikalta.

Hieno reissu! Kiitos Vetohenkilöille; Premierille, Yammuttarelle ja Rimmonille.
smile_org.gif
Rimmonilla on selkeesti sisäänrakennettu Mutkapätkänavigaattori päässään!
tounge.gif
Hienoja ennen kokemattomia mutkia. Minä lähdin Porvoosta motarille, kun olin jo ennen varsinaista reissua ehtinyt heittää noin 70 kilsan lenkin. Lähtiessä Tuomarinkylästä bensikselle jäi muutama henkilö reissusta ehkä arkuuttaan? Rohkeasti vaan kaikki mukaan. Jos mää olen Peräsmiehenä, (tai kuka muu tahansa) niin varmana kaikki pysyvät matkassa.
smile_org.gif

Kiitos kaikille ajelusta.
smile_org.gif

Hyvä reitti ja mukava vauhti näin alkukaudesta
smile_org.gif
. Jouduin palaamaan suorinta tietä Orimattilasta Helsinkiin, kun sähly alkoi kuudelta.

Kiitos vetopäähän mielenkiintoisista reiteistä ja hyvästä seurasta kaikille osallistuneille. Mustan Orin tanssilattialla oli hiukka hiljaista, mutta onneksi teiniautot Opelin johdolla toivat tunnelmaa Orimattilaan, tuohon Päijät-Hämeen hiomattomaan timanttiin.

Kiitokset jälleen vetäjille ja kaikille kaffettelusta.
Jos olis lauantai, niin kävisin laittamassa loton vetämään!! Oli vielä yksi sinivuokkopartio odottelemassa kehällä ennen kotia
crazy.gif

Minä mitään vetäny. Perässä ajelin niinku muutki
biggrin.gif

Kiitos kaikille ajoseurasta. Hyvä reissu oli taas, vaikka syväjäädytetyksi tulinkin
tounge.gif

Laskiko kukaan kilometrejä?

Juu kiitti taasen vetäjille ja muillekkin ajoseurasta. Ajoittain oli tosi herkullista mutkaa.. rupes vaa lopus vilu kapajaa
smile_org.gif

Kiitoos - kivaa oli
smile_org.gif

mut toisaalta mulla on aina
biggrin.gif
noi kahvalämppärit on aivan buenot tossa hyllyssä - kuinka lie kivat ne olis jos ne olis mopossa
omg.gif

Kiitoksia täältäkin. Juuh, kilometrejä tuli ihan kiitettävästi mukavilla pätkillä. Ei vaan meinaa millään tottua tummaan visiiriin..

Hieno reissu! Kiitos Vetohenkilöille; Premierille, Yammuttarelle ja Rimmonille.
smile_org.gif
Rimmonilla on selkeesti sisäänrakennettu Mutkapätkänavigaattori päässään!  
tounge.gif
Hienoja ennen kokemattomia mutkia. Minä lähdin Porvoosta motarille, kun olin jo ennen varsinaista reissua ehtinyt heittää noin 70 kilsan lenkin. Lähtiessä Tuomarinkylästä bensikselle jäi muutama henkilö reissusta ehkä arkuuttaan? Rohkeasti vaan kaikki mukaan. Jos mää olen Peräsmiehenä, (tai kuka muu tahansa) niin varmana kaikki pysyvät matkassa.
smile_org.gif

Kiitos kaikille ajelusta.  
smile_org.gif
Juu, mä jäin ainakin bensikselle henkailemaan. Huono selitys on, että hain uuden pyörän perjantaina ja tää sunnuntai oli vasta eka ajopäivä tällä nykyisellä. Kyllä mä ens kerralla uskallan mukaan lähteä. Itse kurvasin noita Vihti-Nummi-Pusula-Lohja suunnan mutkia reilu pari sataa km. Mutta kiitos kahviseurasta, nyt osaa yhdistää muutaman naaman nikkeihin.

Kiitos maukkaista mutkista.

Reitti ja keli olivat mitä mainioimmat, mutta kyllähän tuo on vielä viileää iltaa kohden...hrrrr....piti ihan lämmitellä  
062802jumpie_prv.gif
,että tarkeni ketjut vahata.

Kilsoja tulikin sen verran, että pitää heti aamusta soittaa huoltoon ja yrittää aikaistaa ekaa huoltoa.

Seuraavaan kertaan sitten.  
sport05.gif

Mäny thänx Brothers and Sisters....

Mutkaa oli tällä kertaa ihan riittävästi. pääsi lopuksi vaan kova palellus iskemään, kun aurinko painui mailleen.

Menin saunan lämmitys hommiin heti, ku npääsin kotiin., Ensimmäisellä kerralla löylyssä tuntui, ettei mikää riitä. On kuin lumiukko olisi otettuna mukaan. Koko ajan pakkasen puolella, kunnes sitten lopuksi saunasta astui ulos kunnon punanahka...
biggrin.gif

Tallaisia reissuja enemän
wink.gif

Palaillaan uudelleen jollain toisella reissulla.

- >
062802moto_prv.gif
BRAAAAAMMMM.

Kiitos kaikille ja anteeksi kokemattomuuteni vetomiehenä.
Loppu hyvin kaikki hyvin lopulta kaikki löysivät mustan orin "The Black Stallion"

062802moto_prv.gif
Kimpassa suut virneessä, Kivaa oli tahtoo lisää samanlaista.

BANDIT78 Aka Mikko Kiittää

Kiitokset täältäkin. Aina tuntuu löytyvän uusia pätkiä  
062802moto_prv.gif

Lähdin motarille myös kun piti vielä vene laskea kaverin kanssa vesille. Sen jälkeen sauna oli poikaa  
biggrin.gif

Joo, kyl vähä kohmeessa oli kaveri (ja "kaveri") ku kotsaan pääs, vaikka en loppuun asti ollutkaan kyydissä vaan itsekin erkanin siin Porvoon motarin kohilla.

Sai reititki talteen kartalle, ni löytää samoja pätkiä joskus itekin.

Hyvin oli porukkaa, ja pieni katkos ei maailmaa kaatanu, varsinkin ku saatiin jengi kasaan. (puhelinnumeroiden vaihto ekan ja vikan välillä vois olla jees idea) ;)

Vauhtia riitti, välil itelle jopa liikaakin, ja joutu vähä joku ootteleen, mut ei niitä risteyksii onneks niin montaa ollu.

Back